Ранкова зустріч у 1 класі Тема: Подорож до Королеви квітів

Про матеріал
Налаштувати дітей на роботу в класі з гарним позитивним настроєм, збагачувати словниковий запас словами-привітаннями, компліментами. Закріпити та поглибити знання про рослини, формувати вміння розрізняти види квіткових рослин; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Розвивати уяву, спостережливість, вміння мислити, аналізувати, вміння працювати в парі, в групі. Виховувати любов до друзів, доброту, любов і бережне відношення до природи, створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.
Перегляд файлу

D:\Уроки 2 клас\фото\Captured\Photo2308.jpgРанкова зустріч у 1 класі

Тема. Подорож до   Королеви квітів

Мета. Налаштувати дітей на роботу в класі з гарним  позитивним настроєм, збагачувати словниковий запас словами-привітаннями, компліментами. Закріпити та поглибити знання про рослини, формувати вміння розрізняти види квіткових рослин; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Розвивати уяву, спостережливість,  вміння мислити, аналізувати, вміння працювати в парі, в групі. Виховувати любов до друзів, доброту, любов і бережне відношення до природи, створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.

Обладнання.  Крісло автора, повідомлення учнів, кубик цікавих запитань, предметні малюнки квітів, таблиця «Квітковий годинник», мішечки з секретом, літери української абетки, ілюстрації, малюнки учнів

Драмогерменевтичні прийоми: енерджайзери «Що ти робиш», «Ось який я», флористичний танок, гра «Пальчики».

                            Хід ранкової зустрічі

І.  Вітання.

1. Організація класу.

Результат пошуку зображень за запитом "дзвіночок картинка"Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають у коло.

 

  1. Вітання вчителя.

Промінчик  заглянув у клас

І в коло велике зібрав, друзі, нас

Давайте з’єднаєм долоньки свої

І радо всміхнемось:

Я – вам, ви -  мені.

 

  1.  Ранкове  вітання

 Сонечко встало,

Іде новий день.

Любі малята

Усім: "Добрий день!"

Пташечка в небі

Співає пісень.

Ніби вітає усіх:

"Добрий день!"

Дзвоник видзвонює

Дзень! Дзень - дзелень!

Учні, школярики,

Всім: Добрий день!

 

4. Привітання один з одним.

Діти по колу передають квіточку добра та вітаються:

  • Доброго ранку,  Максимку. Мені дуже приємно тебе бачити.
  • Доброго ранку,  Віточко. Я рада, що ти з нами.
  • D:\Уроки 2 клас\фото\Captured\Photo2197.jpgДоброго ранку,  Андрійку. Ти сьогодні справжній джентльмен .

5. Рукопотискання.

  • (за  списком прізвищ в алфавітному порядку)

6.  Гра«На що схожий настрій».

  • Для проведення  гри краще разставити детей по колу і  запропонувати продовжити фразу «Мій  настрій  сьогодні схожий на…».. Щоб  показати приклад відповіді, першим висловлюється вчитель. В конці гри можно провести обговорення,  зясувати, хто сьогодні сумує і чому, а також  запропонувати дітям допомогти  своїм однокласникам покращити  настрій.

7. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …».

  • Вчитель:- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (малюнки вибираються з «кошика настрою»). 

                                      

D:\Уроки 2 клас\фото\Captured\Photo2201.jpg

8. Скажи комплімент другу.

  • - Лізо, яка ти прекрасна!
  • - Богданчику, ти справжній друг!
  • - Вікусю, яка в тебе  гарна зачіска!

9. Календар природи.

           - Діти, який день тижня сьогодні?(відповіді дітей)

            -Який він за рахунком?

  • - Який день був учора?  Буде  завтра?
  • - Діти, яка вчора була дата, число і місяць?
  • - Яке число сьогодні?
  •   Так, сьогодні 23 березня (викладаю  дату та рік ).
  • - Яке число буде завтра?
  • - Який місяць?
  • - Чому цей місяць так назвали?  (відповіді учнів )
  •  
  •  
  • ІІ. Щоденні новини
  • Сьогодні в цей _____ день   _____ числа ______дня тижня будемо старанно (діти по черзі )...працювати,... відпочивати ... писати... малювати ...
  •  

ІІІ.  Групове заняття

  1. Гра  “Так чи ні”

(завдання із чарівної скриньки)

У цій скриньці є певний предмет . Я пропоную визначити, що це може бути.

При цьому діють певні правила:

  1. Скриньку не можна відкривати.
  2. Її можна трусити.

Кожен може задавати одне запитання про об’єкт,  який знаходиться всередині.

Відповідь буде одна  “Так” чи “Ні”

-Це аркуш паперу? (так )

-Він червоного кольору? (ні)

- На ньому щось написано? (так)

- Це лист? (так)

2.Ось і відгадали . Це лист від  Королеви квітів Posted image

3.Як  ви гадаєте, яка тема дня?

Рослини

 

-Сьогодні ми продовжимо мандрівку царством Рослин,відкриваючи все нові й нові його таємниці.

Фото239.jpg4.Гра «Кубування».

На гранях куба завдання – запитання. Діти кидають куб, даючи відповіді на запитання:

  • Найкисліша рослина в Україні? (Щавель кислий.)
  • Найсолодша рослина? (Цукровий буряк.)
  • Найсонливіша рослина? (Сон-трава.)
  • Жайлива рослина? (Кропива.)
  • Червоне дерево України? (Тис ягідний.)
  • Чорне дерево України? (Хурма.)

Фото108.jpg5.Гра  «Не зіб’юсь».

Учитель називає різні види дерев, кущів і квітів. Учні мають «зловити» назву дерева одним оплеском у долоні, куща – одним оплеском по килиму, квітки – двома оплесками у долоні та одним по килиму.

( Ромашка, кульбаба, бук, дуб, калина, бузок, малина і т. д.)

6.Гра «Квітковий етюд».

Робота з предметними малюнками квітів.

7.Флористичний вірш-танок.

Дітям пропонується уявити себе на квітковому танцмайданчику.

Щось наскучило сидіти, треба трохи відпочити.

Політати, покружляти, гарний танець станцювати.

Я – гвоздика, ти - дзвіночок.

Всіх запрошуємо в таночок.

Фото099.jpgЯ – барвінок, а ти – мак.

Затанцюємо гопак.

Я – ромашка, ти - кульбабка.

 Нам подобається полька.

Я – волошка, ти – нарцис.

Може спробуємо твіст?!

Я – фіалка, ти - тюльпан.

Затанцюємо канкан!

Я – лілея, ти - ірис.

Ну, а як вам рок-н-рол?

Я – гладіолус, ану, подружки,

затанцюємо дріботушки!

 

8.«Цікаві мішечки».

Діти передають по колу мішечки. На дотик мають здогадатися що в них.

(У одному насіння (квасоля), у другому – плоди (яблуко,груша).

 

ІІІ. Обмін інформацією  крісло автора

D:\Уроки 2 клас\фото\Captured\Photo2197.jpg1. Які умови необхідні для того, щоб виростити здорову, гарну та якісну рослину?

 

2. Гра «Абеткова оранжерея».

Кожен учень витягує картку з літерою та називає на неї слово – назву квітки.

SUNFLOWR.JPG

3. Пальчикова загадка

 

 

 

 

 

сканирование0268 - копия.jpg3. Пальчикова гімнастика

 

 

 

E:\Антоша\МАМА\19\сканирование0131.jpg

 

 

 

 

сканирование0127 (2).jpg

 

 

E:\Новая папка\16.jpg

 

 

 

 

 

 

Гра «Пальчики».

  • Уявіть собі, що ваш кулачок - це пелюстки квіточки, яка буде розкриватися з кожним твердженням, на яке ви погодитися.
  • У мене зараз гарний і піднесений настрій.
  • Сьогодні я закріпив та ще більше поглибив свої знання про рослини.
  • Я хотів би ще більше дізнатися про рослин.
  • Мені сподобалося грати в різні пізнавальні ігри разом зі своїми однокласниками.
  • Вдома я поділюся враженнями про набуті знання з батьками.
  • У кого розкрилася долонька – квіточка, прошепотіть їй ласкаве і тепле слово та одним подихом подаруйте її своєму товаришеві.
  • - Що відбулося цікавого?,
  • - що нового дізналися протягом дня?
  •  (діти висловлюють свої думки)

C:\Users\PC\Desktop\НУШ 1 клас\27.10 ...  2\Новая папка\Новый рисунок.png                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\PC\Desktop\НУШ 1 клас\27.10 ...  2\Новая папка\mqdefault.jpg

 

 

 

 

Вчителя початкових класів

 

Руцької Ксенії Олександрівни

C:\Users\PC\Desktop\НУШ 1 клас\27.10 ...  2\Новая папка\1658088507739ec.jpg

 

 

1

 

docx
Додано
25 липня 2019
Переглядів
746
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку