Мета: вчити учнів взаємної поваги та доброго ставлення одне до одного, розширити знання з обраної теми «Весна», виховувати ціннісне ставлення до природи.
Ранкова зустріч
Тема. Пора року – весна.
Мета: вчити учнів взаємної поваги та доброго ставлення одне до одного, розширити знання з обраної теми «Весна», виховувати ціннісне ставлення до природи.
Обладнання: магнітофон, предметні малюнки, « Дерево побажань», листочки, чисті аркуші паперу, олівці, фломастери.
Хід ранкової зустрічі
І. Привітання.
Створення емоційного настрою.
(Прослуховування аудіозапису «Весна»)
Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки.
Працюють голівки
І сяють усмішки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви. Бажаю вам я!
Доброго ранку, я розумна Оленка! ( Кмітлива, весела, радісна, грайлива, спортивна, чудова, добра, красива, усміхнена, смілива, приваблива, терпляча, сонячна, чарівна…)
(Діти під час привітання плескають у долоньки з товаришем)
Першими сядьте ті, у кого день народження влітку, другими – ті, у кого день народження восени, третіми - ті, у кого день народження взимку і останніми - ті, у кого день народження навесні.
Зійшли сніги, шумить вода.
Земля вже квіти викида,
Буяє травка молода,
Все навколо оживає,
Коли це буває? (Весною)
Як ви гадаєте, яка тема дня? (Весна)
ІІ. Групові заняття.
Вправа «Уявіть це»
« Уявіть це». Мені потрібен помічник, який повинен не показуючи цього малюнка, словесно його описати, а ви спробуйте відтворити слова на аркушах.
ІІІ. Щоденні новини.
Спостереження за погодою.
Який сьогодні день? (субота) Вчора? Завтра? Скільки днів у тижні?
Число? Назвіть сусідів числа17. Число 17 парне чи непарне?
Місяць? (березень) Що ви знаєте про цей місяць? ( 1й місяць весни, 3-й місяць року)А який попередній місяць, а наступний?
Пора року? (весна)Назвіть усі місяці весни. Які свята святкують навесні?
Погода (ясно, хмарно чи похмуро, тепло чи холодно, вітряно, опади)
Людина дня – Наталка ( у неї день народження)
Сьогодні нас чекає ще дуже багато цікавої інформації про весну і чудова зустріч з пернатими друзями .
Весна наступає не тільки в природі, а й у серцях тих, хто здатний відчувати її красу та милуватися нею.
« Крісло автора»
ІV. Обмін інформацією.
Створення « Дерева побажань»
( Діти озвучують свої побажання і прикріпляють листочки на дерево.)