Ранкова зустріч Тема. 25 жовтня - день Інтернету.

Про матеріал
Ранкова зустріч. 25 жовтня - День інтернету (Музичне вітання, естафета гарних новин, гра скринька , гра "пароль" загадки, групове заняття, вірш)
Перегляд файлу

 

Ранкова зустріч

         Тема. 25 жовтня - день Інтернету.

      Мета: розкрити перед учнями чарівний світ інтернет- країни; збагачувати активний словник учнів; формувати здоров’язберігаючі навички; виховувати бажання отримувати нові знання.

     Матеріали: малюнки, картки, смайлики – комп’ютери, аркуші з текстом пісень, комп’ютер – телевізор, пазли - картинки

 

   І Вітання.

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемось,

Давайте в очки глянемо,

І нам світліше стане.

 

Тут – очки, тут – вушка,

Тут – плечі і рука,

Тут – носик, тут – ротик,

Це є я

  • Діти, яке сьогодні число?
  • Який місяць?
  • Який день тижня?
  • Яка пора року?

Сьогодні тема нашої ранкової зустрічі: «25 жовтня – день Інтернету»

(музичне вітання)

  • Діти давайте всі заспіваємо про інтернет – країну.

    

ON-ляндія - безпечна веб-країна

 

Відкриєм ми просториІнтернету,

Йогоглибиннезвідані шляхи,

Корисніпосилання і веб-сайти,

І скриньки, і домашністорінки.

Онляндія — безпечна веб-країна,

Кориснуінформаціюнадасть,

Як ненька — наша ріднаУкраїна,

І захистить, та ще й порадидасть.

 

Приспів:

А порадимамині — цінні-цінні,

А порадимамині - незамінні.

Як сорочка мамина зігріває,

Так мене Онляндіязахищає.

 

Як захиститисьвід “поганих” сайтів,

Як чемноспілкуватись в мережі,

В тенета шахраїв не потрапляти,

І пам’ятатисвій пароль завжди.

Онляндія — відомий, популярний,

Для меневіннайважливіший сайт.

Він — охоронець і порадникгарний,

Порадийогоціним в мегабайт.

 

  ІІ Ознайомлення з новинами.

Інструкція:діти стоять у колі. Один ученьтримаєкомпютер - екран, вітається з усіма і починаєсвоїгарніновини з таких слів: «У мене є цікава новина..»

Розповісти цікаві новини про себе, які трапились сьогодні з крана комп’ютера.        

Гра «Естафета гарних новин»

 

Гра «Поштоваскринька»

Відгадати, що є всередині скриньки. (Флешка)

Фізкультхвилинка  Синдром «Офісного зору»

Зарядка для очей.

 

ІІІ Обмін інформацією.

Гра « Пароль»

Відгадування загадок  

1 група

З ним справу маєархітектор, 
З ним справу маєбудівельник. 
Хто за комп'ютеромпрацює, 
До ньоготеж давно вжезвик. 
Скажіть про щоіде тут мова – 
 Назвітьоднеанглійське слово. (Windows)
*     *     * 
 Про ньогознаємо ми нині: 
З ним справу мають в медицині. 
Біолог з ним теж справу має, 
А комп'ютервідньогостраждає. (Вірус) 

2 група
 *     *     *
Хтохочещосьзапам'ятати – 
В блокнот свійможезаписати. 
Комп'ютертежнемов блокнот – 
Не має з пам'яттютурбот. 
А як називаютькомп'ютер-блокнот? (Ноут-бук) 
  *      *     *
Цявсесвітня мережа 
Скількизнає – просто жах! 
З нею вчисьтипрацювати – 
Тежбагатобудеш знати. (Інтернет)
*     *     * 

3 група
  На нійзаписаніпрограми 
І для тата і для мами 
В упаковці як конфета 
Швидко крутиться ......(дискета)
*       *      * 
Ось я кнопку натискаю 
І папірвже заправляю. 
Віндрукує без зупинки 
Вірші, пісні і картинки 
І швидкийвін, наче спринтер 
Відгадайте, щоце ...(принтер)
 *     *    * 

4 група
І комп'ютери порою 
Розмовляютьміж собою 
А для цьогоїмпотрібна 
Річвідома не усім 
До телефону підключай 
І повідомленняприймай, 
Аджемову ми ведем 
Про зв'язок через .....(модем)
*    *    *
 В блоціцімживепроцесор 
Помічниквін, не агресор 
В ньомущось гуде, співає 
Одним оком нам моргає. 
Головнийвіннедаремно, 
А зовутьйого .....(системним)


5 група
Може він порахувати, 
Може він пісні співати, 
Малювати і писати, 
Помилки перевіряти. 
Може він листа прийняти, 
З другом швидко нас зв’язати, 
Він багато чого може 
  І завжди нам допоможе! (комп’ютер ) 
*      *     *
Міцний диск, дуже яскравий, 
Містить він кіно цікаве. ( Лазерний диск ) 
*     *     *

6 група
Я магнітний бутерброд,
Та мене не з’їсть ваш рот.
Файли й папки – це дієта
Для магнітної ………….. (дискети)
*      *       *
Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я ………….. (мишка)

 

 

  ІV Груповезаняття.

Інструкція: діти об’єднуються у групи за малюнками – комп’ютерами.

Складатьпазли та знаходять вірус. Із зворотньої сторони малюнка є буква. Всі шість груп  із букв утворюють слово «Дякую!»

Гра «Вірус»

1група  «Д»

2 група  «я»

3 група  «к»

4 група «у»

5 група «ю»

6 група   «!»

V Підсумок.

. Оформленнясторінкищоденника. Записпро цікавинки інтернету.

 Ясьогоднідізнавсяпро простори інтернету…

  •  Для мене комп’ютер – це …
  • Мені комп’ютер не потрібний, бо…

Комп’ютер – це буденна річ,

І кожен її має.

Хорошу доповідь зробить

Тобі допомагає;

Можливо, хочеться тобі

Розважитися трохи –

Багатий і цікавий світ

Відкрити допоможе.

Бо кожен  в наш час

Зазвичай полюбляє

До Інтернету заглянуть –

Він відповіді знає.

Скачатиможнафільмчигру,

Посидіти в «онлайні»,

Чат, форум, сайти - все

Знайоме і звичайне.

Застерігаємо вас ми,

Щовартопам’ятати

Про незвичайних «хижаків»,

Їм шансу не давати:

Не відкриватиїм адрес

(Домашніхчибабусі),

Щобнаслідкифатальними

Не стали, любідрузі!

docx
Додав(-ла)
Kaluznaja Natalja
Додано
15 березня 2019
Переглядів
888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку