Урок з інтенрованого курсу "Я досліджую світ" на тему : Українці - хто ми?

Про матеріал
Мета. Формувати усвідомлення власної ролі в житті суспільства, розширювати знання учнів про Європейський Союз. Виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Батьківщини, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу. Навчати слухати співрозмовника. Сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті, активності. Розвивати кмітливість, фантазію.
Перегляд файлу

Українці – хто ми?

Мета. Формувати усвідомлення власної ролі в житті суспільства, розширювати знання учнів про Європейський Союз. Виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Батьківщини, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу. Навчати слухати співрозмовника. Сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті, активності. Розвивати кмітливість, фантазію.

з/п

 

Приклади

навчальної

діяльності

Очікувані результати учіння

1.

Ранкова зустріч.

Привітання.

Групове заняття.

Новини дня.

 

 

З увагою сприймає усні репліки учителя й

однокласників (вітання, знайомство, запитання,

просьба, прощання) й доречно реагує на усну

інформацію в діалозі

Уживає ввічливі слова

Уважно вислуховує думку співрозмовника,

висловлює свій погляд, шануючи гідність інших

Об’єднується з іншими дітьми у групу для

навчання та гри 

Організовує робоче місце для навчання з

урахуванням умов у школі

2.

Обчислення

математичних

виразів для

визначення теми

інтегрованого

тижня

Знаходить значення математичних виразів на

одну дію

Надає допомогу тим, хто її потребує і висловлює

вдячність за підтримку

Підтримує та приймає інших

3.

Дослідження і

представлення

власної

неповторності.

Вправа «Особистий

герб»

 

Досліджує і представляє (на прикладі однолітків і

родини) неповторність кожної людини, беручи до

уваги зовнішність, поведінку, характер, уподобання тощо. 

Створює в групі прості медіапродукти

(особистий герб) з допомогою вчителя / вчительки, враховує мету й аудиторію .

Підтримує та приймає інших.

Придумує образи (фантазує) та виражає задумане

знайомими засобами художньої виразності

Презентує результати власної творчості

Встановлює, що попри неповторність кожного,

всі люди рівні.

Аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи

риси, якими вирізняється з-посеред інших і які

надають йому / їй неповторності.

4.

Читання тексту

«Українці – хто

вони?»

 

 

Читає виразно вголос короткі тексти (логічний

наголос, інтонація)

Розповідає, про що текст, відповідає на

запитання за змістом прочитаного

Ставить запитання, які допомагають більше

дізнатися про важливу для України подію чи

особу

5.

Обговорення

проблемних

ситуацій – «Кого

називають

українцем?»

 

 

 

 

Читає виразно репліки в діалозі (читання по

ролях)

Обґрунтовує власні вподобання

побаченого / прослуханого попереднім досвідом

(глядацьким, слухацьким) або поточним

настроєм

Представляє загальні відомості про Україну

Встановлює, що попри неповторність кожного,

всі люди рівні

6.

Підведення

підсумків заняття

 

Уважно вислуховує думку співрозмовника,

висловлює свій погляд, шануючи гідність інших

Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює

вдячність за підтримку

 

І. Ранкова зустріч

1. Привітання

Вправа « Обійми»

Привітатися за допомогою обіймів.

2. Новини дня 

Оберіть помічника дня і попросіть його подати інформацію за допомогою

піктограми або шаблону про дату, назву тижня, погоду, кількість присутніх. 

ІІ. Обчислення математичних виразів для визначення теми інтегрованого тижня

- Запропонуйте дітям обчислити математичні вирази і записати результати цих обчислень. Поряд із числом-результатом запишіть букву, яка відповідає цьому результату.  

- Попросіть дітей прочитати тему інтегрованого тижня.

- То як ви думаєте, про що ми будемо говорити протягом цього тижня?

ІІІ. Дослідження і представлення власної неповторності. Вправа  «Особистий герб» .

 - Українці всі різні: дівчатка і хлоп’ятка, русяві й чорняві, характери у всіх різні і вподобання у кожного свої.

- Пригадайте, що таке герб?

- А давайте створимо кожен свій власний герб.

 

Результат пошуку зображень за запитом "герб створити шаблон"

 

 

 

 

 

 

Після цього кожна дитина представляє свій герб і розповідає про нього.

 Фізкультхвилинка    https://www.youtube.com/watch?v=8HvWHkDLDqM 

ІV. Читання тексту «Українці – хто вони?» ( Робота за підручником Я досліджую світ , автори О. Волощенко, О. Козак, с. 108).

- Як ви зрозуміли, хто такі українці?

- Як називається батьківщина українців?

- Які традиції українців ви знаєте? Яких дотримуються у вашій родині?

- Яка державна мова в Україні?

- Які національні свята ви святкуєте?

- Чи українці живуть лише в Україні?

- В чому всі українці єдині?

Слухання пісні у виконані заслуженої  артистки України Ірини Зінковської "Українці" Муз. та аранж. Володимира Будейчука, сл.Ірини Зінковської https://www.youtube.com/watch?v=yByjPq4zhUA

V. Бесіда «Українці у світі»

  За статистичними даними в Україні проживає близько 42 мільйонів

людей.

- Як ви думаєте, чи всі ці люди можуть бути українцями?

Попросіть дітей  аргументувати свою відповідь.  

    З різних причин українці можуть жити за межами своєї  Батьківщини. Покажіть дітям діаграму «Українці у світі» та обговоріть дані, представлені на ній. Запитайте дітей, чи знають вони, в яких ще країнах світу проживають українці. Спробуйте відшукати ці країни на карті світу або глобусі.

 

VI. Обговорення проблемних ситуацій «Кого називають українцем?» ( Робота за підручником Я досліджую світ , автори О. Волощенко, О. Козак, с. 109).

Переглянути мультфільм  “Таки Одеса” (анімаційний серіал “Моя країна Україна“)  https://svitdovkola.org/1/32/media1?ref=ik12109-p1

Зробити висновок.

VІІІ. Підведення підсумків заняття 

Продовжіть речення: «Бути  справжнім українцем – це….».

 

 

 

docx
Додано
6 травня
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку