Який чудовий оцей світ! Чудовий: коли в ньому є місце Доброті, любові, адже в ньому живе мама, росте стара верба, біжить стежинка до ставка, співає соловейко, сичить гусак. Чудовий , бо в ньому живе мій товариш, мій котик, звучить рідна мова.
Тема. Який чудовий оцей світ.
Мета . Навчити дітей сприймати красу світу, в якому ми живемо, відкинувши всі негаразди, непорозуміння;розвивати комунікативні здібності учнів; навчати доброго ставлення один до одного, правил культури поведінки та спілкування; розвивати акторські здібності; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги та любові до рідної землі.
Хід заняття
1. Привітання.
Щоб день хороший розпочати
Треба друзів привітати
Добрий день /3 р
Дружно й радісно сказати
Добрий день/ 3 р
Вліво, вправо поверніться
Один одному всміхніться
Добрий день/ 3 р
Діти стають в коло «ланцюжком», вітають з новим днем один одного, висловлюють побажання на цей день.
2.Робота з календарем з виконанням граматичних завдань.
- Який сьогодні місяць? Які ще місяці цієї пори року ви знаєте? Який попередній? Наступний?
- Яке число? Сума яких чисел може дати таке число у відповіді, а різниця, а добуток, а частка? Яке число буде через 15 днів?24 дні? Збільшіть його у 5 разів, у 4 рази, на 5, на 4; а зменшіть у 2 рази, у 4; на 8, на 2.
- Який день тижня?
- За чим ви сьогодні спостерігали йдучи до школи? Що незвичайне вдалося помітити?
Гра. «Закінчи речення»
Мене найбільше здивувало те, що…
Я побачив…Я побачила…
Незвичайне я помітила тоді , коли…
Яка сьогодні погода? Яке небо? Чи є вітер? Який він? Чи були опади зранку?( Діти разом з учителем заповнюють календар погоди і ранкове повідомлення)
Повідомлення теми
- Усе змінюється залишаються тільки одвічні цінності: Хата, Мама, Земля, Любов.
Який чудовий оцей світ! Чудовий: коли в ньому є місце Доброті, любові, адже в ньому живе мама, росте стара верба, біжить стежинка до ставка, співає соловейко, сичить гусак. Чудовий , бо в ньому живе мій товариш, мій котик, звучить рідна мова.
Саме про це ми будемо говорити протягом дня «Який чудовий оцей світ!»
3.Хвилинка інтелектуального спілкування.
Якби цей світ ми вміли розгадати,
Для чого ми живемо на землі...
І що нам необхідно просто знати.
А в синім небі линуть журавлі...
Але у цьому світі ми для чого? Яка мета? Що треба нам робить? Чому не зна людина основного: Для чого в дивосвіт приходить жить?
Такий цікавий світ безмежний, Багато в нім загадок є. Десь зайчик пробігає обережний, А лось з ріки водичку п'є.
Раненько-вранці соловей співає, Виводить пісеньку свою. А білка сонечко стрічає, Стрибає весело в гаю.
Летять метелики на квіти, Гуде бджолиний дружній рій. І дивимось на все ми, діти, Бо загадковий світ такий.
Що хочеться його пізнати — Він стільки радості несе! І діти прагнуть розгадати, І вивчити у світі все.
Гра «Павутинка»
Перший учасник говорить: «Я дитина, мені потрібна мама», передає клубок іншому гравцю. Він каже: «Я мама, мені потрібне сонечко»… І так продовжується гра - заплутується павутинка.
- Молодці! Отже ви самі переконалися в тому що у природі все взаємозв´язане.
Гра «Мікрофон»
Усі учні класу промовляють свої думки про те, що таке Батьківщина. Починає вчитель.
- Моя батьківщина – це моє рідне село.
Діти продовжують висловлювати свої думки.
Вчитель
Яка земля! Чарівна! Пречудова!
Вона нам мати. Ми – її дитя!
Летять на землю ці листки осінні,
Бурлить , вирує на землі життя.
Гра «Знайди половинку»
На одному листочку одна частина прислів´я, а на іншому друга. Діти їх утворюють .
4. Авторське крісло.
( Розповіді дітей )
Гра «Загадкова скринька»
Вчитель. Учіться добра! Добро необхідне людині, як повітря. Без добра життя стає бідним. Усе, що є кращого в житті людини, осяяне добром. А світ навколо нас справді чудовий! Це ви сьогодні довели.
Пісня «А у вас»