Ранкова зустріч "Пташка бачить все навкруг".

Про матеріал
Матеріал розроблений для ранкової зустрічі у 2 класі. Цікаві завдання та ігри підготують учнів до бережливого ставлення до природи та живих істот.
Перегляд файлу

 

 

Ранкова зустріч Нуш

«Пташка бачить все навкруг»

 

 

cce39547-0be7-4ec5-a6a4-f40057573a34-4-03937fa9-220.png__1024x682_q85_subsampling-2.jpg.1024x0_q85.jpg  

                                                            

Гавриляк Олена Ярославівна  вчитель 2  класу 

ЗЗСО I-III ст. с. Нове Місто

Добромильської ОТГ  

 

 

 

Ранкова зустріч  Нуш 2 клас

«Пташка бачить все навкруг»

  1. Ранкове привітання.

-         Добрий день,  дівчатка,

-         Добрий день, хлоп’ятка,

-         Добрий день усім -

-         Друзям шкільним моїм.

-         Хто прийшов з гарним настроєм - посміхніться усім.

-         Хто хотів іти сьогодні у школу – помахайте усім рукою.

-         Кому наснилися цікаві сни – покрутіть головою.

-         Хто очікує гарного дня – тупайте ніжками.

  1. Синоптичне повідомлення.

Чекаємо хороших новин від нашого синоптика Дем’яна.

-Сьогодні вівторок , другий день тижня, 14 лютого. Опадів за вікном немає. Стан неба похмурий, температура повітря +2. (Дякую)

         -Який день тижня буде завтра?

- Який день тижня був учора?

- Що ви можете сказати про число 14?

          Назвіть його сусідів. Яке число буде після 14?

-Чим особливий цей день?

15 лютого – Стрітення Господнє . За народними звичаями зима з весною зустрічається. Яка пора року переможе–побачимо.

А тепер уважно послухайте загадку і відгадайте про яку пору року йдеться.

- Стало біло навкруги –

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди,

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я -… (зима)

  1. Колективна робота. Складання зимового словничка-«павутинки»

 

 Зима (яка?)

 

-Зима казкова пора року. Кому з вас вона подобається?

- Як живеться людям взимку?

- Як живеться природі?  Рослинам? Тваринам? Пташкам?

_Чи знаєте ви пташок, якізимують у нас? Як  вони називаються?

-Як живеться взимку пташкам?

4.Гра «Перелітні та зимуючі пташки»

Послухайте і відгадайте загадки про птахів. Якщо зимуюча пташка- плескайте в долоні, якщо перелітна – махаємо руками імітуючи птахів.

- Перший я приніс весну.

Розбудив усе від сну.

Заспіваю під вікном.

Люди звуть мене…(шпаком)

- Я ловлю комах, жучків,

Їм маленьких черв’ячків,

В теплий край я не літаю,

Під стріхою хату маю.

Цвірінь!- сів я на хлівець.

Звуть мене всі …(горобець)

-    Дивний ключ у небі лине,

Не залізний, а пташиний.

Цим ключем в весняні дні

Прилітають …(журавлі).

  1. Чорні блискавки літають,

На льоту комах хапають.

  1. Перед сильною грозою

Б’ють на сполох над водою. (Ластівки)

-А відгадайте мою загадку:

Шубка з сірого пушку,

Скаче в жовтім фартушку,

Чорний шарфик та шапчина,

Хоч маленька та пташина,

Та корисна трудівниця

Називається… (синиця)

  1. Перегляд відео про зимуючих і перелітних птахів.

Як на вашу думку живеться зараз пташкам?

 Що для них страшніше – голод чи холод?

  1. Чи допомагаєте пташкам ви? В який спосіб?

6.Крісло автора «Що наспівала пташка вранці».

На вулиці зараз зима. Присипала все снігом, приморозила. Попрощалися з рідними оселями солов’ї і ластівки, журавлі і чаплі, знялися і полетіли у теплі краї. Але багато пташок залишилося зимувати, а деякі ще й прилетіли до нас на зимівлю. Холодно. Голодно. Гинуть птахи.

-Як же допомогти їм? (Підгодовувати).

-Так, птахам, які залишилися у нас взимку, потрібна допомога людини. Їх потрібно підгодовувати, бо взимку створюються дуже важкі умови для добування їжі. Під час ожеледиці, великого снігопаду, більшість корму стає недоступним. Короткий зимовий день обмежує час добування їжі. Тому більшість птахів тримається біля житла людини. Тут вони знаходять допомогу сердечних та щирих людей.

7. Гра «Хто летить»

Ведучий говорить : «Горобець летить» і піднімає руки, всі роблять те саме. Потім називає інших птахів і всі гравці повинні підняти руки і покружляти. Зненацька ведучий каже: « Корова летить»,( «Стіл летить» та ін..) у таких випадках діти тупають ногами.

8.Гра «Горобці – стрибунці» (Можна грати надворі).

На долівці малюють коло. Один гравець – кіт, він у центрі кола. Всі інші – горобці –стають за колом, біля краю. За сигналом ведучого горобці починають стрибати у коло та вистрибувати з нього, а кіт намагається спіймати когось у ту мить, коли той знаходиться у колі. Кого спіймали, стає котом, а кіт – горобцем. Далі гра продовжується .

Вам сподобалося грати? Я гадаю, що пташкам ви також сподобалися. Але ви не забувайте про них. Як будете дбати про них , виготовляти годівнички, підгодовувати їх, то весною ви почуєте спів подяки врятованих пташок. Будуть жити  їхні великі пташині сім’ї, які врятують тисячі дерев від шкідників.

9. Давайте проведемо  акцію «Будинок для пташки» і повісимо у шкільному саду.

10. Вивчення пісеньки про пташок.

(На мелодію пісні «Ой,єсть в лісі калина).

          Пташенята літають,

Вони корму шукають,

Цінь -цвірінь-цвірінь-цвірінь,

Вони корму шукають.

Пташенят почастуєм,

Годівнички збудуєм,

Будуть вони прилітати-

Діточок розвеселяти.

Цінь-цвірінь-цвірінь-цвірінь.

11. Поетична хвилинка.

      Між дорослих і малечі

      Пташка бачить все навкруг,

      Дружно сяде вам на плечі,

      Якщо ви їй справжній друг.

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку