Ранкова зустріч 29 тиждень"Мої улюблені книжки" дає можливість ознайомити учнів з різними видами книжок та їх створення. Сприяє розвитку творчого мислення і сомовираження.
Ранкова зустріч НУШ
«Мої улюблені книги» 29 тиждень
1.Вітання
Діти вітаються у колі рядками з вірша Л. Глібова:
Бачить – не бачить,
Чути – не чує,
Мовчки говорить,
Добре мудрує.
Кривду соромить,
Правди навчає,
Часом жартує,
Смішки справляє,
– Люба розмова;
Дай, боже, діти,
З нею довіку
Знаться-дружити.
Хто ж то такая
В світі щаслива,
Мудра, правдива
І жартовлива?
Як не вгадали,
Стану в пригоді,
Річ коротенька:
Книжка, та й годі.
(Л. Глібов)
Чи відразу ви здогадалися, що це вірш про книжку? Що їм підказало про це?
2.Групове заняття
* Гра «Чарівний мішечок (скринька)» Опис гри:
Діти об’єднуються у групи. Представники кожної групи по черзі витягують із мішечка книжку, розглядають її у групі та презентують, чим вона їм сподобалася. За потреби вчитель уточнює назву різновиду книжки та знайомить з іншими видами книжок.
(відеододаток «Книга в різних форматах», режим доступу: https://goo.gl/h2e5cz). Вправи для очей
• Бесіда про те, що людині, яка багато читає, потрібен відпочинок для очей. Запропонуйте дітям цікаві вправи для відпочинку очей .
Перегляд мультфільму «Грицькові книжки»
• Перегляньте разом мультфільм і проаналізуйте його. Режим доступу: https://goo.gl/BgX1VC
Робота в групах.
«У книжковій майстерні»/ «У книжковій лічниці» (ремонт книжок)
• Учнів цього дня приносять книжки, які потребують ремонту.
У групах зробити огляд кожної книжки, окреслити завдання, що треба зробити, як це можна реалізувати, і приступайте до ремонту (лікування) книжки.
• Під час виконання завдання учні слухають: «Пісеньку про книжку». Режим доступу: https://goo.gl/mpn4GR
3.Обмін інформацією
“Книжка дякує /книжка скаржиться»
Скласти розповідь “Книжка дякує або книжка скаржиться»
Діти презентують свої розповіді.. .
4.Щоденні новини
Доброго ранку! Книголюби!!1
Сьогодні: (день, число, місяць)
Погода:
Дитина дня:…(перемоги дитини)
Сьогодні ми будемо… на нас чекає
П’ять щоденних видів діяльності (Daily 5): письмо для себе.
Теми для щоденника вражень:
1. Книги інколи сумують, бо…
2. Як розвеселити Книжечку Сумульку?
3. Хто працює у книжковій майстерні/ лікарні?