20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Ранкова зустріч "Яка їжа є корисною, яка шкідливою?"

Про матеріал
Розробка ранкової зустрічі на тему "Яка їжа є корисною, яка шкідливою?" Ранкова зустріч містить привітання, обмін інформацією, групову роботу, щоденні новини.
Перегляд файлу

 

Тема. Яка їжа є корисною,  а яка – шкідлива?

Мета. Формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення

правильно харчуватися для збереження і зміцнення здоров’я;

 узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті;

 допомогти дітям усвідомити вплив емоційної атмосфери на

засвоєння їжі;

 вчити висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного

спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Обладнання: ілюстративний матеріал; обладнання для дидактичних ігор.                                      Хід ранкової зустрічі

  1. Вітання
    1.        Звучить музика. Заходить вчитель -  шкільна королева,

запрошує учнів у коло.

                    Я – фея-чарівниця, шкільна королева, запрошую усіх сюди!

                     Запрошую своїх дітей до школи,

                     Запрошую я в ранкове коло.

           З друзями усі привітайтеся.

/Учні з учителем виконують пісню «Наше коло, мов сімя»/

1.2 Гра «Тепле слово».

/Учні, сидячи в колі, дарують один одному теплі слова, торкаючись долонькою до долоньки сусіда./

  1. Обмін інформацією.
    1.        Вправа «Мозковий штурм»
  • Що потрібно робити, щоб бути здоровим?

/Всі учні висловлюють свою думку, передаючи по колу «чарівну зірочку»./

  1.        Гра «Чарівна ложка».

/Всі учні, передаючи  «чарівну» ложку по колу, обмінюються інформацією, що снідали вранці./

  1.        Інсценізація «Пригоди маленьких пухнастиків»

 Вчитель.  Ой, біда, друзі. В мене була чарівна зірочка, але вона пропала.

Чуєте?

1 пухнастик:  Чаруй, зірочко, чаруй.  Нам солодощі даруй,

                найсмачнішу кока-колу, чіпси, фанту і біолу,

2 пухнастик:   Із фастфуда все підряд,   чупа-чупс і шоколад,

                ще морозива, повидло. Суп і каша нам набридли.     

Вчитель:  Почались «Солодкі будні» у малесеньких пухнастиків,

              Їли, пили, що хотіли, без розбору, все підряд. 

              Ой-ой-ой, малята  хочуть щось нам розказати.

/Виходять під музику хворі  пухнастики, читають реп./

РЕП:  (на кожну стрічку діти показують  смайли сумні, плачуть.)

1. Після такої «крутої» системи.

2. У нас почалися великі проблеми.

3. Сміятися зовсім ніхто вже не хоче.

4. Болять наші ніжки і вушка, і очі.

5. Животик болить, розболілися зубки.

6. Пече і бурчить, і потріскались губки.

7. Замучила нас діарея.

8. Дорослі, прийдіть, поможіть нам, благаєм.

/Заходить  під музику лікар і співає пісню./

             Болить тому у вас живіт,

             Що починається гастрит,

             Фастфуд і піца, й шаурма –

             В цих стравах користі нема.

             Для того, щоб був гарний зір,

             Потрібна рибка і яйце,

             Запам’ятайте, діти, це!

             Лиш каша, м’ясо і салат –

             Ось це найкраще для малят!

             І взагалі потрібні вітаміни,

             Це треба знать, щоб виростать.

Лікар.

  • Малята, не вживайте ніколи шкідливу їжу, а тільки корисну. Тоді будете завжди здоровими.
    1.        Повідомлення теми дня.

          Тему дня повідомляє лікар. Тема дня «Корисна їжа, шкідлива їжа».

  1. Групова робота

3.1.  Гра «Збираємо кошик».

Два «кошики» — в різних кінцях класу. В один діти «складають» продукти, що потрібно вживати, в інший — що не варто вживати або можна вживати зрідка.

3.2. Гра «Позбався шкідливої звички».

3.3. Складання меню для обіду школяра.

3.4. Підводиться підсумок про правильне харчування дітей.

4. Щоденні новини.

4.1 Календарна інформація.

4.2. Фенологічна інформація.

4.3.  Теми для щоденника вражень:

□ Мій режим харчування.  □ Ми з мамою на кухні. □ Якби я був(ла) кухарем,  я б готував(ла)...

docx
Додав(-ла)
Мельник Інна
Додано
21 квітня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку