Ранкова зустріч у 1 класі
Тема. Подорож до Королеви квітів
Мета. Налаштувати дітей на роботу в класі з гарним позитивним настроєм, збагачувати словниковий запас словами-привітаннями, компліментами. Закріпити та поглибити знання про рослини, формувати вміння розрізняти види квіткових рослин; розвивати зв’язне мовлення, уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Розвивати уяву, спостережливість, вміння мислити, аналізувати, вміння працювати в парі, в групі. Виховувати любов до друзів, доброту, любов і бережне відношення до природи, створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.
Обладнання. Крісло автора, повідомлення учнів, кубик цікавих запитань, предметні малюнки квітів, таблиця «Квітковий годинник», мішечки з секретом, літери української абетки, ілюстрації, малюнки учнів
Драмогерменевтичні прийоми: енерджайзери «Що ти робиш», «Ось який я», флористичний танок, гра «Пальчики».
Хід ранкової зустрічі
І. Вітання.
1. Організація класу.
Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають у коло.
Промінчик заглянув у клас
І в коло велике зібрав, друзі, нас
Давайте з’єднаєм долоньки свої
І радо всміхнемось:
Я – вам, ви - мені.
Сонечко встало,
Іде новий день.
Любі малята
Усім: "Добрий день!"
Пташечка в небі
Співає пісень.
Ніби вітає усіх:
"Добрий день!"
Дзвоник видзвонює
Дзень! Дзень - дзелень!
Учні, школярики,
Всім: Добрий день!
4. Привітання один з одним.
Діти по колу передають квіточку добра та вітаються:
5. Рукопотискання.
6. Гра«На що схожий настрій».
7. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …».
8. Скажи комплімент другу.
9. Календар природи.
- Діти, який день тижня сьогодні?(відповіді дітей)
-Який він за рахунком?
ІІІ. Групове заняття
(завдання із чарівної скриньки)
У цій скриньці є певний предмет . Я пропоную визначити, що це може бути.
При цьому діють певні правила:
Кожен може задавати одне запитання про об’єкт, який знаходиться всередині.
Відповідь буде одна “Так” чи “Ні”
-Це аркуш паперу? (так )
-Він червоного кольору? (ні)
- На ньому щось написано? (так)
- Це лист? (так)
2.Ось і відгадали . Це лист від Королеви квітів
3.Як ви гадаєте, яка тема дня?
Рослини
-Сьогодні ми продовжимо мандрівку царством Рослин,відкриваючи все нові й нові його таємниці.
4.Гра «Кубування».
На гранях куба завдання – запитання. Діти кидають куб, даючи відповіді на запитання:
5.Гра «Не зіб’юсь».
Учитель називає різні види дерев, кущів і квітів. Учні мають «зловити» назву дерева одним оплеском у долоні, куща – одним оплеском по килиму, квітки – двома оплесками у долоні та одним по килиму.
( Ромашка, кульбаба, бук, дуб, калина, бузок, малина і т. д.)
6.Гра «Квітковий етюд».
Робота з предметними малюнками квітів.
7.Флористичний вірш-танок.
Дітям пропонується уявити себе на квітковому танцмайданчику.
Щось наскучило сидіти, треба трохи відпочити.
Політати, покружляти, гарний танець станцювати.
Я – гвоздика, ти - дзвіночок.
Всіх запрошуємо в таночок.
Я – барвінок, а ти – мак.
Затанцюємо гопак.
Я – ромашка, ти - кульбабка.
Нам подобається полька.
Я – волошка, ти – нарцис.
Може спробуємо твіст?!
Я – фіалка, ти - тюльпан.
Затанцюємо канкан!
Я – лілея, ти - ірис.
Ну, а як вам рок-н-рол?
Я – гладіолус, ану, подружки,
затанцюємо дріботушки!
8.«Цікаві мішечки».
Діти передають по колу мішечки. На дотик мають здогадатися що в них.
(У одному насіння (квасоля), у другому – плоди (яблуко,груша).
ІІІ. Обмін інформацією крісло автора
1. Які умови необхідні для того, щоб виростити здорову, гарну та якісну рослину?
2. Гра «Абеткова оранжерея».
Кожен учень витягує картку з літерою та називає на неї слово – назву квітки.
3. Пальчикова загадка
3. Пальчикова гімнастика
Гра «Пальчики».
Вчителя початкових класів
Руцької Ксенії Олександрівни
1