Ранкова зустріч "Вчимося творити добро"

Про матеріал

Проведення ранкових зустрічей з учнями початкових класів є важливою складовою навчально-виховного процесу. Саме під час таких зустрічей діти опановують науку спілкування, розвивають спостережливість та уміння працювати в групі.Вважаю ,що дана розробка стане корисною вчителям початкових класів.

Перегляд файлу

 

«Вчимося робити добро» - тема ранкової зустрічі
Мета: розширити знання учнів з обраної теми «Вчимося робити добро»,   продовжувати вчити дітей оцінювати вчинки, розрізняти добро і зло, добре ставитись до старших людей, турбуватись про них, співчувати, але і радіти успіхам. Виховувати дружні взаємовідносини між дітьми, викликати бажання у дітей творити добро і уникати злих вчинків.

Обладнання: завдання для роботи в групах, іграшковий мікрофон, дзеркальце.

 

Девіз:  Сказав мудрець: Живи, добро звершай!

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізняє від мавпи і від звіра.

Хай оживає істина стара:

Людина починається з добра!

                            Хід ранкової зустрічі


І. Організаційна частина

1.Вітання

.Візьмемося за руки

Та станемо у коло.

Радість та усмішки

Хай сяють навколо.

 

.В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

 

В цьому класі друзі всі:                     (три притопи ногами)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три притопи ногами)

Посміхнись, тому, хто зліва.            (посміхнутися сусідові зліва)

Посміхнись, тому, хто справа.         ( посміхнутися сусідові справа)

Ми – одна сім’я.                                  (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

2.Вправа «Дай пять»    

     А зараз передайте тепло своїх долоньок одне одному.

– “Хай-файв” (вітання, коли одна людина плескає піднятою долонею в долоню іншої людини).(Діти по колу доторкуються одне до одного долоньками і посміхаються.)

3.  Вправа  «Я у дзеркальце дивлюся»

- Діти,  я  передаю  по  колу  дзеркальце,  усміхаюся  і  говорю  собі  комплімент.

Ви  зробите  так  само. 

-  Скажіть,  коли  ви  собі  дужче  сподобались :  коли  були  серйозні,  чи  коли  усміхались ?  ( Коли  усміхались .)  То  ж  запамятайте :  доброта – це  перш  за  все  усмішка. 

ІІ. Щоденні новини

Чергові: сьогодні 17 квітня,вівторок

Повідомлення учнів:

  Повідомлення  теми  і  мети

  • Я  сьогодні  хочу  провести  з  вами  добру ранкову зустріч.
  • Перед  нами  стоять такі  завдання :

     1. Зрозуміти,  що  таке  доброта.

    2.Уміти  розповісти  про  цю  рису  характеру.

         Вправа « Магніт»

  • Які слова «притягує» до себе слово добро?
  • http://www.ukrlit.net/lesson/4klas_4/4klas_4.files/image015.jpg
  • (Дружба, добрі справи, взаємодопомога,піклування,радість,уважність,співчуття,милосердя,любов,  чуйність,чемність.)


    Мозковий штурм «Інтерв'ю».
-А тепер проведемо інтерв'ю про добру людину. Дізнаємося, чого ніколи не робить добра людина. Починаємо такими словами:

.Добра людина ніколи не ....

-Пригадайте, які добрі справи ми зробили в цьому році?

( На дошці виставка фото колажів)

  Вправа «Сплети павутинку».
Діти стають у коло.
- А зараз пригадайте, хто з нашого класу і яке добро зробив вам. Ви будете передавати клубок з нитками того, хто зробив вам добро, тримаючи нитку в руках, тим самим плести павутину доброти.

IІІ.   Обмін інформацією

 1.Крісло автора

Оповідання В.Сухомлинського «Чому дідусь такий добрий сьогодні»

Поліз Андрійко на шовковицю:привабили чорні ягоди. Навтішався вволю,а тут дощ пішов. Пересидів Андрійко дощ. Хотів злазити з шовковиці, аж дивиться під шовковицею дідусь Петро. Вийшов після дощу в сад.

«Що ж робити ?»- думає Андрійко.-Злізти з шовковиці – струсиш на дідуся всю воду з листя, змокне під дощем, захворіє.

Сидить Андрійко, притулившись до гілки, боїться поворухнутися. Жде, поки дідусь до хати піде, а він не йде. Вже сутеніти стало, коли підвівся дідусь, питає :

  • Чого це ти сидиш на дереві, внучку ?
  • Боюсь струсити на вас краплі, дідусю…
  • Злазь, Андрійку !

Дідусь відійшов. Андрійко зліз з шовковиці. Дідусь пригорнув і поцілував Андрійка.

- Чому Андрійко до вечора не злазив з дерева?

- Про що він подумав, коли побачив дідуся під шовковицею?

- Чому дідусь був добрим?

- Як можна назвати вчинок хлопчика?

- Які з наведених чеснот відповідають вчинку Андрійка? (Людяність, дисципліна, терпіння, доброта).

Презентація думок.

Підбиття загального підсумку роботи над текстом оповідання.

Висновок. Дідусь був вдячний хлопчику за його добрий вчинок, його доброту.

 

IV.  Групова  робота

1.  Організація  роботи  груп

-   Обєднуємось  по  кольорах    ваших хустинок  і  займаємо  місця  за  партами.

2.  Самостійна  робота  дітей.

І  група  дістаньте слова з конверта і розкладіть всі слова на 2 групи: ДОБРО і ЗЛО.

ІІ  група    на відбитках своїх ніжок намальованих на листках паперу ви напишете добрі справи, які зробили комусь  і  утворите стежку доброти.

ІІІ  група    «Зберіть прислів'я»
Де є добро,                  там зникає зло.
Доброта кінчається            радістю.
Від доброго слова              світ радіє.
Доброму слову                 ціни немає.
Доброта                   не має меж.
Хто добре починає,                    той добре кінчає.

Добре слово -                       золотий ключ.

 Добро, яке ми чинимо, збагачує всіх.

Перший крок до добра – не роби зла.

Робиш добро – не кайся, робиш зло – зла й сподівайся.

3.  Презентація  робіт.

   V. Підсумок зустрічі

    - Слухаючи вас, я зрозуміла, які ви добрі, і недарма кажуть, що добро живе в душі кожної людини. І саме тому душа безсмертна.

Вчитель: - Я пропоную закінчити нашу ранкову зустріч піснею « А що таке щастя?»

 

docx
Додано
27 квітня 2018
Переглядів
6074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку