Ранкова зустріч Наш клас ( пятниця )

Про матеріал
  • Ранкова зустріч.
  • Проведіть інтерактивну вправу «Доброго ранку» (за сприятливих умов її
  • варто провести на вулиці).
  • Учні стають у коло і повторюють за вчителькою рухи.
  • Вона супроводжує рухи словами:
  • Над пустелею здійнявся вітер – „шурх-шурх"
  • (три рази потирають долоні)
  • Впали перші краплі дощу – „крап-крап"
  • (три рази клацають пальцями)
  • Дощ пішов сильніше
  • (плескають долонями по плечах)
  • Почалась злива
  • (плескають долонями по стегнах)
  • Здійнялась буря
  • (тупають ногами)...
  • Далі речення і рухи повторюють у зворотному порядку. Останнє речення:
  • Над пустелею виглянуло сонце
  • (високо вгору піднімають руки – „тягнуться до сонця‖)
  • Сонце усміхнулося до кожного з нас і побажало нам доброго ранку.
  • Ми теж будемо ввічливими і привітаємось один з одним.
  • (Діти вітаються і бажають гарного дня один одному, починаючи речення
  • зі звертання.).
Перегляд файлу

 Я іду до  школи( пятниця)

Наш клас

1. Ранкова зустріч.

Проведіть інтерактивну вправу «Доброго ранку» (за сприятливих умов її

варто провести на вулиці).

Учні стають у коло і повторюють за вчителькою рухи.

Вона супроводжує рухи словами:

Над пустелею здійнявся вітер – „шурх-шурх”

(три рази потирають долоні)

Впали перші краплі дощу – „крап-крап”

(три рази клацають пальцями)

Дощ пішов сильніше

(плескають долонями по плечах)

Почалась злива

(плескають долонями по стегнах)

Здійнялась буря

(тупають ногами)...

Далі речення і рухи повторюють у зворотному порядку. Останнє речення:

Над пустелею виглянуло сонце

(високо вгору піднімають руки – „тягнуться до сонця‖)

Сонце усміхнулося до кожного з нас і побажало нам доброго ранку.

Ми теж будемо ввічливими і привітаємось один з одним.

(Діти вітаються і бажають гарного дня один одному, починаючи речення

зі звертання.).

  1.    Визначення настрою
  • Роздати дітям смайлики хай вони розмалюють, який у них настрій. Якщо у когось поганий з’ясувати чому?
  • Ще можна запропонувати кого вони бачили дорогою щоб намалювали настрій тієї людини.

4. Екскурсія школою (з допомогою працівників школи –

бібліотекаря, психолога, соціального-педагога, медсестри, запрошених

батьків, тощо).

  •  Запропонуйте дітям розгадати загадку про школу:

Як минає тепле літо,

То спішать до неї діти.

Сміх і гам дзвенить довкола -

Відчиняє двері …….

® Під час екскурсії поставте дітям такі запитання:

- Що б ви хотіли побачити у школі?

- Як називається це приміщення?

- Для чого воно призначене?

- Коли б ви хотіли тут побувати?

- Що б ви хотіли тут робити?

- Як називаються люди, які працюють у цьому приміщенні?

- Що, на вашу думку, ви можете тут робити?

 

® Після екскурсії школою запросіть дітей до класу.

  • Опишіть якесь приміщення, що його відвідали діти на екскурсії, і

попросіть дітей відгадати його назву.

- У якому приміщенні можна грати у м’яча, займатися гімнастикою?

У …

- У якому приміщенні можна смачненько поїсти? У …. І т.д.

5. Розгляд класу

- Запропонувати учням роздивитися по класу, що є однакового, різного, скільки вікон, дверей і т.д.

- запитати чи їм подобається клас, що хотіли б змінити?

6. Створення малюнка (колажа) про клас

• Запропонуйте учням намалювати (викласти) свої асоціації на аркушах

паперу, що стосуються класу. Нехай кожен учень підпише роботу

друкованими буквами. Прикріпивши їх до стіни, одержимо «груповий

портрет» класу. ( у додатку є  розмальовка)

7.Рефлексія

  • За допомогою LEGO скласти школу яку вони уявляють (можна у групі або індивідуально)

 

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 червня 2018
Переглядів
1565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку