Ранкова зустріч. Тема місяця "Світ невидимий". Тема дня "Які невидимі зв'язки є у природі?" Мета.Збагачувати знання дітей про тварин; формувати уявлення про ланцюги живлення у природі, вчити складати їх та аналізувати, виявляти причинно-наслідкові зв'язки;активізувати пізнавальну діяльність дітей; виховувати допитливість, бережне ставлення до природи.
Ранкова зустріч.
Тема місяця. Світ невидимиий.
Тема. Які невидимі зв’язки є у природі?
Мета.Збагачувати знання дітей про тварин; формувати уявлення про ланцюги живлення у природі, вчити складати їх та аналізувати, виявляти причинно-наслідкові зв’язки;активізувати пізнавальну діяльність дітей; виховувати допитливість, бережне ставлення до природи.
Вправа “Сонечко”.
Погляньте у віконечко.
(Діти показують на вікно)
Чомусь сховалось сонечко.
(Знизують плечима)
А ми засвітимо сонечко.
(Показують на себе)
Таке велике сонечко.
(Розводять руками)
Таке веселе сонечко.
(Усміхаються одне одному)
Я — сонечко!
(Показують на себе)
Ти — сонечко!
(Показують одне на одного)
Ми — сонечка!
(Беруться за руки)
Ми світимося всі!
Якщо за вікном погода сонячна, то можна змінити другий і третій рядки. Вони звучатимуть так:
Яскраво світить сонечко.
(Діти піднімають руки вгору, показують промінці)
Ми засвітили сонечко.
(Показують на себе)
Хвилинка метеоролога
- Який зараз місяць?
- Що вам відомо про назву місяця?
- Сьогодні… . Стан неба- … опади-….., вітер – ….., зранку температура повітря становила -… .
Слухання композиції Антоніо Вівальді «Пори року. Зима».
Тема дня «Які невидимі зв’язки є у природі?»
3. Групове заняття
Прочитайте текст, доповнюючи його наліпками. Як ви гадаєте, що було далі? Закінчіть історію.
Звіт груп.
Послухайте мою кінцівочку:
А ось без комарів точно нічого не трапиться, адже вони тільки докучають.
Він махнув паличкою — і комарів як і не було. Але що це? Усі
жаби закричали, запищали бабки і ластівки. Хлопчик здогадався,
що без комарів вони загинуть — це їхній корм.
— Отже, комарі комусь потрібні! — здивовано сказав хлопчик.
Хотів Андрійко піти в ліс, але передумав. Адже там усе так само!
Тепер він зрозумів, що в природі все важливе. Не стане когось од-ного, то погано стане всім: тваринам, рослинам, людям.
Отже. У природі все взаємопов’язане. Одні організми є їжею для інших. Так природа сама підтримує свій баланс.
Робота в групах . Скласти ланцюг живлення.
Групи отримують конверти з картинками і складають ланцюги живлення.
1 група
2 група
3 група
4. Теми для Щоденника вражень
Використані джерела: