Ранкова зустріч.
Тема «Факти і здогадки».
Тиждень 2. Які таємниці приховує Сонце?
1.Вітання.
Тепло своїх долоньок
Я друзям віддаю.
Ранкове наше коло
Я з радістю почну.
Усміхніться всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
День усім цей добрим буде!
-Уявіть, діти, що у ваших долоньках заховався теплий сонячний промінчик. Легеньким подихом здуйте його, нехай летить та дарує тепло всім вашим друзям.
- А тепер зберемо сонячні промінчики, які наповнили наш клас, створимо «сонечко» класу і розмістимо його на дошці.
- Подивіться на це сонечко, уявіть себе його промінчиком, доторкніться легенько до сусіда поряд подаруйте своє тепло і побажайте гарного дня.
2. Вправа «Вежа настрою».
- Діти, візьміть, будь ласка, цеглинку помаранчевого кольору, якщо у вас гарний настрій, голубого, якщо - сумний. Побудуємо вежу нашого настрою.( Діти передають по колу, прикріплюючи свою цеглину та аргументуючи свій вибір.)
- Який настрій переважає? А що нагадують вам помаранчеві цеглинки?(Сонце, сонячні промінчики)
2. Обмін інформацією.
1) Гра «Аукціон слів».
- Доберіть слова-ознаки. Сонце (яке?)……
2) Вправа «Мозковий штурм»
- Що дає нам Сонце, яке живе на нашому небі?
3. Групове заняття.
Діти об’єднуються в групи . Завдання : скласти казку фантазію за даним початком .(Можна скласти діалог або театралізувати).
- Одного дня Сонечко дуже хотіло спати і не з’явилося на небі. Ой біда-біда! …
Діти в групах фантазують, що ж трапилося без Сонця.
А тепер настав час дізнатися, які ж таємниці приховує Сонце. Переходимо до уроку.
4. Тема для щоденника вражень.
- Що дарує нам Сонце?.
-Як утворити сонячний промінчик?