"Ранкова зустріч"НУШ матеріали до початку уроку

Про матеріал

Ранкова зустріч 29 тиждень"Мої улюблені книжки" дає можливість ознайомити учнів з різними видами книжок та їх створення. Сприяє розвитку творчого мислення і сомовираження.

Перегляд файлу

 

Ранкова зустріч НУШ

«Мої улюблені книги» 29 тиждень

1.Вітання

Діти вітаються у  колі рядками з вірша Л. Глібова:

 Бачить – не бачить,

Чути – не чує,

Мовчки говорить,

Добре мудрує.

 Кривду соромить,

 Правди навчає,

Часом жартує,

Смішки справляє,

– Люба розмова;

Дай, боже, діти,

З нею довіку

Знаться-дружити.

 Хто ж то такая

 В світі щаслива,

 Мудра, правдива

 І жартовлива?

Як не вгадали,

 Стану в пригоді,

Річ коротенька:

 Книжка, та й годі.

 (Л. Глібов)

Чи відразу ви здогадалися, що це вірш про книжку? Що їм підказало про це?

2.Групове заняття

      *  Гра «Чарівний мішечок (скринька)» Опис гри:

 Діти об’єднуються у групи. Представники кожної групи по черзі витягують із мішечка книжку, розглядають її у групі та презентують, чим вона їм сподобалася. За потреби вчитель уточнює назву різновиду книжки та знайомить з іншими видами книжок.

 (відеододаток «Книга в різних форматах», режим доступу: https://goo.gl/h2e5cz). Вправи для очей

• Бесіда про те, що людині, яка багато читає, потрібен відпочинок для очей. Запропонуйте дітям цікаві вправи для відпочинку очей .

 Перегляд мультфільму «Грицькові книжки»

• Перегляньте разом мультфільм і проаналізуйте його. Режим доступу: https://goo.gl/BgX1VC

 

 

Робота в групах.

 «У книжковій майстерні»/ «У книжковій лічниці» (ремонт книжок)

 • Учнів цього дня приносять книжки, які потребують ремонту.

 У групах зробити огляд кожної книжки, окреслити завдання, що треба зробити, як це можна реалізувати, і приступайте до ремонту (лікування) книжки.

 • Під час виконання завдання учні слухають: «Пісеньку про книжку». Режим доступу: https://goo.gl/mpn4GR

3.Обмін інформацією

“Книжка дякує /книжка скаржиться»

 Скласти розповідь “Книжка дякує або книжка скаржиться»

Діти  презентують свої розповіді.. .

4.Щоденні новини

          Доброго ранку!    Книголюби!!1   

Сьогодні: (день, число, місяць)

Погода:

Дитина дня:…(перемоги дитини)

Сьогодні ми будемо…       на нас чекає

П’ять щоденних видів діяльності (Daily 5): письмо для себе.

 Теми для щоденника вражень:

 1. Книги інколи сумують, бо…

2. Як розвеселити Книжечку Сумульку?

 3. Хто працює у книжковій майстерні/ лікарні?

 

 

docx
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
1407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку