16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Ранкова зустріч "Театр"

Про матеріал
Конспект Ранкової зустрічі до тематичного тижня "Театр" для 1 класу НУШ за програмою Савченко
Перегляд файлу

Ранкова зустріч до тематичного тижня « Театр»

 

театр надпись.jpg

«Знайомство з театром»

 

 

 

Підготувала : Точилкіна П.Ф., вчитель початкових класів КЗ «НСЗШ І-ІІ ст.№1 ім. О. Коваля»

2018р.

Мета: Ознайомити учнів з виникненням театру, його видами, роллю театру в житті людини, правилами поведінки в театрі, учити учнів ділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого, розповідати про те що вразило, розширювати знання про специфіку театральних професій: актора, режисера, гримера, декоратора-оформлювача, костюмера; розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності, пам'ять, мислення, увагу й уяву; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, театральну культуру, доброзичливе ставлення одне до одного; створити позитивний настрій.

Обладнання : Ілюстрації, роздатковий матеріал, настільний-ляльковий театр, театр- ніг, відео та аудіо матеріали.

 

 

 

 

 

 

 

Хід ранкової зустрічі

1.Запрошення на ранкову зустріч.(грає музична мелодія, що повідомляє дітям про те, що час збиратися у коло)

2. Вітання

Доброго ранку, класна родино,

Доброго ранку кожній дитині.

Доброго ранку друзям моїм.

Хай буде радісно й затишно всім.

3. Гра-танок «Лавада»

Дружно танцюємо тра-та-та, тра-та-та,

Танок веселий наш, танок – «Лавада»

(взявшись за руки діти йдуть по колу)

Гарні в мене ручки є, у сусіда кращі!

Гарні в мене ручки є, у сусіда кращі!

(тиснемо руку сусіду праворуч та ліворуч)

Гарні в мене ніжки є, у сусіда краще!

Гарні в мене ніжки є, у сусіда краще!

(плескаємо по ніжках сусіда праворуч та ліворуч)

Танок продовжуємо називаючи інші частини тіла ( носик, вушка, очі, щічки, бровки….)

Учитель: Подаруйте один одному  повітряний поцілунок, посміхніться та підморгніть сусідові. Всім-всім доброго дня!

4.Ігровий тренінг «Я обираю настрій»

Пропоную дітям, прислухатись до власних почуттів і обрати той смайлик, який відповідає їхньому настрою і який би вони хотіли б зберегти на цілий день.

5. Запрошення на «Театральні  стільці»

- Хто грає в дитячому театрі?

- Хто був у театрі?

- Хто хоче відвідати театр?

6. Щоденні новини

Гра «Розсипанка з букв»

(слово «театр»)

Тема: «Театр»- тема ранкової зустрічі

Доброго дня, юні актори!

Сьогодні : ( день,число, місяць)

Погода: (Яка погода?)

7.Групове заняття «Моделювання правил поведінки в театрі»

- у театр я приходжу завчасно

- знімаю верхній одяг та залишаю його в гардеробі

- відшукую ряд і місце зазначене в квитку

- до свого місця в ряду проходжу обличчям до глядачів, які сидять

- своїми враженнями  ділюсь під час перерви

- вдячність артистам висловлюю оплесками і квітами

8. Гра «Встанови відповідність»

Діти встановлюють відповідність між ілюстрацією та назвою професії.

9. Етюд «Фотографія»

Дітям роздаються фото і вони по черзі, без слів, відтворюють побачене.(Додаток)

10.Робота театралізована лялькова вистава «Ріпка»

11.Обмін інформацією

- Вправа «У мікрофона» (3 учнів виступають в ролі знавців театру)

* Театр з`явився в Афінах, в 497 р. до н. е. його поява була пов`язана  із змаганнями акторів, співаків на честь свята бога Діоніса

*Глядачі розташовувались на пагорбах. Для акторів були зроблені дерев`яні підмостки. Пізніше театр змінився, для глядачів були споруджені  сидіння із каменю та мармуру.

*У акторів були великі глиняні маски, тому що важко було розгледіти акторів  здалеку. Акторами були тільки чоловіки.

- Перегляд мультфільму «Фіксики Історія речей. Театр.»

- Вправа «Припущення на основі запропонованих ілюстрацій»

- «Театр ніг» веселий танок

 

 

docx
Додано
5 березня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку