Ранкова зустріч у 4 класі із циклу занять "Як ми дружимо". Заняття 1

Про матеріал
Тема дружби й товаришування багатогранна і має велике значення для становлення розумної культурної поведінки. Для того щоб стати повноправним учасником дружніх взаємин, людина повинна дозріти морально й інтелектуально як особистість. Тому тему викладено послідовно в п’ять занять під назвами: «Дружба починається з…», «Закони дружби», «Дружба між хлопцем і дівчиною», «Скажи, хто твій друг…», «Друзі нашого класу»(ігрове заняття). Основною метою вищезгаданих ранкових зустрічей є формування вміння знаходити друзів і зберігати дружні стосунки, що є одним з найважливіших завдань розвитку молодших школярів на етапі підліткового періоду.
Перегляд файлу

 

Ранкова зустріч

Цикл « Як ми дружимо»

Заняття 1

         Тема.  Дружба починається з …

      Мета: проаналізувати з учнями етичні проблеми: з чого починається дружба і     

      вміння  дружити, виховувати почуття поваги до друзів, товариськість.

     Матеріали. Силуетні малюнки облич, вислів на плакаті, заготовка для  

     колективного  плакату «Друзі нашого класу», кольорові олівці, фломастери.

   І Вітання.

       Привітайтесь один з одним так, наче ви не бачилися дуже довго і раді зустрітися.

       Об’єднайтесь в пару зі своїм класним другом і привітайтесь так, як зазвичай 

вітаєтесь з друзями.

  ІІ Ознайомлення з новинами.

        Ми починаємо новий цикл РЗ, який називається «Як ми дружимо». Наша

     сьогоднішня зустріч так і називається  Дружба починається з …

     Ми з’ясуємо, що потрібно для того, щоб стосунки стали дружніми.

  ІІІ Обмін інформацією.

Прочитайте вислів: «Дружба – це золота нитка, яка поєднує усіх людей світу». 

                                                                                                                  Джон Івлін

– Як ви розумієте цей вислів?

– Що це за золота нитка, яка поєднує друзів?

– З чого починається дружба?

Послухайте уривок «Норвезький кіт у намисті» (скорочено)

     …І тут до хати скочив Пух. Ми спершу й не зрозуміли, чому він такий сердитий; чому аж пирхає. Вже пізніше мама пояснила6 дуже не сподобалося йому, що тут з’явився ще один кіт. Наш Пух з тим був зовсім не згоден.

Пух подивився на кошеня бридливо, мовби на якусь почвару. Навіть скривився. А

воно зовсім не зважало на таку непривітність, йому, звичайно ж, хотілося з Пухом

 дружити.

       Пух довго на те не погоджувався, та в нього не було вибору. Мусив визнати право

норвезького кошеняти жити з ним поруч. А воно –  зовсім мале, та кігтики добрячі мало. Навіть якось подряпало Пухові носа, коли стрибнуло отак на нього. Бідолашний Пух аж занявчав з болю і тріснув лапою кошеня по голові. Оце вже на нього подіяло.

     Тепер воно тихесенько, наче аж навшпиньочки, підходило до Пуха й запитливо зазирало в очі. Пух одразу ж ставав привітнішим і вже не пирхав. Інколи пив з ним молоко. А притому навіть дозволяв, щоб воно облизувало йому білі краплі на носі.

– Отак і починається дружба, - сказала мама.

– Це ще не вона, - заперечив тато. – Справжня дружба в них попереду. Вона почнеться взимку. (М. Слабошипський.)

● Як повівся Пух із маленьким норвезьким кошенятком?

● Чому тато вважає, що справжня дружба в них попереду?

● Якими є поки що взаємини між двома тваринками?

Запам’ятайте: дружба починається із приятелювання. (Доповнюється незакінчене речення на дошці, яке записане як тема.)

Прочитайте вірш. «Я до тебе усміхнусь і з тобою подружусь,

                                 Усміхнися й ти в отвіт – ми з тобою цілий світ.

                                  Всі сміються навкруги: він, вона, воно, вони,

                                  Бо усмішка всіх єднає, жити в дружбі помагає».

– Що ще починає дружні стосунки? (Посмішка)

– Дружба виникає  зі взаємної симпатії. Наприклад, у малят така симпатія часто виявляється в бажанні поділитися солодощами. Ви даєте собі раду в ситуації, коли треба розділити яблучко чи тістечко, і це цілком зрозуміло.

  ІV Групове заняття.

  – Я впевнена, що у кожного із вас в класі є своя симпатія, свій, можливо, друг або є

бажання з кимось подружитися. Ми це покажемо на плакаті «Друзі нашого класу» і

об’єднаємось тією золотою ниткою, про яку йшлося на початку нашої зустрічі.

(Діти розфарбовують силуетний малюнок обличчя і прикріплюють його на плакат, де написано ім’я учня, з’єднуючи себе ниточкою зі своїм другом. Створюється колективний плакат.)

 

V Підсумок.

– Що ви порадите людині, яка хоче мати друзів, але не може їх знайти?

– З чого починається дружба?

 

H:\фото до друку\мультики 003.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 лютого
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку