Презентація до уроку "STEM-урок. Повітря та його властивості". 2 клас

Про матеріал
STEM-урок. Повітря та його властивості. 2 клас На цьому уроці здобувачі освіти засвоять знання про повітря та його властивості та значення повітря в житті людини; охорона повітря.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОВІТРЯНА ЛАБОРАТОРІЯ«Шукаємо невидимку» (Повітря та його властивості) 2-Г клас. STEM-урок

Номер слайду 2

Наш урок залюбки. Поведе тебе в світи.І на «як?», «чому?» і «де?»Завжди відповідь знайде.

Номер слайду 3

Щоб хороший настрій мати. Треба всім його бажати. Доброго ранку, сонце привітне!Доброго ранку, небо блакитне!Доброго ранку, озера, моря!Доброго ранку, вся наша Земля!

Номер слайду 4

(science, technology, engineering and mathematics) — природничі науки, технологія, інженерія та математика.

Номер слайду 5

ЗАГАДКАКуди ступиш — всюди маєшхоч не бачиш, а вживаєш. ПОВІТРЯ

Номер слайду 6

повітря та його властивостізначення повітря в житті людини охорона повітря. Сьогодні ти дізнаєшся про:r

Номер слайду 7

Повітря заповнює порожній простір, кожну щілину. Повітря огортає нашу планету. Воно захищає її від переохолодження і перегрівання.

Номер слайду 8

ПОВІТРЯНЕБОВІТЕРКУЛЬКАЛІТАКВІТРЯКИБУЛЬБАШКААСОЦІАТИВНИЙ КУЩ

Номер слайду 9

МОЗКОВИЙ ШТУРМ Вдихніть повітря та затримайте подих на деякий час. Спостерігайте, чи довго вам вдалося перебувати в такому стані?Що ви відчули? Як ви вважаєте, чому однаково важко довго не дихати вам, спортсмену, військовому або будь-якій натренованій людині?Висновок. Людина не може обійтися без повітря.

Номер слайду 10

Чому, на вашу думку, людина може прожити без їжі кілька тижнів, без води кілька днів, а без повітря кілька хвилин?Що важливіше для живих організмів: їжа, вода чи повітря?ПОВІТРЯ

Номер слайду 11

- А щоб дізнатися більше про повітря, нам потрібно провести декілька дослідів.- Як ви вважаєте, до якої природи належить повітря?До неживої природи

Номер слайду 12

Досліди – це відтворення якого-небудь явища або спостереження за новим явищем у певних умовах з метою вивчення, дослідження.rrrrrrr

Номер слайду 13

А чи знаєте ви хто проводить досліди?ВЧЕНІУ наукових лабораторіях за допомогою спеціального обладнання вчені проводять досліди та експерименти.

Номер слайду 14

А зараз я вам пропоную побувати у ролі вчених і провести досліди. Розпочинаємо. Вас вітає«ПОВІТРЯНА ЛАБОРАТОРІЯ»

Номер слайду 15

ІНСТРУКТАЖ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ1) Необхідно обережно відноситись до всіх приладів. Їх можна не тільки розбити, ними можна поранити себе.2) Під час роботи можна не тільки сидіти, а й стояти.3) Коли проводить дослід один учень, інші мовчать, спостерігають або за проханням допомагають йому. 4) Розмовляти можна тихо, не заважати іншим.

Номер слайду 16

Дослід №1 Що ти відчуваєш?Рух повітря. Отже, повітря рухається. Де ж знаходиться повітря?Візьміть зошит і помахайте ним перед обличчям.

Номер слайду 17

Тепер подивіться, навколо нас скрізь повітря. Але ми все рівно бачимо один одного. Отже, повітря прозоре. Як ви думаєте, а повітря можна спіймати?Давайте спробуємо. Візьміть мішечки і спробуйте спіймати його. Ми можемо зробити висновок, що повітря безбарвне та прозоре.

Номер слайду 18

Дослід №2 Що ж сталося?Чому вона не тоне?А тепер давайте опустимо в ємність з водою повітряну кульку чи гумовий м’яч. Висновок. Повітря легше за воду

Номер слайду 19

Дослід №3 В склянку з водою опустимо коктейльну трубочку і випустимо повітря. Що відбувається?Висновок. Повітря виходить у вигляді бульбашок.r

Номер слайду 20

Дослід №4 Що відбувається?Де взялося повітря?Занурьте крейду у склянку з водою . Висновок. Повітря знаходиться навіть в найменших шпаринах.

Номер слайду 21

Дослід № 5 Висновок. Повітря має вагу. Що відбувається?На терези повісимо дві однакові надувні повітряні кулькики. За допомогою голки проб’ємо одну кульку.

Номер слайду 22

Дослід №6 Що відбувається?Чому кулька надулася?На пластикову пляшку одягни повітряну кульку. Поставимо пляшку у гарячу воду. Висновок. При нагріванні повітря розширюється.

Номер слайду 23

Дослід №6 Що відбувається?Чому кулька здулася?Опусти цю пляшку у холодну воду. Висновок. При охолодженні повітря стискається.

Номер слайду 24

Дослід №7. Вийти сухим із води. Перевірте по черзі, серветка суха? Зараз перегортаємо склянку та занурюємо її під воду. Подивіться уважно, чи повністю склянка опинилася під водою?Візьміть склянку з приклеєною серветкою на дні. Як ви думаєте, чи можна зануритися у воду та вийти сухим з води?

Номер слайду 25

Дослід №7. Вийти сухим із води. Так, серветка суха, чому?Висновок. Тому що у склянці було повітря, воно заважало воді потрапити у склянку та зволожити серветку. Тепер дістаємо склянку та перевіряємо чи залишилася серветка сухою?

Номер слайду 26

ЩО Я ЗНАЮ ПРО ПОВІТРЯ?r

Номер слайду 27

ОХОРОНА ПОВІТРЯОхорона чистоти повітря дуже необхідна справа. Чисте повітря дуже важливе для здоров’я людини Забруднене повітря спричиняє багато захворювань

Номер слайду 28

ЕКОЛОГІЧНИЙ ДОСЛІДПотримаємо тарілку над запаленою свічкою. Уявіть, що тарілка це повітря, а свічка, яка горить, димарі заводів, вихлопні труби автомобілів, літаків. Переверніть тарілку, подивіться на неї.— Які висновки можна зробити з досліду?

Номер слайду 29

ЕКОЛОГІЧНИЙ ДОСЛІДДно тарілки стало чорним — таким стає повітря при забрудненні його відходами згоряння. У містах будується багато заводів. З їх труб у повітря піднімається дим, у якому багато пилу отруйних речовин, шкідливих для здоров’я всіх живих істот. Вихлопні гази автомашин так само забруднюють повітря. Спалювання опалого листя дерев призводить до забруднення повітря.

Номер слайду 30

На заводах працюють установки, які уловлюють пил і отруйні гази. Учені розробляють нові машини, які не забруднюватимуть повітря. А головним очисником повітря є зелені насадження. Ось чому так легко дихається в лісі. Одна тільки тополя виділяє кисню стільки, скільки 3 липи, 7 ялин, 4 осики.— Що ж роблять люди, щоб повітря було чистим? ЕКОЛОГІЧНИЙ ДОСЛІД

Номер слайду 31

МАТЕМАТИЧНА ХВИЛИНКАЛюдина в середньому за 1 хвилину робить 15-16 вдохів та видихів, пропускаючи через легені приблизно 8 літрів повітря. Скільки літрів повітря пропускають легені людини за 2 хвилини? 3 хвилини?

Номер слайду 32

ЛІТЕРАТУРНО-МИСТЕЦЬКА ХВИЛИНКАПрочитайте уривки з відомих творів, спробуйте розпізнати та відчути який саме вітер описує автор (дуже сильний, сильний, слабкий, помірний)

Номер слайду 33

Гра «Впізнай вітер»Ох, яка лиха година: Вітер виє, завиває,Розходилась хуртовина. Олена Пчілка. Дуже сильний. Михайло Дерегус «Осінній пейзаж»

Номер слайду 34

Гра «Впізнай вітер»По діброві вітер віє,Гуляє по полю. Край дороги гне тополю. До самого долу. Тарас Шевченко. Сильний. Віктор Мішнєв «Перед грозою»

Номер слайду 35

Гра «Впізнай вітер»Тихо, тихо вітер вієІз травою гомонить. Олександр Олесь. Слабкий. Віктор Севастьянов «Вітряний день»

Номер слайду 36

Гра «Впізнай вітер»Тепляк дмухнув,Крилом махнув,По бороді лоскоче. Леонід Глібов. Помірний. Михайло Дерегус «Гірський вітер»

Номер слайду 37

ВИГОТОВЛЕННЯ ПОРОБКИ «ВІТРОДУЙ»Для виготовлення поробки тобі знадобиться:трубочка від соку;кольоровий папір;ножиці;простий олівець;скотч;циркуль або щось кругле, щоб обвести для отримання кола;шматок фальги для кульки.

Номер слайду 38

Пригадаємо загальні правила безпеки на уроках дизайну і технологій. Підготуй своє робоче місце. Коли вчитель починає говорити, потрібно припинити роботу й уважно слухати інструктаж!Перед роботою перевірте справність інструментів та наявність матеріалів. Роботу можна розпочинати лише з дозволу вчителя. Забороняється працювати несправними чи тупими інструментами!Використовуйте інструмент лише за призначенням

Номер слайду 39

КРОК 1. Візьми кольоровий папір. Накресли коло за допомогою циркуля або намалюй за допомогою круглої форми. Проведи радіус та зроби надріз.

Номер слайду 40

КРОК 2. Робимо конус з кола та закріплюємо його скотчем. Зрізаємо верхівку конуса (невеликий шматок) та закріплюємо там трубочку. Трубочку також закріплюємо скотчем.

Номер слайду 41

КРОК 3. Робимо невелику кульку з фольги. Кладемо у отвір і дмухаємо. Потік повітря має бути постійним і повільним.

Номер слайду 42

Дякую за увагу!До нових STEM-зустрічей!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Волкова Алла Анатоліївна
    Дякую за цікаву презентацію!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
1248
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку