18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Ранкова зустріч в НУШ на тему: "Хто такі друзі?"

Про матеріал

Конспект заняття ранкової зустрічі в НУШ для учнів 1 класу на тему: "Хто такі друзі?". Мета заняття:

створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з'ясувати критерії справжньої дружби; сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті. Використано: ранкові вітання в колі друзів, ігри, вправи, складено правила товаришування.

Перегляд файлу

Конспект ранкової зустрічі у 1 класі

Тиждень 3. Мої друзі.    Тема. Хто такі друзі?

Мета. Створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби; сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті.

1.Вітання в колі друзів  -  Любі діти! Я пропоную стати всім в коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів».

В цьому класі друзі всі

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва,

Добрий день тому, хто справа.

Ми - одна сім'я.

Руку дай тому, хто зліва

Руку дай тому, хто справа.

Посміхнись тому, хто зліва

Посміхнись тому,хто справа.

Ми - одна сім'я.

        Давайте і ми, друзі, почнемо цей день зі щирого привітання.(Діти по колу передають сердечко та вітаються. Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби. Звертаю увагу, щоб діти вчилися дивитися один одному у вічі)

-    Доброго ранку, Галинко. Мені дуже приємно тебе бачити.

-    Доброго ранку, Миколко. Я рада, що ти з нами…

-   Я також рада бачити всіх вас та бажаю всім гарного настрою, цікавих занять і дружніх веселих перерв.

2.Обмін інформацією.

          Сьогодні ми поговоримо з вами про дружбу та справжніх друзів.

- Розкажіть, з ким ви дружите?

- З ким із друзів ви любите гратися на подвір’ї? Чому?

- Що ви можете сказати про свого друга? Який він?

- Що означає дружити?

3.Гра «Ти мені подобаєшся».

        Учасники об'єднуються в пари, стають обличчям одне до одного, беруться за руки і ведуть діалог:

— Ти мені подобаєшся.

— Чому?

— Ти мені подобаєшся, тому що...

  Називають одну характерну рису, що подобається у партнерові. Потім міняються ролями

4.Вправа «Портрет класу».

- Діти, а ви намалювали вдома портрет свого друга?

- Тож давайте створимо «портрет» нашого дружнього класу.

          Діти під музику чіпляють свої роботи на стіну.

5.Щоденні новини.

Складання правил товаришування.

● У ставленні до інших будь чесним, уважним, доброзичливим.

● Ніколи не дозволяй собі насміхатися над недоліками інших.

● Умій прощати.

● Не соромся поступитися іншому.

6.Підсумок.

Вправа«Букет»
      - Діти, візьміть у руки квіточку. Кожну квітку легко переламати і викинути, а якщо я зберу і спробую переламати  всі разом, то мені це не вдасться. Ось так і в житті. Кожного з вас окремо легко скривдити, образити, а якщо ви будете разом, у гурті, то ніякі вороги вас не здолають, усі негаразди легко подолаєте. Ми з вами зберемо ці квіти у букет, і це буде букет нашої єдності і дружби.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мірошник Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 березня 2018
Переглядів
10520
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку