Ранкова зустріч у 1 класі "Осінь"

Про матеріал

Матеріали до заняття "Ранкові зустрічі" на тему "Осінь" складено за програмою нової української школи стануть у нагоді педагогам, що працюють у початкових класах, особливо вчителям першого класу.

Перегляд файлу

Криворізької районна державна адміністрація

Районний науково-методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.air-studio.com.ua/air-studio.gifF:\МОИ РИСУНКИ\КНИГИ, блокноти, папки\9dbbbece2c23.png               Тема:

                               « Як впізнати

                                             осінь?»               

 

 

 

 

 

 

     учитель початкових класів,

      КНЗ «Гейківська загальноосвітня

     школа І – ІІІ ступенів»

     Бойко Олена Вікторівна

 

 

2018 рік

 

Ранкова зустріч « Як впізнати осінь?»

 

Тема тижня «Осінь»

Показники компетенції дітей: З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й

доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

    Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь

про події з життя або про спостереження за чимось /кимось )

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на

Запитання;

Розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого

висловлення (казка, вірш, розповідь про події з життя або )

або побаченого (про спостереження за чимось /кимось),  уживає ввічливі слова;

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня),

лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

 

 

Звучить приємна  музика. Діти збираються в коло.

Похожее Ð¸Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð¸ÐµВітання

Вчитель:  Ось і нова зустріч в нас,

       Гостя дивна йде у клас.

  Невидимка погостила,

Нам корону залишила.

Вчитель показує вінок із жовтого осіннього листя.

Вчитель: Клас, підкажіть, хто міг залишити таку корону? Не знаєте? Ну, то ми сьогодні це з`ясуємо разом.

Давайте ж почнемо вітання ранкове,

Нехай воно буде для всіх кольорове.

Ми по черзі будемо передавати цей вінок і дарувати приємні теплі слова, теплі, мов ці кольори листя.( До дитини поряд) Оксанко, приємного дня тобі!

Оксанка: Дякую. Олеже, святкового настрою.

Олег: Дякую. Світланко, милих тобі посмішок!

( Вітання проходять так до завершення кола)

Вчитель: Настрій у нас приємний, теплий, тож давайте відгадувати, хто ж та гостя.

Відгадайте загадку: У садах, лісах блукає, жовті шати одягає,

Золотисту стелить постіль, жде сестрицю білу в гості.

В жовте лист пофарбувала, урожай з полів зібрала,

Картинки по запросу осіньЗолотила вербам коси золота цариця…

Діти : Осінь!

Групове заняття

Вчитель: Молодці! Ви відгадали! Ось портрет нашої гості. Ой, десь він загубився. Допоможете мені нового зробити? А щоб краще йшла робота, давайте розподілимо завдання по групах. У осені теплі кольори: жовтий, оранжевий, червоний, коричневий. Ви по черзі будете говорити ці кольори.

Діти говорять по черзі кольори.

Вчитель: Кожен свій колір запам’ятав? А тепер об’єднуймось: жовті разом, червоні разом, коричневі собі, а оранжеві собі. Ось завдання для груп. Перша група має жовтий конверт, а у ньому – фарби та альбомний аркуш. Ви малюєте осінь фарбами. Друга група у конверті має осінні листочки, ви готуєте з них аплікацію, а третя група має у конверті олівці кольорові, Картинки по запросу осінь малюнкималюєте олівцями. Четверта ж група має у конверті заготовки з кольорового паперу. Робите аплікацію. А поки ви працюєте, для вас звучатиме музика , що нагадає вам про чарівницю-осінь.

Вчитель вмикає відеопрезентацію пісні «Осінь, осінь по землі крокує» https://www.youtube.com/watch?v=hNcxJ6lnWyY

Вчитель: Ось і закінчили ми зображувати нашу гостю. Давайте розмістимо її портрети на почесному місці.

Діти розміщують свої роботи в тематичній зоні, поряд з плакатом ранкових новин.

Обмін інформацією

Вчитель: Діти, ви знаєте, сьогодні у нас є іменинниця, Ганнуся. Сідай-но Ганнусю, тут, у це кріслечко, ми тебе вітаємо зі святом, бажаємо тобі рости здоровою та щасливою. Маєш сюрприз від нас. Пограємо у гру, будеш у нас за гостю, королеву Осінь. Клас, ви згодні, щоб дати цю роль Ганнусі?

Діти : Так!

Прийом «Крісло автора»

Вчитель: (одягає на голову дитині вінок)А ви, дітки,  запитання їй підберіть, про її осінні справи. Розпочнемо ж. Шановна панно Осінь, ми знаємо, що ви трудилися, а що ж ви робили у нас у лісах, на полях?

Похожее изображениеГаннуся: Я мала багато роботи, фарбувала листя, збирала врожай.

Юрчик: А у який колір фарбувала дерева?

Ганнуся: У жовтий, червоний, коричневий, жовтогарячий.

Степанко: А овочі які ти збирала?

Похожее изображениеГаннуся: Гарбузи, кукурудзу, помідори, квасолю, картоплю…

Вчитель: І від Осені вам ще одне завдання. Виберіть серед карток, що насипані на столі, по одній кожен, де намальовані овочі та фрукти, які збирають у нас на городах та в садках.

Діти вибирають кожен картку.

Вчитель: А тепер невеличкий танець-сюрприз. Хто почує у пісеньці про овоч, який вибрав, іде танцювати всередину кола, а всі інші це коло зробімо.

Звучить пісенька «Завітала на город осінь-господиня» https://www.youtube.com/watch?v=QEj1tHA13Yg

Вчитель: Правда, осінь – пора не сумна?!

А що ще буває восени?

Вправа «Мозковий штурм»

Можливі відповіді дітей: Дощ, листопад, павутинки, потрібна парасолька, гриби, туман…

Щоденні новини

Вчитель: Добре, а тепер погляньмо на наш календар. Що у ньому не написано, не намальовано?  Пора року? А яка пора року? Сьогодні вже ми знаємо…

Діти : Осінь!

Вчитель: Чудово! А місяць який, як знати,  потрібно загадки знову вгадати.

Хто за серпнем приходить,

Літо червоне проводить, бабине літо закликає,

В школу діток відправляє? Перший місяць осені – вересень.

А другий місяць? Ось інша загадка:

Чарівник прийшов у ліс, фарби, пензлика приніс,

У діброві та садочку стали жовтими листочки.

Це місяць…

Діти: Жовтень!

Вчитель: І про останній місяць осені. Краплі з неба, дахів, стріх,

Дощ холодний, перший сніг,

Почорнів без листя сад. Що за місяць?

Діти: Листопад.

Вчитель: Розумники ж ви всі! А тепер, що ж у календарі?

Пора року – Осінь,

Місяць – жовтень

Похожее изображениеДень тижня – понеділок

Ми сьогодні розпочали вивчати тему «Осінь» підемо з вами до осіннього парку біля школи, зайдемо в гості до їжачка, допоможемо рахувати урожай яблучок, подивимося, на що схожі літери слова осінь, навчимося відкривати щось нове. Тепер же послухайте  гарного вірша про осінь та розгляньте портрети Осені, що їх малювали інші художники.

 

Осінь пензлика взяла

Осінь пензлика взяла,
малювати почала,
в білокорої берізки золотила довгі кіски.
Став багряним колір чуба
в мудрого дідуся-дуба.
Дві сестрички, дві осички
стали жовті, мов лисички.
А довкруг, довкруг травиця
тихо-тихо золотиться.
Ось палахкотять калина,
горобина і шипшина.
Не вгаває щедра осінь,
а малює неба просинь.
Ще — тоненькі павутинки,
сірий дощик і хмаринки…
Пензлик біга без упину —
гарна в осені картина.
                (Марія Пономаренко)

 

Вчитель: Клас, можливо, хтось хоче сказати теж якусь новину, яку ми маємо знати? Поділіться з нами.

Юрко: Сьогодні, коли я йшов до школи, то бачив на траві павутинки.

Вчитель: Так, новина цікава. А чому це так, ми дізнаємося трохи згодом. Давайте це завдання помістимо у «Скриньку запитань, що нас цікавлять». Намалюй, Юрчику, на картці це повідомлення, будь ласка, і ми обов’язково його розглянемо. А зараз – час  перерви. Дякую за роботу. Відпочиваймо!

 

 

 

 

Похожее изображение

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яланська Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
6 липня 2018
Переглядів
13520
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку