Урок "Кольорові сторінки природи:зима. Композиція "Веселі сніговики"

Про матеріал
Інтегровано предмети: «Я досліджую світ», образотворче мистецтво.(2 клас)з метою:розширити уявлення дітей про красу природи взимку, вчити узагальнювати результати своєї роботи, закріплювати вміння працювати в групах; розвивати мовлення, уяву, спостережливість, пізнавальний інтерес, логічне мислення, творчість; прищеплювати любов до природи рідного краю, виховувати бережливе ставлення до природи;
Перегляд файлу

Інтегровано предмети:  «Я досліджую світ», образотворче мистецтво.(2 клас)

ЯДС:кольорові сторінки природи: зима.

О              Образотворче мистецтво : створення композиції «Веселі сніговики»

         Мета:розширити уявлення дітей про красу природи взимку, вчити  узагальнювати результати своєї роботи, закріплювати вміння працювати в групах; розвивати мовлення, уяву, спостережливість, пізнавальний інтерес, логічне мислення, творчість; прищеплювати любов до природи рідного краю, виховувати  бережливе ставлення до природи;

Обладнання: цеглинки LEGO, підручники, картки для групової, парної  роботи, презентація, серветки, клей, ватні диски, картон.

I.Вітання

  • Підніміть червону цеглинку ті діти, хто разом зі мною радий вітати усіх нас сьогодні. Помахайте цеглинкою та скажіть: «Доброго ранку!»
  • Підніміть зелену цеглинку ті діти, хто хотів сьогодні  іти до школи.
  • Підніміть блакитну цеглинку ті, кому подобається у школі.
  • Підніміть жовту цеглинку ті, хто готовий подарувати посмішку один одному. Посміхніться!
  • Підніміть помаранчеву цеглинку ті, у кого гарний настрій.
  • Підніміть синю цеглинку ті, хто готовий зараз працювати.

Вправа очікування

II.Щоденні новини.

- Яке сьогодні число?

- Який день тижня?

- Визначимо погоду дня.

III.Засвоєння нових знань

  • Діти, відгадайте загадку.

Раптом в лісі посвітліло,
Стало всюди чисто й біло.
А тепла чогось нема.

Це прийшла до нас…

 

Сьогодні ви зможете дізнатися, ще багато чого цікавого та корисного про зиму-витівницю!

Зимова «павутинка».

  • Які асоціації викликає у вас слово зима?
  • Давайте доберемо слова, які виникають у вашій уяві, коли ви чуєте слово «зима» (подарунки, сани, бурульки, свята, хуртовини, сніжки, мороз, лижі).
  • Доберіть спільнокореневі слова до слова зима.
  • Яка зима?
  • Які знаєте зимові місяці? (грудень-7б.,6 звуків.,2 скл.)

Чому їх так назвали?

Лютий – це найкоротший місяць року. Мабуть, людям хочеться, щоб зима минала швидше. А чи знаєте ви, що один раз на чотири роки зима триває на день довше? У звичайному році кількість днів становить 365, і тоді в лютому усього є 28 днів. А у високосному році аж 366 днів, саме в лютому тоді на 1 день більше і останній день зими припадає на 29 число. Як ви вважаєте, чи пощастило людям, які народилися саме   29 лютого?

Творче завдання  «Об'єднай частини прислів'я» Парна робота

Грудень снігом мете     весною пахне.

Січень снігом січе               а мороз вогнем пече

Лютневий сніг       буде літо золоте

  • Як розумієте перше прислів’я?
  • З’ясуємо, чому приходить зима?
  • Що зумовлює зміну однієї пори року іншою?

У більшості з нас   при  згадці про зиму в уяві виникають картини вкритих кригою річок, снігових заметів на полях, сріблястих голочок паморозі на деревах. А якщо на календарі зима, а пейзажі за вікном мало чим відрізняються від осінніх?

  • То чи насправді до нас прийшла зима?( підручник с.42)
  • Питання 1(мапа зими)
  • А яка головна ознака зими?
  • З чого утворюється сніг?
  • Як називається снігопад під час сильного вітру?

Якщо сніг з вітром - заметіль

ХУРТОВИ́НА, МЕТЕ́ЛИЦЯ, ВІ́ХОЛА, ЗАВІРЮ́ХА, ХУ́ГА, ЗАВІ́Я, СНІГОВІ́Й,СНІЖНИ́ЦЯ,

ХУРДЕ́ЛЯ,ХУРТЕ́ЧА,СНІГОВИ́ЦЯ, ВІ́ХАЛО, ЗАВІ́ЙНИЦЯ, ЗАМЕТІ́ЛЬНИЦЯ,ЗА́МЕТЬ МЕТІ́ЛЬ, СНІГОКРУ́ТНИЦЯ,БУРА́Н, ПУРГА́.

Групова робота

Доповнення слів і речень

  • В гості прийшла…                                                 (пухкого принесла).

                                                                                          (білосніжна зима)

          Снігу багато…                                                        (грати в сніжки повела).

          Всі стежки і …                                                         (доріжки замела)

          Любих діток…                                                        

 

  • «Гра в сніжки»

https://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2018/05/16-4.jpg

  • Що ти вдягаєш у цю пору року?

Одягни ляльку

Фізкультхвилинка

Всі стомились працювати,

Будемо з «LEGO» відпочивати.

Жовта – тупаєм, кружляєм,

Від роботи спочиваєм,

А зелена – присідаєм

Й руки в гору піднімаєм.

Голубу тримаю я –

Плескає вся дітвора.

На парту цеглиночки покладемо,

Працювати всі почнемо.

II.Образотворче мистецтво

Нумо загадку розгадайте:

Порошить метелиця,

Білим снігом стелеться.

На подвір’я, як жива,

Вийшла …(баба снігова).

Ви недавно ліпили снігову бабу. Розкажіть в яку погоду краще ліпиться сніговик?.

  • А от дитяча поетеса Олена Пчілка склала такий вірш:

Снігова Баба

– Ну-те, хто з вас там бистріший?

То ідіть в садок скоріше!

Купи снігу там лежать! –

Хлопці поклик підхопили,

Бабу з снігу враз зліпили,

Очі з вугілля всадили,

Рот із буряка зробили,

От так «баба»! Молодці!

Ну, дивуйтесь, горобці!

Чи знаєте ви?

Можливо, ця дитяча забава стала початком мистецького шляху когось із дорослих скульпторів. Зазвичай скульптори працюють з каменем, глиною, деревом чи металом. Проте сніг та лід теж можуть бути чудовим матеріалом для створення скульптур. У кількох місцях світу започатковано фестивалі, де можна побачити дивовижні витвори, як от (Японія),  (Китай),  (Швейцарія). Український фестиваль снігових скульптур проходить в Карпатах на гірськолижному курорті Буковель. Ось деякі роботи  українських майстрів.Щоб створювати такі складні скульптури, треба ще багато вчитися. Тому ми поки що повчимося виготовляти сніговиків з різних матеріалів.( Виготовлення сніговиків з ватних дисків)

Підсумок уроку( лего)

docx
Додано
18 січня 2020
Переглядів
1157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку