Ранкова зустріч у 1 класі "Пригоди крапельки"

Про матеріал

Матеріали розробленої "Ранкової зустрічі" на тему "Пригоди крапельки" підготовлені за програмою нової української школи. Вони стануть у нагоді педагогам початкової ланки, особливо вчителям, які працюють у першому класі.

Перегляд файлу

Криворізької районна державна адміністрація

Районний науково-методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.air-studio.com.ua/air-studio.gifF:\МОИ РИСУНКИ\КНИГИ, блокноти, папки\9dbbbece2c23.png               Тема:

                            « Здрастуй,

                                           добрая  

                                           краплинко!»    

 

 

 

 

 

 

 

     учитель початкових класів,

      КНЗ «Гейківська загальноосвітня

     школа І – ІІІ ступенів»

     Бойко Олена Вікторівна

 

 

2018 рік

 

Ранкова зустріч « Здрастуй, добрая краплинко!»

 

Тема тижня «Пригоди крапельки»

Показники компетенції дітей: З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й

доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

    Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь

про події з життя або про спостереження за чимось /кимось )

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на

Запитання;

Розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого

висловлення (казка, вірш, розповідь про події з життя або )

або побаченого (про спостереження за чимось /кимось),  уживає ввічливі слова;

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня),

лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Звучить приємна  музика. Діти збираються в коло.

Вітання

Вчитель:  Добрий день, новий день,

  Нових нам співа пісень

  І сьогодні  про краплинку

  Заспіває пісню дзвінко.

Непосидливій водичці

любо плинути у річці,

гомоніти у струмочку,

 відпочити у ставочку.

 А як сонечко пришкварить,

непосида небом марить,

 щоб хмаринкою за вітром

мандрувати понад світом.

Та не зовсім все так сталось,

 як омріялось-гадалось:

за сосну перечепилась

і дощем униз пролилась.

 — Дощик, дощик! — раді діти.

 Нам полив дерева, квіти!

І з хмариночки водичку

 повернув у нашу річку.

Гра-вітання « Добрий дощик»

Вчитель: Клас, ми можемо спостерігати за дощиком і бачимо краплинки, що падають з неба. Пограймо у гру «Доб­рий дощик».  Усі ви — «добрі дощові краплинки». Ось прийшла  «мама Хмара» (Вчитель) Умене в  руках є чашечка з чарівною во­дою доброти. «Мама Хмара» буде «бризкати во­дою» ( роздає паперові краплинки з чашечки по черзі на кожну дитину  та запитує «крапли­нок», кому вони допомогли. Кожна дитина  має відповісти, що зробила гарного.)

Олег: Я – добра краплинка, поливав город

Марія: Я – весела краплинка, утворила веселку

Володя: Я – цікава краплинка, політала скрізь на хмарці.

Стас: Я– чудова краплинка, помив машину татові.

( гра продовжується, доки в колі всі діти щось від себе скажуть)

Вчитель: Молодці, краплиночки, ви старалися.

А ось і сама краплинка хоче з вами поговорити, щось розповісти.

( відео презентація з використанням надиктованого вірша вчителем чи старшими учнями, мультиплікації) Слова для презентації:

Я краплинка, я вода – завжди свіжа, молода.

Я весела, я привітна, я на світі всім потрібна.

Я роблю велику справу, вмить вгамовуючи спрагу.

 Напою дощем рослини, ріками до моря плину.

 У веселці я барвиста, у росі я промениста,

у струмочках я весела, я живу в містах і селах,

 я змиваю бруд, без мене не була б земля зелена.

 Я краплинка, я повсюди – не жили б без мене люди.

Вчитель: Ось так наспівує собі наша всюдисуща Краплиночка. Хто вміє гарненько слухати, той почує цю пісеньку і в дзюркотливому струмочку, і в плюскотінні річкових та морських хвиль, і в прозорому джерельці, що тече поміж трав, омиваючи корінчики різних рослин, і шумі гірських потоків. А ось такий струмочок хотів теж бути корисним, що вийшло- подивімося.  Показ мультфільму «Струмочок»

https://www.youtube.com/watch?v=en02cBa6wMs

Вчитель: Що ж, а ми теж можемо стати струмочком, бо струмочок – то багато крапельок. Ставаймо до гри.

Проводиться гра-руханка «Струмочок» ( Діти стають в пари одна за одною. Передня пара проходить під попарно піднятими руками інших і стає позаду, за нею – наступна, поки всі пари не пройдуть, аж знову до першої.)

Музика-супровід до гри: http://lalamus.cc/music/%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%86-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BA%D0%B0 ( Дитяча полька)

Вчитель: Гарний струмочок, та ось стало всім жарко, і всі піднялися на хмарки. А хмарки незвичайні, кольорові, хто яку вибере? Підходьте з хмарками одне до одного, у кого однакові кольори. ( вчитель заздалегідь на килимі розкладає хмарки різного кольору для обєднання дітей у групи)

 

Групове заняття

Картинки по запросу вода в різних агрегатних станахВчитель: Тепер кожна група обирає собі зручне місце для роботи.  У коробках у вас є пазли. Складіть картинку і ми дізнаємося, якою буває у природі вода.

 

Діти ( відповідають):Вода може бути і твердою ( снігом, льодом), і газоподібною ( хмаркою), і рідкою.

Вчитель: Гарна робота.

Картинки по запросу ставокОбмін інформацією

Похожее изображениеВчитель: А тепер я запрошую усіх бажаючих у це крісло по черзі. Ви будете називати місця, де живе вода. А наші помічники будуть на будиночки, що розташовані на Водяній вулиці, прикріпляти названі вами адреси. Хто забув, можна підглянути малюночка.

 

На  стіні тематичної зони розміщені малюнки будиночків з нішами для закладки менших малюнків чи фото із зображенням річки, ставка, болота, калюжі, моря, океану, струмка, джерела, криниці та інше.

 

Слава: Я вважаю, що вода живе у річці.

Маринка: Я думаю, що вода живе у ставку.

Оксана: Я думаю, що вода живе у океані, там її найбільше.

Інші діти, за бажанням, продовжують, поки не заповняться всі будиночки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоденні новини

Вчитель: Добре, а тепер погляньмо на наш календар. Про яку пору року у нім написано,  намальовано?

 Діти : Зима!

Вчитель: Чудово! Стасику, допоможи мені розповісти про сьогоднішній день.

Стасик: Пора року – Зима, місяць – грудень, день тижня – понеділок, погода за вікном – холодна, з ясним сонечком.

Вчитель: Дякую. Чи хоче хтось додати новину? Можливо, хтось скаже, яка зараз краплинка стала?

Діти: Снігом.

Вчитель: Молодці, та це ще не все.

Діти: Бурульками, льодом, інеєм.

Вчитель: Які ж ви всі спостережливі. Молодці. Сьогодні ми з вами будемо далі говорити про краплинку, навчимося рахувати, писати літеру, з якої починається імя краплинки, відкриємо нове для себе. А зараз – час  перерви. Дякую за роботу. Відпочиваймо!

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Вовканич Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
6 липня 2018
Переглядів
10011
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку