З метою створення позитивного мікроклімату та мажорного настрою на початку нового навчального дня, формування і розвитку в учнів поважного ставлення один до одного, відчуття єдності, розвитку навичок спілкування проводжу з дітками ранкові зустрічі.
Ранкова зустріч НУШ
«Весна» 23 тиждень
1.Вітання
Діти виконують рухи у колі промовляючи:
. Заглядає сонечко
У наше віконечко.
Простягнемо рученьки
До його промінчіків.
Наберем його тепла,
Світла, ласки і добра.
Ними ми поділимось
Радістю умиємось.
Станемо добрішими,
В навчанні сильнішими.
Весну красу привітаєм,
І урок наш починаєм.
2.Групове заняття
*Гра «Хто більше?»
-Діти ,якою може бути весна?
Весна-гомінка…
3. Обмін інформацією
*Слухання вірша «Весняні дарунки»
Весна дарує кожному,
що треба і що хочеться.
Полям — сніги поталі,
лісам — траву і листя,
птахам, які вертають,
дарує рідні гнізда.
По жмені ластовиння
весна дарує дітям,
а мамам — ранки сині
та перші ніжні квіти.
Річкам дарує воду,
зернинам — теплу землю,
а сіячам — роботу,
почесну і веселу.
А.Костецький
-Які дарунки приносить нам весна?
4.Щоденні новини
Доброго ранку!
Сьогодні: (день, число, місяць)
Погода:
Дитина дня:…(перемоги дитини)
Сьогодні ми будемо… на нас чекає…
Свої іменини святкують…