Ранкова зустріч на тему: « Весна»
Мета: ознайомити учнів із весняними явищами у неживій природі, вчити мислити,спостерігати, характеризувати ознаки неживої природи навесні, виховувати бажання оберігати природу,формувати почуття любові до неї
Хід ранкової зустрічі
І.Вітання
Встало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Сіли, встали, встали, сіли,
Бачте, як розвеселили.
Стало сонце танцювати,
Нас до танцю припрошати.
Нумо, разом, нумо, всі
Потанцюймо по росі!
Релаксаційна хвилинка( включаємо звуки водоспаду)
ВОДОСПАД
Сідаємо зручніше. Закриваємо очі. Дихаємо спокійно та рівно. Дамо нашим ногам та рукам відпочити, простягнемо їх та розслабимо. Давайте помовчимо та прислухаємось до звуків навколо себе… (пауза).
Уявіть собі, що ви стоїте біля водоспаду. Чудовий день, блакитне небо, тепле сонце. Гірське повітря свіже та приємне. Ви дихаєте легко та вільно. Ви відчуваєте, як все тіло стає м’яким та розслабленим. Цей чарівний водоспад з білого світла обтікає все ваше тіло. Ви відчуваєте себе абсолютно спокійно і з кожним подихом ви все сильніше розслабляєтесь. А тепер потягніться і на рахунок «три» відкрийте очі. Чарівне світло заповнило вас свіжими силами та енергією.
- Діти, ось нам голуб приніс лист від невідомої особи. Цікаво, хто це?.Виконаємо завдання, дізнаємося хто.
1) Прочитайте виразно з інтонацією віршики
З фіалками в руках.
Спинилася, прошамкала-
Гарнесенька яка?
В. Коломієць «Весняночка»
Багатоцвітна, тепла, ясна
Наче дівчина в вінку.
Зацвіли луги, діброви.
Повно гомону, розмови
І пісень в чагарнику.
І Франко «Надійшла весна»
2.
( Учениця читає вірш)
ІІ. Щоденні новини
Розповідь вчителя
– Про неї кажуть: гарна, примхлива, дощова, холодна, тепла. Можна було б дібрати ще багато слів для її характеристики. Ми стикаємося з цим поняттям щодня. Саме її стан підказує, що слід одягати виходячи з дому. А ще дізнатися про неї допоможе правильно прочитаний акровірш.
По телевізору щодня,
О тій самій годині
Готуйся слухати прогноз.
Ой дощик буде нині!
До школи йдеш чи в іншу путь,
А парасольку незабудь.
– Про що йдеться? Правильно, про погоду.
Сьогодні ___________
Число_________
Місяць_______
Погода_________
ІІІ.Обмін інформацією
1.Перегляд відеоролика «Перший подих весни»
– Про які ознаки весни розповів хлопчик?
– Які ще ознаки весни ви знаєте?
– А з яких джерел ми можемо дізнатися про ознаки весни?
ІѴ.Групове заняття
Діти спочатку слухають речення, сигналізують цеглинкою, потім, виправляючи помилки, називають правильно ознаки весни.
2.Гра з використанням цеглинок лего «Впізнай первоцвіт» (Презентація)
3.Творче завдання
Під «музику весни». П. Чайковський «Весна»
(https://www.youtube.com/watch?v=OPqlNLCrUuQ) думають,як правильно скласти « Плутанинку»