Я іду до школи( пятниця)
Наш клас
1. Ранкова зустріч.
Проведіть інтерактивну вправу «Доброго ранку» (за сприятливих умов її
варто провести на вулиці).
Учні стають у коло і повторюють за вчителькою рухи.
Вона супроводжує рухи словами:
Над пустелею здійнявся вітер – „шурх-шурх”
(три рази потирають долоні)
Впали перші краплі дощу – „крап-крап”
(три рази клацають пальцями)
Дощ пішов сильніше
(плескають долонями по плечах)
Почалась злива
(плескають долонями по стегнах)
Здійнялась буря
(тупають ногами)...
Далі речення і рухи повторюють у зворотному порядку. Останнє речення:
Над пустелею виглянуло сонце
(високо вгору піднімають руки – „тягнуться до сонця‖)
Сонце усміхнулося до кожного з нас і побажало нам доброго ранку.
Ми теж будемо ввічливими і привітаємось один з одним.
(Діти вітаються і бажають гарного дня один одному, починаючи речення
зі звертання.).
4. Екскурсія школою (з допомогою працівників школи –
бібліотекаря, психолога, соціального-педагога, медсестри, запрошених
батьків, тощо).
Як минає тепле літо,
То спішать до неї діти.
Сміх і гам дзвенить довкола -
Відчиняє двері …….
® Під час екскурсії поставте дітям такі запитання:
- Що б ви хотіли побачити у школі?
- Як називається це приміщення?
- Для чого воно призначене?
- Коли б ви хотіли тут побувати?
- Що б ви хотіли тут робити?
- Як називаються люди, які працюють у цьому приміщенні?
- Що, на вашу думку, ви можете тут робити?
® Після екскурсії школою запросіть дітей до класу.
попросіть дітей відгадати його назву.
- У якому приміщенні можна грати у м’яча, займатися гімнастикою?
У …
- У якому приміщенні можна смачненько поїсти? У …. І т.д.
5. Розгляд класу
- Запропонувати учням роздивитися по класу, що є однакового, різного, скільки вікон, дверей і т.д.
- запитати чи їм подобається клас, що хотіли б змінити?
6. Створення малюнка (колажа) про клас
• Запропонуйте учням намалювати (викласти) свої асоціації на аркушах
паперу, що стосуються класу. Нехай кожен учень підпише роботу
друкованими буквами. Прикріпивши їх до стіни, одержимо «груповий
портрет» класу. ( у додатку є розмальовка)
7.Рефлексія