2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Ранкова зустріч «Театр очима дітей»

Про матеріал
Мета: ознайомити з різними видами театру, з театральними термінами та поняттями.
Перегляд файлу

«Театр очима дітей»

Мета: ознайомити з різними видами театру, з театральними термінами та поняттями; формувати вміння сприймати красу мистецтва, висловлювати власні враження від переглянутого відео, медіа тексти; формувати вміння висловлювати свої почуття та думки; уважно слухати один одного. Виховувати естетичний смак та любов до різних видів мистецтв.

 І.  Привітання .   (Діти  сидять  в  колі  на  килимку )

Вчитель

Промінчик осінній заглянув у клас

І в коло велике зібрав, друзі, нас.

Доброго ранку, дівчата милі!

Доброго ранку, хлопчата сильні!

Настрій свій добрий мені передайте

Долоньку до долоньки

Всі разом зєднайте.

    Як приємно бачити, що ви посміхаєтесь один одному і приносите до класу радість. То ж давайте привітаємося  один з одним та скажімо побажання. (Діти по колу передають квіточку добра та «говорять побажання». Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та причетності. Учитель звертає увагу, щоб діти вчилися дивитися один одному у вічі)

 Діти:

Доброго ранку, я хочу побажати тобі щастя!

Доброго ранку, бажаю мати хороший настрій!

Доброго ранку, бажаю цікавого дня!

Доброго ранку, бажаю  тобі натхнення!

Доброго ранку, бажаю сонячного дня!

Доброго ранку, бажаю  тобі міцного здоров’я!

Доброго ранку, бажаю гарних знань!

Доброго ранку, бажаю радісного дня!

2. Вправа «Долонька»

  •                  Покажіть свою праву долоньку.
  •                  Стисніть мізинчик ті, кого сьогодні зранку поцілували  мама, тато, бабуся або дідусь.
  •                  Стисніть наступний пальчик ті з вас, хто сьогодні умився та почистив зуби.
  •                  Стисніть третій пальчик ті, у кого  гарна зачіска .
  •                  Стисніть вказівний пальчик ті, хто побачив сьогодні своїх друзів.
  •                  З яким же настроєм ви сьогодні прийшли до школи? Покажіть, що у вас вийшло.

ІІ. Обмін інформацією.     

1.Бесіда

- А чи вміють  тварини розмовляти? (Відповіді учнів)

- Серед ваших відповідей прозвучала фраза «коли тварини казкові».

І це дійсно так. А допомагають тваринам говорити актори кіно, мультфільмів, театру.

Саме театру й буде присвячена наша розмова.

Діти, ви знаєте, що таке театр?

Які асоціації у вас виникають коли ви чуєте слово театр?

А чи були ви колись на виставі?

Вам сподобалось?

2. Вправа «Асоціативний кущ»

Учням пропонується назвати слова-асоціації до слова театр

 

                квиток           казка        історія

 

     актор                 ТЕАТР           вистава

 

        декорація      персонаж           ….

 (Слова для довідок: білет, сцена, актор, гример, афіша, костюмер, оркестр, декоратор, ляльковий театр, касир, маска, глядач, зал)

3. Розповідь вчителя

Теа́тр — вид  сценічного мистецтва, що відображає життя в сценічній дії, яку виконують актори перед глядачами, а також установа, що здійснює сценічні вистави певним колективом артистів і приміщення, будинок, у якому відбуваються вистави.

      Театр виник дуже давно. Адже колись не було ні телевізора, ні радіо, ні кіно, ні журналів. А так хотілося чогось цікавого, особливо на свято! І завжди були люди, які найкраще вміли співати чи розповідати історії. А інші із задоволенням їх слухали. От із цих співців та оповідачів і вийшли актори – люди, що зробили свій талант професією. Спочатку акторами були тільки чоловіки, які мусили грати усі ролі, і жіночі теж. Для цього вони одягали маски.

       Саме маска допомагала актору перевтілюватися в те, що вона зображала: у тварин та людей – радісних і зажурених, добрих і злих. Найпершими масками були сумна і весела, а також добра (світла) і зла (темна).

       Коли актори виконували сумну п'єсу - трагедію вони надягали на обличчя сумні, похмурі маски. (показ масок). Якщо на сцені розігрувалася весела п'єса - комедія, актори надівали веселі, усміхнені маски.

     Виступали актори прямо на вулиці, і кожен перехожий міг підійти і подивитися виставу.

       Пройшли роки і в містах, з'явилися великі, красиві будівлі - театри.  В   середині театру є великий глядацький зал. Центральне місце в ньому займає сцена, на якій виступають актори. Для того щоб дійство було яскравим і барвистим сцену прикрашають декорації. Вони допомагають глядачам опинитися біля прекрасного замку, або в дрімучому лісі біля хатинки на курячих ніжках.

  •     Театри є для дорослих і є для дітей.

Драматичний театр - в ньому розігрують спектаклі дорослі люди - актори .

Театр юного глядача - це дитячий театр. У ньому ставлять спектаклі для дітей, різноманітні казки.

Ляльковий театр - в ньому актори розігрують спектаклі для дітей за допомогою ляльок.

У ляльковому театрі актори розігрують спектаклі для дітей з допомогою театральних ляльок. А керує лялькою людина, якого називають - ляльковод .

4. Складання правил.

А як же глядачі?

Для них теж є певні правила поведінки:

 – До театру вдягають ошатні сукні та костюми;

 – Приходять на виставу заздалегідь;

 – Верхній одяг здають у гардероб;

 – Відшукай свій ряд і місце, зазначені у квитку;

 – Проходити до свого місця потрібно обличчям до глядачів;

 – Їсти під час вистави негарно;

 – Вдячність акторам виражають оплесками, квітами;

 – Своїми враженнями слід ділитися вже після вистави;

     – Після вистави до гардероба йдуть неквапливо;

  – Не слід забувати і про ласкаві і ввічливі слова.

5.  Гра «Впізнай предмет і назви виставу»

Обладнання: картки із зображеннями предметів.

       В торбинці знаходяться картки із зображеннями предметів, якими користувалися герої відомих казок. Відповідно вони є  і в театральних виставах. Учні витягують по одній картці й  називають, з якої вистави ці предмети.

6.  Робота з театральною афішею.

       Для того , щоб люди знали коли і яка вистава буде, створюють афішу. На ній розміщують всю необхідну інформацію. (Назва вистави, дата, початок, імена акторів , тощо)

Розгляд афіші.

Самостійна робота учнів під керівництвом учителя. Малювання афіши до казки «Котик і півник» (на вибір за зразками виконання роботи).

  1. Інструктаж вчителя щодо виконання роботи.
  2. Практична діяльність дітей.
  3. Виставка робіт.

ІІІ. Щоденні новини

Яке сьогодні число?   

Місяць?                        

День?                            

Пора року?                   

Погода?                       

docx
Додано
20 листопада 2019
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку