Ранкова зустріч «Справжній друг»

Про матеріал

Створити доброзичливий настрій та виявити взаємовідносини у колективі; формувати відчуття спільноти у кожного з її членів; допомогти дітям усвідомити основні правила товаришування; спонукати їх до дружби; виховувати бажання бути справжнім другом.

Перегляд файлу

 

 

Ранкова зустріч «Справжній друг»

 

Мета:створити доброзичливий настрій та виявити взаємовідносини у колективі; формувати відчуття спільноти у кожного з її членів; допомогти дітям усвідомити основні правила товаришування; спонукати їх до дружби; виховувати бажання бути справжнім другом.

 

1. Вітання

Учитель: - Любі діти! Я пропоную стати всім в коло. Хай це коло стане «колом справжніх друзів». А друзі, зустрічаючи один одного, з радістю вітаються і називають імя тих, до кого вони звертаються. Давайте і ми почнемо цей день з такого привітання.

- Доброго ранку! —
Ми друзям бажаєм.
- Доброго ранку! –
Всіх друзів вітаєм.
Доброго ранку
тобі і мені.
Щирі слова
нехай линуть рясні.
- Доброго ранку, ___________ (ім’я дитини)!
- Доброго ранку, _______________________!
(Під час привітання потискують руки товаришеві, який поруч).

Вправа «Комплімент»

Учитель: - Це Вероніка. Їй 9 років. Вероніка гарно малює.

(Учні по черзі говорять компліменти один одному).

Вправа  «Я обираю настрій …»

Учитель: - А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (малюнки вибираються з «кошика настрою»).

                

 

 

 

 

2. Обмін інформацією

Учитель: - Яка наступна пора року?

 - Що можете сказати про осінь?

«Гілка загадок»

Учитель: - Осінь така мила! Осінь – щедра! Коли я вранці йшла на роботу, подув холодний осінній вітерець. Мені під ноги впала гілочка з дерева. Впізнайте, з якого дерева ці листочки? (Дубові).

Відгадайте загадки від дубочка (загадки прикріплені на зворотньому боці листочків).

 

 

Загадки:

Ми в біді допомагаємо,
Разом ми вчимось і граєм.
Разом ходимо в магазин,
Коли немає тебе, то я один.
Приходь швидше, я сумую,
Мені без тебе сумно гратись.
З тобою добре спілкуватись,
Бо ми з тобою справжні…(друзі)

Кажуть, що ми схожі.
Відповідаємо : “Ну і що ж? “.
Кажуть, що ми нерозлучні.
Один без одного нам нудно.
Ну і що! Адже ми…(подружки)

Радість ділить він зі мною,
За мене він завжди горою.
Коли біда прийде зненацька,
Завжди підтрима вірний… (друг)

3.Групове заняття.

Учитель: - Давайте поділимося на дві групи (діти діляться на дві групи за кольором листків):

1 група – червоні,  

2 група – оранжеві.

   а) Обговорення ситуацій поведінки дітей ( 1 група).

   Була велика перерва. Учні гралися на вулиці. Пройшов дощ і залишив калюжі. Учениця 2 класу Оленка посковзнулася і впала в калюжу. Хлопці, її однокласники, які знаходилися поряд, почали голосно сміятися. Оленка не могла підвестися, бо дуже забила коліно. На очі наверталися сльози, а зовсім недалеко стояли товариші і сміялися. Та раптом до дівчинки підійшов першокласник Сергійко, її сусід по будинку. Він подав їй руку, допоміг підвестися, почистити одяг, запитав, чи не боляче.

   -Як вчинив Сергійко?

   - Як повелися хлопці, однокласники Оленки?

   -Хто з них справжній друг?

 

   б) Найстрашніше ( 2 група).

   Вова зростав дужим і сильним хлопчиком. Усі боялися його. Та й як не боятися такого!?

   Товаришів він бив. У дівчаток з рогатки стріляв. Дорослих перекривляв. Собаці Пушку на хвіст наступав. Навіть своїй бабусі грубіянив.

   Нікого не боявся Вова. І цим дуже пишався. Пишався, та недовго.

   Настав день, коли хлопчики не захотіли з ним гратися. Залишили його і все. Він до дівчаток побіг. Але й дівчатка, навіть найдобріші, теж від нього відвернулися.

   Кинувся Вова до Пушка, а той на вулицю втік. Підійшов було Вова до бабусі. Скривджена бабуся навіть очей не підняла на онука. Сидить старенька в куточку, панчохи плете та сльозинки втирає. Настало найстрашніше з найстрашнішого, що тільки буває на світі. Вова залишився сам. Сам-самісінький!

   -  Що буває з тим, хто не вміє дружити?

   -  Чи хоче хтось із вас бути таким як Вова?

Вправа «Мікрофон»

Уміти дружити – це означає…

Дружба не падає з неба, її треба…

Справжній друг…

Учитель:  - Чи вдалося вам знайти відповідь на головне запитання, хто такий справжній друг?

Існує вислів «Дружба – це дорогоцінний камінь, який важко знайти, але надто просто втратити». Це справді так. Для того, щоб знайти справжнього друга, недостатньо одного дня. Інколи на це потрібні роки.

Я вам бажаю зустріти в своєму житті справжнього друга, якому ви б з радістю сказали «Спасибі тобі, друже, за те, що ти в мене є». Як важко може бути без друзів, і як добре, коли вони є.

Давайте будемо всі дружити.

 Як птах із небом,

    Як з лугом -  квіти,

     Як вітер – з морем,

                                                     Поля з дощами.

                                                     Дружити вірно.

Як сонце з нами.

 

 Діагностична методика «Лист жителю острова»

Учитель:-Діти, уявіть собі, що ви знаходитися на безлюдному острові. Життя на острові важке, допомоги немає від кого чекати. Та раптом до берега прип-ливає пляшка, в якій  записка: «Напиши листа людям, яким ти довіряєш, з ким ти дружиш. Вони тобі допоможуть. Листа посилай за допомогою цієї пляшки».

Потрібно вказати прізвища тих дітей з класу, кому б ви написали цього листа.

Учитель: - Давайте всі разом згадаємо пісеньку про дружбу, яка вчить нас, що вірній дружбі ніщо не страшно, вона не зламається і не зруйнується, а ні від дощу, а ні від бурі.

Пісня «Справжній друг»

(Музика Б. Савельєва, слова М. Пляцковського, переклад О. Пархоменка)

Дружба віддана не зламається,
не розклеїться від дощу і хуг.
Друг в біді не лишить,
щирим словом втішить

  отакий він, незрадливий,

  справжній друг!

 

Ми посваримось і помиримось.
«Нерозлийвода» кажуть всі навкруг.
Вдень чи в ніч негожу
друг мені поможе

  отакий він, незрадливий,     
справжній друг!

 

  Друг завжди мене прийде виручить,
він не жде подяк і не жде послуг.
Буть комусь в пригоді в будь-якій негоді

  отакий він, незрадливий,   
справжній друг! 

4. Щоденні новини

- Яке сьогодні число?

 -  Місяць?

- Яка зараз пора року? (Осінь).

 - Назвіть осінні місяці (Вересень, жовтень, листопад).

 - Чому місяць листопад має таку назву?

 - До слова запрошуємо синоптика.

   (Заповнюємо календар погоди).                    

Учитель:- Ми добре сьогодні працювали.  Дякую за роботу.

Учні: Ми – молодці                                                  

Учитель: Ви – розумні

Учні: Ми – розумні                                                  

Учитель: Ви – найкращі

Учні: Ми – найкращі                                                

Учитель: Я люблю вас

Учні: Ми – любимо вас

Учитель:- А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо навчальний день.

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку