Ранкова зустріч. Тема "Пора року – весна" НУШ

Про матеріал

Мета: вчити учнів взаємної поваги та доброго ставлення одне до одного, розширити знання з обраної теми «Весна», виховувати ціннісне ставлення до природи.

Перегляд файлу

 

Ранкова зустрічD:\Desktop\depositphotos_7131955-Kids-around-in-circle.jpg

Тема. Пора року – весна.

 

Мета: вчити учнів взаємної поваги та доброго ставлення одне до одного, розширити знання з обраної теми «Весна», виховувати ціннісне ставлення до природи.

Обладнання: магнітофон, предметні малюнки, « Дерево побажань», листочки, чисті аркуші паперу, олівці, фломастери.

Хід ранкової зустрічі

І. Привітання.

Створення емоційного настрою.

(Прослуховування аудіозапису «Весна»)

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Працюють голівки

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

  •                   Привітайтеся один з одним, доберіть прикметник для опису себе.

Доброго ранку, я розумна Оленка! ( Кмітлива, весела, радісна, грайлива, спортивна, чудова, добра, красива, усміхнена, смілива, приваблива, терпляча, сонячна, чарівна…)

(Діти під час привітання  плескають у долоньки з товаришем)

Першими сядьте ті, у кого день народження влітку, другими – ті, у кого день народження восени, третіми - ті, у кого день народження взимку і останніми - ті, у кого день народження навесні.

Зійшли сніги, шумить вода.

Земля вже квіти викида,

Буяє травка молода,

Все навколо оживає,

Коли це буває? (Весною)

Як ви гадаєте, яка тема дня? (Весна)

  •                   Спробуйте описати одним словом цю пору року. ( Рання, пізня, весела, молода, зелена, красива, співуча, сонячна, запашна, квітуча,тендітна…)

ІІ. Групові заняття.

Вправа «Уявіть це»

  •                   Скільки приємних слів я почула! Усі ці красиві і  добрі слова  я зібрала в долоньки і переношу на аркуш паперу.  Пропоную вам виконати вправу

 « Уявіть це». Мені потрібен помічник, який повинен не показуючи цього малюнка, словесно його описати, а ви спробуйте відтворити слова на аркушах.

  •                   Покажіть, як попрацювали ваша уява та олівці.
  •                   Яку пору року ви намалювали?
  •                   Молодці! За допомогою ваших малюнків, я відчула подих весни, тепло сонячних променів і  спів пташок.

ІІІ. Щоденні новини.

Спостереження за погодою.

Який сьогодні день? (субота) Вчора? Завтра? Скільки днів у тижні?

Число? Назвіть сусідів числа17. Число 17 парне чи непарне?

Місяць? (березень) Що ви знаєте про цей місяць? ( 1й місяць весни, 3-й місяць року)А який попередній місяць, а наступний?

Пора року? (весна)Назвіть усі місяці весни. Які свята святкують навесні?

Погода (ясно, хмарно чи похмуро, тепло чи холодно, вітряно, опади)

Людина дня – Наталка ( у неї день народження)

Сьогодні нас чекає ще дуже багато цікавої інформації про весну і чудова зустріч з пернатими друзями .

Весна наступає не тільки в природі, а й у серцях тих, хто здатний  відчувати її красу та милуватися нею.

« Крісло автора»

  •                   Висловіть свої думки. Які асоціації виникають у вас зі словом весна?

ІV. Обмін інформацією.

Створення « Дерева побажань»

  •                   У вас є листочки, побажайте приємного один одному.

( Діти озвучують свої побажання і прикріпляють листочки на дерево.)

  •                   Подивіться, яке чудове дерево ми отримали, воно символізує нашу  шкільну родину. Я бажаю ось так гуртом, дружно, плідно, творчо працювати упродовж усього дня, успіхів вам, мої дорогі учні!

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2018
Переглядів
4924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку