Ранкова зустріч до тематичного тижня « Театр»
«Знайомство з театром»
Підготувала : Точилкіна П.Ф., вчитель початкових класів КЗ «НСЗШ І-ІІ ст.№1 ім. О. Коваля»
2018р.
Мета: Ознайомити учнів з виникненням театру, його видами, роллю театру в житті людини, правилами поведінки в театрі, учити учнів ділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого, розповідати про те що вразило, розширювати знання про специфіку театральних професій: актора, режисера, гримера, декоратора-оформлювача, костюмера; розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності, пам'ять, мислення, увагу й уяву; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, театральну культуру, доброзичливе ставлення одне до одного; створити позитивний настрій.
Обладнання : Ілюстрації, роздатковий матеріал, настільний-ляльковий театр, театр- ніг, відео та аудіо матеріали.
Хід ранкової зустрічі
1.Запрошення на ранкову зустріч.(грає музична мелодія, що повідомляє дітям про те, що час збиратися у коло)
2. Вітання
Доброго ранку, класна родино,
Доброго ранку кожній дитині.
Доброго ранку друзям моїм.
Хай буде радісно й затишно всім.
3. Гра-танок «Лавада»
Дружно танцюємо тра-та-та, тра-та-та,
Танок веселий наш, танок – «Лавада»
(взявшись за руки діти йдуть по колу)
Гарні в мене ручки є, у сусіда кращі!
Гарні в мене ручки є, у сусіда кращі!
(тиснемо руку сусіду праворуч та ліворуч)
Гарні в мене ніжки є, у сусіда краще!
Гарні в мене ніжки є, у сусіда краще!
(плескаємо по ніжках сусіда праворуч та ліворуч)
Танок продовжуємо називаючи інші частини тіла ( носик, вушка, очі, щічки, бровки….)
Учитель: Подаруйте один одному повітряний поцілунок, посміхніться та підморгніть сусідові. Всім-всім доброго дня!
4.Ігровий тренінг «Я обираю настрій»
Пропоную дітям, прислухатись до власних почуттів і обрати той смайлик, який відповідає їхньому настрою і який би вони хотіли б зберегти на цілий день.
5. Запрошення на «Театральні стільці»
- Хто грає в дитячому театрі?
- Хто був у театрі?
- Хто хоче відвідати театр?
6. Щоденні новини
Гра «Розсипанка з букв»
(слово «театр»)
Тема: «Театр»- тема ранкової зустрічі
Доброго дня, юні актори!
Сьогодні : ( день,число, місяць)
Погода: (Яка погода?)
7.Групове заняття «Моделювання правил поведінки в театрі»
- у театр я приходжу завчасно
- знімаю верхній одяг та залишаю його в гардеробі
- відшукую ряд і місце зазначене в квитку
- до свого місця в ряду проходжу обличчям до глядачів, які сидять
- своїми враженнями ділюсь під час перерви
- вдячність артистам висловлюю оплесками і квітами
8. Гра «Встанови відповідність»
Діти встановлюють відповідність між ілюстрацією та назвою професії.
9. Етюд «Фотографія»
Дітям роздаються фото і вони по черзі, без слів, відтворюють побачене.(Додаток)
10.Робота театралізована лялькова вистава «Ріпка»
11.Обмін інформацією
- Вправа «У мікрофона» (3 учнів виступають в ролі знавців театру)
* Театр з`явився в Афінах, в 497 р. до н. е. його поява була пов`язана із змаганнями акторів, співаків на честь свята бога Діоніса
*Глядачі розташовувались на пагорбах. Для акторів були зроблені дерев`яні підмостки. Пізніше театр змінився, для глядачів були споруджені сидіння із каменю та мармуру.
*У акторів були великі глиняні маски, тому що важко було розгледіти акторів здалеку. Акторами були тільки чоловіки.
- Перегляд мультфільму «Фіксики Історія речей. Театр.»
- Вправа «Припущення на основі запропонованих ілюстрацій»
- «Театр ніг» веселий танок