5 тиждень
Ранкова зустріч
Осінь
Очікувані результати: розширити знання дітей про ознаки осені; закріпити знання про зміни в природі та в житті тварин; збагатити словниковий запас словами з даної теми; виховувати бережливе ставлення до природи, інтерес до довкілля.
Обладнання: ілюстрації осені, сигнальні долоньки, предметні картки овочів та фруктів, назви місяців, сюжетні картинки.
Вправа "Ранкова інформація"
- Хто прокинувся з гарним настроєм - посміхнись
- Хто любить котиків - повернись наліво
- Хто любить собак – повернись направо
- Хто приїхав до школи на велосипеді – присядь
- Хто зустрів сьогодні друга - помахай
- Хто радий нашій зустрічі – покажи «Клас»
Попередньо обирається учень чи учениця, яка розповідає та позначає
пору року, місяць, число, день тижня та погоду дня
-Яка зараз пора року?
- Як ми можемо визначити, що це так?
- Які зміни відбулися в природі?
Вправа «Так чи ні»
(Якщо висловлювання правильне, діти піднімають зелену долоньку, якщо неправильне – червону.)
Восени цвітуть дерева.
Жовтіє листя.
Дні стають коротші.
Частіше йдуть дощі.
На вулиці спекотно.
Зараз можна засмагати.
Люди збирають врожай.
Діти йдуть до школи.
Червень – осінній місяць.
Вправа «Урожай з саду і городу»
Із запропонованих карток діти вибирають ті овочі та фрукти, які збирають восени.
Вправа «Відгадай місяць»
Поділити учнів на 3 групи по назві осінніх місяців. З сюжетних картинок діти вибирають ті, які відображають даний місяць.
Ромальовка «Осінь-чарівниця»
Кожна група отримує розмальовку і розфарбовує по-своєму
Я люблю осінь, тому що…
Осінній ліс я уявляю собі так…