Ранкова зустріч "Я - школяр"

Про матеріал
Мета: познайомити дітей одне з одним, вчити працювати в колективі, розвивати пам’ять, увагу; виховувати повагу до товаришів. Вітання у колі друзів. Діти разом з учителем промовляють вірш вітання. Ми сімейка невеличка Усі друзі, я і ти. Привітаємось обличчям, Щоб усміхнені були.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема. Я  школяр

Мета: познайомити дітей одне з одним, вчити працювати в колективі, розвивати пам’ять, увагу; виховувати повагу до товаришів.

Хід ранкової зустрічі.

  1. Вітання

Вітання у колі друзів. Діти разом з учителем промовляють вірш вітання.

Ми сімейка невеличка

Усі друзі, я і ти.

Привітаємось обличчям,

Щоб усміхнені були.

(Промовляючи віршик запропонувати повертаться до товаришів і посміхаться).

  1. Вітання –знайомство

Діти по колу передають іграшку- зайчик та називаючи  своє ім’я вітаються:

  • Я Даша, добрий день.
  • Я Єгор, привіт.
  • Я Маша, доброго всім дня.
  1. Вправа « Знайомство в колі».
  •         Зайдіть у коло дівчатка з іменем Маша.
  •         Зайдіть у коло хлопчики з іменем Єгор.

2.Обмін інформацією

Обговорення правил ранкової зустрічі.

Діти сьогодні у нас перша зустріч дошкільнят. Ви вперше прийшли до школи. Ми не всі знаємо одне одного, але я думаю, що ми зараз познайомимося більше, дізнаємось імена товаришів, почнемо дружити, адже ми тепер будемо разом багато років. А як ви думаєте в школі є якісь правила спілкування? Так дійсно є. Давайте разом спробуємо їх скласти.(З допомогою вчителя складають правила).

  •         Коли хочеш щось сказати, не викрикуй, а підніми руку.
  •         Уважно слухати того, хто говорить.

     -   Не можна перебивати товариша.

3. Щоденні новини.

  •         Скажіть, хто з вас знає яка зараз пора року?
  •         А хто знає який зараз місяць?
  •         Скільки місяців має весна?
  •         Назвіть весняні місяці, які ви знаєте.
  •         Який сьогодні день тижня?
  •         Давайте згадаємо які ще є дні тижня.
  •         А хто був уважним коли йшов до школи і запам’ятав яка  була погода.
  1. Групове заняття

Ми з’ясували, що сьогодні весна. А скажіть в які ігри можна пограти весною на вулиці? ( Діти називають відомі їм ігри).

Давайте з вами зараз пограємо в гру, яка називається « Джерельце». Ви вибираєте собі пару і стаєте один за одним. Той хто залишився без пари проходить по джерельцю ( між дітьми) і обирає собі пару. Але коли вибрали обов’язково треба сказати:

-Доброго дня, я ….( назвати своє ім’я).

- А я …( називає ім’я той, кого вибрали).

Хто залишився без пари повторює все спочатку.

Гра « Веселий м’яч»

Діти стали в коло і починають передавати м’яч  по кругу промовляючи:

  •         Ти котись веселий м’ячик, швидко, швидко по руках,

У кого спинився м’ячик, назива своє ім’я.

Веселі загадки.

Учитель пропонує відгадати декілька загадок.

Кулька крутиться, працює,

А з-під кульки рідина.

Швидко літеру малює

 На папері ось вона. ( ручка)

 

Є чарівник у школі в нас,

Ану впізнайте, хто він?

Озветься- тиша йде у клас,

Озветься ще раз- гомін.

Щоб не спізнитись на урок, нам голос подає…( дзвінок)

 Біля школи на перерві

Дітлахів гурти веселі.

Одні бігають, стрибають,

Інші щось розповідають,

Дехто весело сміється, бо у них все удається.

Раптом продзвенів дзвінок, всі побігли на…( урок)

Ось наша ранкова зустріч підійшла до завершення. Скажіть вона вам сподобалась? Всім кому сподобалась зберіться біля зайчика.

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\я школяр\IMG_2026.jpg

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\я школяр\Копия IMG_2021.jpg

docx
Додано
17 січня 2019
Переглядів
1061
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку