Ранкова зустріч "Осінь"

Про матеріал
Тема: «Осінь» Мета: систематизувати знання учнів про ознаки осені, закріпити уявлення про зміни в житті живої та неживої природи; збагатити словниковий запас дітей, виховувати любов до природи, бережливе ставлення до довкілля.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

1 клас 5 тиждень

Тема: «Осінь»

Мета:  систематизувати знання учнів про ознаки осені, закріпити уявлення про                  зміни в житті живої та неживої природи; збагатити словниковий запас дітей,          виховувати любов до природи, бережливе ставлення до довкілля.

  1. Вітання:

Доброго дня вам

Хлопчики та дівчата.

Щирою посмішкою я вас вітаю,

Доброго настрою всім вам бажаю.

Вліво, вправо поверніться та

Долоньками торкніться,

Друзям радісно посміхніться.

  1. Обмін інформацією.
  • Який сьогодні день, місяць, рік, пора року?

Що нам може подарувати осінь? (Красу природи, багатий врожай).

Коли вона загляне в сад –

Наллється соком виноград,

У різні яблука ренет

Солодкі стануть наче мед.

Коли огляне баштани –

Надмуться гордо кавуни,

І залишається хустках

Товста капуста на грядках.

Як помандрує по гаях

З чарівним пензлем у руках –

Все розмалює на путі,

Берези стануть золоті!

І ми її уклінно просим: 

Заходь у гості щедра осінь!

  • Чому осінь називають щедрою? (Вона дарує нам щедрий врожай фруктів, овочів, ягід, горіхів, грибів).

Розповідь вчителя:

Легенда про осіннє золото

За народними переказами Осінь – старша донька Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Соне сказало їй:

  •                Забирай все моє багатство. Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою, і люди полюблять тебе.

І Осінь, як ви бачите, виконує наказ Сонця і кожного року дарує нам щедрі дарунки полів і садів, і чарує нас своїм осіннім золотом.

  • А зараз ми опинимося в гостях у осені.

Давайте переглянемо релакс  «Осінній вальс».

  • Які картини ви побачили?
  • Які кольори ви використали, щоб намалювати їх?
  1.  Робота в групах.

Діти об’єднуються у 4 групи. Кожна група збирає у свій кошик (овочі, фрукти, гриби, ягоди).

  • Як потрібно ставитися до дарів природи?
  • Що потрібно робити людям восени?
  1. Теми для щоденника вражень:
  1.     За що я люблю осінь?
  2.     Осінь дарує ….
  3.     Що я побачив в осінньому саду ( на городі)?

 

 

 

 

Використані джерела:

  1. Державний стандарт початкової освіти.
  2. Програма НУШ 1-2 клас.
  3. Нова українська школа : порадник вчителя. Навчально – методичний посібник, Київ «Літера ЛТО» 2018.
  4. Мультфільм «Історія Лего».
  5. Олена Пометун, Ігор Сущенко «Путівник з розвитку критичного мислення в учнів початкової школи».
  6. І. Кульська. Вірші для дітей Струмочок. Хрестоматія для позакласного читання 4 кл.,Видавництво «Ранок»,2013 р.
  7. Релакс «Осінній вальс».

 

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
8
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку