Ранкова зустріч/ ЯДС « Комахи»

Про матеріал

Заняття передбачає: розширювати знання дітей про світ комах.

Розвивати мовлення, мислення, пам'ять. Розвивати пізнавальну активність. Виховувати любов до себе, до інших людей, до навколишнього світу. Створювати позитивний настрій.

Перегляд файлу

                               Ранкова зустріч

                                          4 клас                

Тема. Комахи

Мета. Розширювати знання дітей про світ комах.

Розвивати мовлення, мислення, пам’ять. Розвивати пізнавальну активність. Виховувати любов до себе, до інших людей, до навколишнього світу. Створювати позитивний настрій.

 

Діти сидять в колі на стільчиках.

Перед початком ранкової зустрічі діти відмічають свій настрій на стікерах та вішають їх на спеціальній дошці

 

 

« Наш настрій» : гарний – малюють сонечко –

 

 

поганий – малюють сонечко з хмаркою -

 

І  Вітання

  • Колективне :

Давайте привітаємось,

Давайте усміхнемось,

Давайте в очки глянемо,

І нам тепліше стане.

  • Коло компліментів:

Діти по колу говорять один одному компліменти, беручись при цьому за руки.

ІІ.Обмін інформацією

  • Пригадайте, що цікавого ви дізналися з теми «Комахи»?
  • Яка довжина жука голіафа? ( 13 см )
  • Яка вага цього жука? ( 100 г )
  • Який найбільший у Європі нічний метелик? ( Велике павине око)
  • Який розмах його крил? ( 15 см )
  • Послухайте нове повідомлення в кріслі автора.

Світляк – жучок, що отримав свою назву завдяки вмінню світитися вночі. У тілі кожного світляка є особливі клітини з речовиною, яка з’ єднуючись із киснем, світиться. До цих клітин підходить багато трубочок. Коли вони закриті, кисень в них не поступає і речовина не світиться. А коли світляк їх відкриває , виникає світло. Самці світляків ( мають крила) запалюють вогники лише зрідка та й то ненадовго, а от самки ( безкрилі) загоряються надовго. Існує багато видів жуків, що світяться. У тропічних зонах вони крупні і часто вночі літають роями, спалахуючи яскравими вогниками.

  • Запитання  стосовно розуміння повідомлення:
  1. Чому світлячка називають саме так?
  2. Чому ці жуки світяться?
  3. Хто запалює вогники рідко, а хто часто?
  4. В якій природній зоні найбільше світлячків?
  • Робота з комп ‘ютером:

 Тест з теми « Комахи

  1. Основним продуктом харчування для павукоподібних є:

а)комахи

б) птахи

в) крихти хліба

2.Для чого павук плете свою павутину?

     а)для того, щоб усі захоплювались

     б) для того, щоб було м яко спати

       в) для того, щоб у ній заплутувались комахи

3.Найбільшою комахою у світі є:

       а) сибірський паличник

       б) клоп

       в) муха

4.Скільки очей у бджоли?

       а) 10

       б) 2

       в) 5

5. Який метелик найменший у світі?

       а) міль

       б) білий метелик

       в) всі види однакові

6.Кого називають санітарами лісу?

       а) лісівника

       б) мурах

       в) кротів

7. Яка комаха, що літає,не має крил?

        а) воша

        б) метелик

        в) бджілка

 

ІІІ.Групова робота.

Гра « Чарівна скринька».

В скриньці захований предмет. Для того, щоб відгадати що це, діти ставлять запитання, що стосуються цього предмета. Наприклад: «Він твердий?», «Цей предмет використовують на кухні?». Якщо хтось здогадався, то називає предмет.

Гра « Навчальний м’ячик»

Вчитель називає слово, кидаючи м’ячик дитині. Учень називає, до якої частини мови належить. Слова відносяться до теми « Комахи»

ІV.Щоденні новини.

  • Актуалізація знань. Міні-урок

- Що ви можете сказати про сьогоднішній день?

-Яке число? (5)

-Складіть будь – який приклад з відповіддю 5.

-Придумайте чотирицифрове число, в якому є цифра 15; п’яти-, шести-цифрове.

-Назвіть назви комах, що  складаються з 5 літер, 5 звуків……

  • Фенологічні спостереження

-  Що б ви сказали про стан неба сьогодні?

- Яка температура повітря?

- Що цікавого ви помітили стосовно опадів сьогодні? Інших явищ природи?

- Що ви можете сказати про місяць жовтень?

- Як поводять себе комахи в жовтні?

-Які приказки ви знаєте про місяць жовтень?

-Складіть речення про жовтень, осінь.

-Назвіть граматичну основу в своєму реченні.

  • Обмін новинами

-Хто хоче поділитися новинами, які трапилися з вами, вашою родиною, близькими?

  • Розповідь « дитини тижня» про її захоплення
  • Підсумок. Оголошення завдань для роботи в центрах діяльності.
  • Об’єднання в групи шляхом збирання частин листівки в одне ціле. ( Чотири різні  листівки розрізають довільно на 7 частин. Змішують всі 28 частин. Кожна дитина бере частинку листівки і шукає інших учнів зі своєї майбутньої групи. В результаті потрібно з частин скласти цілу листівку. Відповідно ці учні – це група.)

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 жовтня 2023
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку