Ранкова зустріч у 1 класі

Про матеріал
Ця ранкова зустріч для учнів 1 класу на тему «Зима» спрямована на ознайомлення дітей з характерними ознаками зими, розвиток спостережливості та уваги, створення позитивного емоційного настрою та виховання любові до природи.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч в 1 класі на тему «Зима»

Мета:

  • Ознайомити дітей з характерними ознаками зими в живій та неживій природі.
  • Розвивати спостережливість, увагу, мислення та мовлення.
  • Створити позитивний емоційний настрій.
  • Виховувати любов до природи.

Структура ранкової зустрічі:

  1. Привітання (2-3 хвилини):
    • Станьте в коло.
    • Привітайте один одного, використовуючи зимові слова та вирази: "Доброго зимового ранку!", "Морозний привіт!", "Сніжних вітань!".
    • Можна використати віршик-привітання:

Сніжинка зимова залетіла в клас,

І в коло велике зібрала, друзі, нас.

Давайте з’єднаєм долоньки свої,

І радо всміхнемось я – вам, ви – мені.

  1. Обмін новинами (5-7 хвилин):
    •  Що цікавого ви помітили взимку?
    • Поділіться своїми спостереженнями про погоду, зміни в природі, про зимові розваги.
    • Наприклад: "Що ви бачили сьогодні дорогою до школи?", "Які зміни відбулися з деревами?", "У що ви любите грати взимку?".
  2. Групова діяльність (10-15 хвилин):
    • Ігри та вправи:
      • "Зимові слова": Діти по черзі називають слова, пов'язані з зимою (сніг, мороз, лід, сніжинка, санки, лижі, тощо).
      • "Опиши зиму": Запропонуйте дітям описати зиму, використовуючи різні органи чуття (яка вона на дотик, на смак, на вигляд, які звуки чути взимку).
      • "Знайди зайве": Покажіть картинки або назвіть слова, серед яких є одне, що не відноситься до зими.
      • "Склади розповідь": Запропонуйте дітям початок речення, наприклад: "Одного зимового дня...", і вони по черзі продовжують історію.
    • Рухливі ігри:
      • "Сніжки": Імітація гри в сніжки.
      • "Замети": Діти перестрибують через уявні замети.
      • "Вітер": Діти показують, як дме вітер, хитаючи руками.
    • Творчі завдання:
      • Малювання зимових пейзажів.
      • Виготовлення сніжинок з паперу.
      • Ліплення з пластиліну зимових фігурок.
  3. Підсумок (2-3 хвилини):
    • Про що говорили на зустрічі?
    • Всі діти були  активні.
    • Посміхніться сонечку та прийміть позитивний настрій на подальший день.

Додаткові ідеї:

  • Можна використати  наочні матеріали: картинки із зображенням зими, сніжинки, гілочки дерев в інеї.
  • Використовуємо музичний супровід: звуки зимової природи, дитячі пісні про зиму.

 

doc
Додано
5 січня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку