Тиждень 27 Навіщо їсти?
Мета: пояснити значення харчування для здоров’я, вчити учнів розпізнавати корисні і шкідливі продукти, і напої ; виховувати навички правильного здорового харчування.
Хід ранкової зустрічі:
1. Привітання:
- Хто прокинувся раненько?
- Ми!
- Прибрав ліжечко гарненько?
- Ми!
- І сніданок їв корисний?
- Ми!
Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!
2. Обмін інформацією:
Проблемна ситуація.
Уявіть собі, що ви пішли шукати скарб і заблукали в густому лісі. І ось перед вами з’явилися три дороги. Кожна може вивести вас із лісу за певних умов. Праворуч підеш – велике багатство знайдеш, але здоров’я втратиш. Ліворуч підеш – половину багатства знайдеш і половину здоров’я втратиш. Прямо підеш – нічого не знайдеш, але здоров’я збережеш.
Подумайте і скажіть, яку дорогу ви оберете і чому?
Дискусія «Яка дорога є кращою»,
- Я вважаю… (Відповідь дітей),
Вчитель.
У народі говорять:
Здоров’я – найдорожчий скарб.
Здоров’я – не купиш.
Без здоров’я немає щастя.
3. Щоденні новини:
Гра «Корисно, шкідливо»,
- Здоров’я залежить і від того, як швидко і часто ви їсте, наскільки пережовуєте їжу. Отже, щоб бути здоровим, потрібно знати правила харчування. З цими правилами ми будемо знайомитись протягом тижня.
Гра «Сніданок, обід, вечеря», В малюнках:
I група – готує сніданок
II група – готує обід
III група – готує вечерю!
Висновок: здоров’я не можна купити ні за які гроші. Тому бережіть його. Ваше здоров’я у ваших руках. Нехай ваше життя проходить під гаслом:
«Бути здоровим – це модно!»
Здоров’я – це сила!
Здоров’я – це клас!
Хай буде здоров’я
У вас і у нас.