Ранкова зустріч. Тема місяця. "Світ невидимиий". Тема дня. "Які невидимі зв’язки є у природі?"

Про матеріал

Ранкова зустріч. Тема місяця "Світ невидимий". Тема дня "Які невидимі зв'язки є у природі?" Мета.Збагачувати знання дітей про тварин; формувати уявлення про ланцюги живлення у природі, вчити складати їх та аналізувати, виявляти причинно-наслідкові зв'язки;активізувати пізнавальну діяльність дітей; виховувати допитливість, бережне ставлення до природи.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч.

Тема місяця. Світ невидимиий.

Тема. Які невидимі зв’язки є у природі?

Мета.Збагачувати знання дітей про тварин; формувати уявлення про ланцюги живлення у природі, вчити складати їх та аналізувати, виявляти причинно-наслідкові зв’язки;активізувати пізнавальну діяльність дітей; виховувати допитливість, бережне ставлення до природи.

  1. Вітання

Вправа “Сонечко”.

Погляньте у віконечко.
(Діти показують на вікно)
Чомусь сховалось сонечко.
(Знизують плечима)
А ми засвітимо сонечко.
(Показують на себе)
Таке велике сонечко.
(Розводять руками)
Таке веселе сонечко.
(Усміхаються одне одному)
Я — сонечко!
(Показують на себе)
Ти — сонечко!
(Показують одне на одного)
Ми — сонечка!
(Беруться за руки)
Ми світимося всі!

Якщо за вікном погода сонячна, то можна змінити другий і третій рядки. Вони звучатимуть так:

Яскраво світить сонечко.
(Діти піднімають руки вгору, показують промінці)
Ми засвітили сонечко.
(Показують на себе)

  1. Обмін інформацією  Тема дня «Які невидимі зв’язки є у природі?»

Хвилинка метеоролога

- Який зараз місяць?

- Що вам відомо про назву місяця?

- Сьогодні… . Стан неба- … опади-….., вітер – ….., зранку температура повітря становила  -…  .

Слухання композиції Антоніо Вівальді «Пори року. Зима».

  • Який настрій викликає у вас ця мелодія?
  • Якою ви уявили зиму, слухаючи твір?
  • Чи ви помітили  вже якісь зміни у неживій природі?

Тема дня «Які невидимі зв’язки є у природі?»

  • Сьогодні ми з вами продовжимо говорити про невидимі зв’язки.

3. Групове заняття

Прочитайте текст, доповнюючи його наліпками. Як ви гадаєте, що було далі? Закінчіть історію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт груп.

  • Чи сподобалось завдання?
  • Що в цьому завданні було легким? Що важким?

Послухайте мою кінцівочку:

А ось без комарів точно нічого не трапиться, адже вони тільки докучають.

Він махнув паличкою — і комарів як і не було. Але що це? Усі

жаби закричали, запищали бабки і ластівки. Хлопчик здогадався,

що без комарів вони загинуть — це їхній корм.

— Отже, комарі комусь потрібні! — здивовано сказав хлопчик.

Хотів Андрійко піти в ліс, але передумав. Адже там усе так само!

Тепер він зрозумів, що в природі все важливе. Не стане когось од-ного, то погано стане всім: тваринам, рослинам, людям.

  • Поміркуйте і скажіть, чи є у природі щось зайве? Чому?

Отже. У природі все взаємопов’язане. Одні організми є їжею для інших. Так  природа сама  підтримує свій баланс.

Робота в групах . Скласти ланцюг живлення.

Групи отримують конверти з картинками і складають ланцюги живлення.

1 група

Похожее изображение        Похожее изображение    Похожее изображение

2 група

Похожее изображение      Картинки по запросу миша      Картинки по запросу гадюка         Похожее изображение 

3 група

       

     

4. Теми для Щоденника вражень

  • Я люблю перебувати на природі.
  • Моя улюблена рослина.
  • Моя улюблена тварина.

Використані джерела:

  1. Ранкові зустрічі. 3 клас. II семестр. / авт.-упоряд. С. В . Сигида.— Х. : Вид. група«Основа», 2020.— 157, [3]с. —(Серія «Посібник для вчителя»).
  2. О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. «Я досліджую світ»  робочий зошит для 3 класу.
  3. Навчально-методичні матеріали  сайту  svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 березня 2023
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку