Виховний захід для учнів 1 класу "Мої перші 100 днів у школі"

Про матеріал
Проведення тематичного заходу "Мої перші 100 днів у школі" для першокласників є випускним і цінним з кількох причин: 1. Підбиття проміжних підсумків Діти забезпечують можливість зупинитися й осмислити, чого вони вже досягли за цей час. Це добре усвідомити власний прогрес, відчути гордість за перші успіхи й зрозуміти, що навчання — це цікаво й поступова подорож. 2. Формування позитивного ставлення до школи Святкова атмосфера й участь у веселих заходах сприяють створенню позитивного емоційного зв'язку зі шкільним середовищем. Це зміцнює бажання дітей відвідувати школу та активно брати участь у житті класу. 3. Розвиток соціальних навичок Такі заходи сприяють згуртуванню класу, покращують взаємовідносини між дітьми й допомагають розвивати навички спілкування, співпраці та командної роботи. 4. Розкриття творчого потенціалу Захід створює умови, у яких діти можуть проявити свої таланти, фантазію й уміння. Це розвиває впевненість у собі й стимулює бажання самовиражатися. 5. Закріплення мотивації до навчання Рефлексія досягнень і святковий формат заходу наголошують на важливості кожного дня в школі. Це мотивує дітей старанно вчитися й відслідковувати свій авчальний поступ.
Перегляд файлу

Методична розробка виховного заходу для учнів 1 класу

Тема: "Мої перші 100 днів у школі"

Мета:

  • Підсумувати перші 100 днів навчання в школі;
  • Створити умови для розкриття творчого потенціалу учнів;
  • Розвивати комунікативні навички, вміння працювати в команді;
  • Виховувати позитивне ставлення до навчання та взаємодії з однокласниками.

Матеріали та обладнання:

  • Костюми або атрибути для презентацій казкових образів;
  • Фліп чарти, маркери, ноутбуки, кошики, роздруківки, чарівна скринька, скарбів, паперові корони «Мої перші 100 днів у школі»
  • Ресурси для інтерактивних вправ;
  • Екран і мультфільм про дружбу, музичні руханки;
  • Завдання з природничими загадками та математичними виразами.

Хід заходу

Вступна частина

  1. Привітання: Вчитель вітає дітей зі святом 100 днів у школі.
  2. Мотиваційне слово:
    • "Дорогі діти, ви вже 100 днів у школі. Це багато нових знань, друзів та вражень! Сьогодні ми згадаємо ваші досягнення, спробуємо щось нове та весело проведемо час разом."

Перший блок: Чарівний

  1. Презентація казкових образів:
    • Кожна дитина представляє свій заздалегідь підготовлений казковий чи чарівний образ. Презентує свій образ за таким пунктами:
      • В образі кого я сьогодні.
      • Чому я обрав/обрала цей образ.
      • Чим мені подобається цей персонаж.
      • Якими рисами характеру чи здібностями я захоплююся.
    • Інші учні після індивідуальної презентації дають дитині зворотний зв'язок:
      • "Цей образ дуже тобі підходить, тому що..."
  2. Рефлексія:
    • Що цікавого ви відчули, приміряючи на себе образ казкового героя?
    • Чи було вам легко чи важко розповідати про свій образ?
    • Чому важливо мати уяву та фантазію?
  3. Руханка: Діти виконують під музику динамічну гру "Чарівні рухи" (імітація польоту, магічних жестів тощо).

Другий блок: Мовленнєвий

  1. Поділ на команди: Діти в будь- який рандомний спосіб формують три команди. Завдання 2 можна виконувати за персональними ноутбуками або ж заздалегідь зробивши індивідуальні роздруківки, виводити завдання інтерактивної вправи на екран телевізора, дошки.
  2. Завдання:
  3. Фіксація результатів: Кожна дитина відмічає виконання завдань у колонці своєї команди на фліп чарті.
  4. Бонус: За комплексне виконання всіх завдань, командам відкривається доступ до перегляду мультфільму. Перегляд мультфільму про дружбу. https://www.youtube.com/watch?v=CY_WgE-WRT0
  5. Рефлексія:
    • Як вам вдалося виконати ці завдання?
    • Які навички допомогли вам досягти успіху?
    • Що сподобалося у мультфільмі? Чого він навчає?
  6. Музична, динамічна руханка: Гра "Веселий алфавіт" (зображення рухами різних літер).

Третій блок: Природничо-математичний

  1. Поділ на групи:
    • Учні формують команди за кольорами карток з чарівного капелюха. Утворюються нові групи.
  2. Завдання:
    • Природничі загадки:
      • Команди отримують картки із питаннями. Колективно формують на це питання відповідь. Діти розв’язують загадки на природничу тематику. Коли відповідь сформована, кожна команда на загал читає питання з картки і озвучує свою відповідь. Інші команди, за потреби, можуть доповнити відповідь, чи уточнити.  (наприклад, « Ти мене не помічаєш, а я всю Землю обіймаю», «Срібну скибку кавуна, Видно уночі з вікна.» або «Білу, сніжну шапку маєм Чолом ми небо підпираєш», тощо).
    • Математичні вирази:
      • Команди розв’язують прості задачі, які включають додавання, віднімання, порівняння чисел. (Наприклад: Про птахів: На дереві сиділо 5 птахів. До них прилетіли ще 3 пташки. Скільки пташок стало на дереві? (5 + 3 = 8). Про гриби: У лісі знайшлося 9 грибів, а 2 з них забрали білочки. Скільки грибів залишилося? (9 - 2 = 7) Про квіти: На галявині розквітли 4 ромашки і 6 кульбаб. Скільки всього квітів на галявині? (4 + 6 = 10)). Команди отримують картки із питаннями. Колективно формують на це питання відповідь. Діти розв’язують загадки на природничу тематику. Коли відповідь сформована, кожна команда на загал читає питання з картки і озвучує свою відповідь. Інші команди, за потреби, можуть доповнити відповідь, чи уточнити
    • Практичні вправи:
      • Визначення властивостей предметів. З чарівної скриньки команди по черзі дістають предмет і називають всі можливі його властивості (можливі предмети: кольоровий олівець, крейда, лінійка, тощо)
  3. Фіксація результатів:
    • На фліп чарті діти фіксують свій прогрес по мірі виконання всіх командних завдань. За виконання командами всіх завдань дітям відкривається доступ до скриньки зі скарбами (індивідуальні корони «Мої перші 100 днів у школі»). Скриньку скарбів діти відкривають на загальній рефлексії заходу.
  4. Рефлексія:
    • Що нового ви дізналися під час виконання завдань?
    • Які завдання були для вас найцікавішими? Найлегшими? Складними? Яких знань ми потребуємо, аби такі завдання було легко виконувати? Де ми можемо взяти ці завдання?
    • Чи вдалося вам застосувати знання з різних предметів одночасно?

Завершення заходу

  1. Підсумкове слово вчителя:
    • "Сто днів - це так багато! Ці дні надзвичайно важливі і цінні для нас, адже навчили нас здобувати нові знання, формувати вміння, закріплювати навички. За ці дні ми стали учнівською громадою, колективом, колом друзів, які цінують і підтримують один одного. Сьогодні ми згадали ваші перші 100 днів у школі, відчули себе творчими і дружними. Нехай кожен наступний день у школі буде ще цікавішим і яскравішим!"
  2. Колективне фото:
    • Діти разом із вчителем фотографуються на пам'ять.
  3. Роздача пам'ятних сувенірів зі скриньки скарбів:
    • Кожен учень отримує символічну корону "Мої перші 100 днів у школі».