Тема : Весела математика.
Мета: Створення спільноти класу: вчити доброзичливо, з повагою ставитись до інших, обмінюватись інформацією. Створення позитивного настрою, викликати інтерес до математики, бажання працювати.
Розвиток навичок спілкування: вирішувати проблеми за допомогою слів, вчити слухати один одного.
Обладнання: компʼютер, малюнки, картки щоденних новин, картки з цифрами.
Хід.
-Добридень, добридень, добридень скажу,
Як ранок настане до школи іду.
Тут вуха, тут носик, а тут голова,
Тут ручки, тут ніжки, тут є і п’ята.
Виглянуло сонечко ( підняли руки вгору )
Подув легенький вітерець (терти долоні)
Іду на галявину ( рухи ходи ).
На галявині ростуть квіти(долонями показуємо –імітуємо квіти)
Над квітами літають метелики (махаємо руками як крильцями метелики).
Пішов дощик ( кап, кап, кап,..)пішов ще сильніше.
І мені довелося йти під дощем ( рухи ходи)
Рік – 2020
Пора року- осінь
Місяць - жовтень
Число – 12
День тижня –понеділок
Погода – сонячна
4.Гра «Постав числа у порядку зростання»
- 5; 1; 8; 3; 9; 7
- 10; 2; 6; 8; 3; 5
- 1; 9; 3; 6; 5; 0
- 8; 1; 5; 10; 3.
5. Гра «Яка цифра заховалась?»
Діти розглядають малюнки і називають яка там цифра заховалась.
6.Віршовані задачки
На травиці біля хати
Метушаться цуценята.
Двоє білих, наче сніг,
Одне чорне – скільки всіх? (3)
Горобець і три синиці
Швидко мчать до годівниці.
Скільки птахів, підкажіть,
Поспішають на обід ? (4)
Мчаться на санчатах 6 малят
Троє з них дівчата,
Скільки ж там хлоп’ят? (3)
На полиці є п’ять книг,
Вітя взяв одну із них.
Хто б сказати із вас міг
Скільки ще лишилось книг? (4)
По дорозі їжак біг,
Ніс сім яблук на пиріг,
Одне упало, покотилось.
Скільки яблук залишилось? (6)
У Катюші є три грушки,
Дві їй ще дала подружка.
Скільки має грушок
дівчинка Катюша? (5)
У Алінки три копійки,
А Нікіта має п’ять.
Допоможемо малятам
гроші ці порахувати? (8)
Кожний день виводить в сад
Наша Мурка кошенят:
Двох рябих, біленьке й сіре.
Скільки ж всіх малих? (4)
7.Щоденні новини
Знайомство з планом на день