Ранкова зустріч з теми "Цифри. Цифра -2"

Про матеріал

Мета: створити атмосферу емоційної захищеності; розвивати критичне мислення, уяву,спостережливість, креативність. Ознайомити дітей з поняттям « пара»

Перегляд файлу

Ранкова зустріч з теми: «Цифри». Цифра -2

Мета: створити атмосферу емоційної захищеності; розвивати критичне мислення, уяву,спостережливість, креативність.

Ознайомити дітей з поняттям « пара»

Обладнання: зразок цифри 2, картки, комп’ютер, лего, пластилін, чарівні окуляри.

 

Хід зустрічі

І. Вітання

 

Дорого ранку , гори, ліс, ставки, поля!

Дорого ранку, діточки мої!

Я бажаю собі і всім вам

Гарного настрою!

Почався день, прокинулась земля,

І заспівав веселий вітер в полі…

 

 Далі діти по колу бажають « Я бажаю собі і всім вам……

 

ІІ. Обмін щоденними  новинами

 

Робота синоптика

Робота кореспондента

 

Цей день буде присвячений цифрі 2. Ми будемо  виконувати  цікаві завдання, але всі вони  будуть пов’язані саме з числом 2.

 

ІІІ. Обмін інформацією.

«Крісло автора»

 Казка про цифру 2.

Сідайте зручніше і послухайте казку про цифру 2.

В одному великому лісі в невеличкій хатинці жила сім’я єнотів. Картинки по запросу картинки єнот для детей

Минулої осені наймолодший єнотик Єн пішов до лісної школи. Єн був гарним звірем, але трішечки лінивим, тому незавжди виконував домашні завдання.

 

Ось одного разу вчитель з математики перевіряв домашнє завдання і побачив що єнотик його  не виконав. Він його запитав:

 

 -Єн, а де завдання, які я задав зробити вдома?

 

-Вибачте, будь ласка, я забув, - відповів той.

 

-Дуже погано, що ти забув. Я вимушений поставити тобі двійку. Дай мені свій щоденник.

 

Єн дав щоденник і вчитель поставив йому велику червону двійку. Коли закінчилися уроки єнотик вирішив витерти погану оцінку, бо батьки сваритимуть. Вирішивши так, він почав витерати цифру 2. Та оцінка  несподівано  заголосила:

 

-Ти що робиш? Я дуже потрібна цифра. Мене всі поважають і люблять.

 

- А навіщо ти потрібна?- запитав Єн.

 

-Бо про мене співають пісні і…

 

Єнотик не дав їй договорити, і почав сміятися.

 

-Про тебе, пісні. Не можу повірити!

 

-Так, пісні.- проговорила Двійка. -Хіба ти не пам’ятаєш пісеньку про двох гусей. Та про мене багато співають. Ось послухай це моя улюблена пісня. І двійка заспівала альтом:

 

Робота з медіа

Слухання аудіозапису ( за вибором вчителя)

«А у меня портфель в руке

С огромной двойкой в дневнике…»

 

Або «Жили у бабусі два веселих Гусі»

-Ну той що, що про тебе співають. Багато про кого співають, то що вони всі потрібніі? –розпачливо вигукнув єнотик. –Не заважай, я зараз тебе швиденько витру.

 

-Ні! А ще про мене фільми  знімають, книги пишуть.

 

-Ніколи не повірю, щоб про тебе кіно знімали, - намагаючись витерти оцінку, відповіло звірятко.

 

Та Двійка не здавалася. Вона показала Єну книжки і фільми.

 

-Я забула сказати мені, навіть, картину присвятив художник. А ти мене немагаєшся витерти!- розпачливо додала Двійка.

 

-Яку ще картину?- запитав енотик.

 

- «Знову двійка» називається. - Гордо відповіла Двійка.

 

- А зрозумів, - сказав Єн, -Це всі тебе не люблять. Тому і пісні написали і фільми зняли, щоб всі про тебе знали, боялися і якомога далі від тебе трималася.

 

Зажурилася Двійка.

 

-Тоді і живіть без мене,- тільки і промовила. І…зникла.

 

Зрадів єнотик, що Двійка сама зникла, що не треба тепер уроки робити і пішов на вулицю.

 

Та все у лісі пішло вшкереберть. У звірів стало по три ока, по чотири вуха, а в деяких по п’ять ріг. Счезли хатинки, в номерах яких була цифра Два. Птахи не могли літати, бо в них стало по одному крилу.

 

Заплакали звірі й стали з’ясовувати, що трапилося. Єн розповів, як він образив двійку і як вона пішла з їх лісу.

 

-Я зрозумів, що зробив неправильно. Я знайду двійку й вибачуся перед нею.

 

Довго блукав єнотик, шукаючи Двійку. Багато випробувань трапилося йому на шляху. Аж ось нарешті він потрапив у країну математику.

 

Біля воріт стояли три охоронця. Єнотик підійшов до них і попросив, шоб його впустили.

 

–Ми впустимо тебе, якщо ти допоможеш нам напитися води, - сказав командир. У нас є два бідони місткістю2 лі7 л., ми можимо випити тільки три літри. Як набрати з річки 3л води?

 

Єнотик швидко розв’язав цю нескладну задачу і його пропустили  до королеви Математики. Єн все розповів королеві, і та допомогла звірю зустрітися з Двійкою.

 

-Пробач мені Двійко, ти дійсно дуже потрібна всім. Повертайся до нас. Ми ніколи більше тебе не будемо ображати, -благав єнотик.

 

-Я не сержуся на тебе,- відповіла Двійка. Але я не хочу повертатися до вас, бо діти мене все рівно не будуть любити і будуть жахатися, коли побачать мене у своїх щоденниках, -зажурено додала цифра.

 

Єн довго думав і, нарешті, вигукнув:

 

-Я знаю, що робити. Нехай у школі без тебе не буде і найвищої оцінки!

 

 З тих пір оцінка «12» є самою великою оцінкою в лісовій школі.

 

 

ІV . Обмін інформацією

 

  • Діти, а на що схожа цифра два ?
  • Назвіть   предмети, яких   у нас по два .
  • А що ви ще можете сказати про цифру 2?

 

Робота з медіа.

 

Якщо діти мало що знають, вчитель доповнює відповіді дітей, з демонстрацією малюнків .

У людини дві руки, ноги, два вуха , два ока; у пташок два крила так само, як і у літака; палиця має два кінці  тощо…

Картинки по запросу картинки две руки детские   Картинки по запросу картинки две ноги детские

 

 

Похожее изображение  Картинки по запросу картинки два глаза

 

V.Практична робота

 

1.1Ознайомлення з поняттям пара.

Демонстрація малюнків на моніторі

Вчитель пояснює, що деякі речі в навколишньому світі, ну просто не можуть існувати одне без одного.

Картинки по запросу картинка дід і баба      Картинки по запросу картинка фото мамам и папа без детейКартинки по запросу картинка фото мамам и папа без детей

 

Картинки по запросу картинки земля и спутник луна    Картинки по запросу картинки день і ніч

 

Картинки по запросу картинки носки детские Картинки по запросу картинки рукавички детские

 

1.2. Гра « Знайди пару»

 

 

Картинки по запросу картинки гра знайди пару         Картинки по запросу картинки гра знайди пару

 

 

 

1.3 Гра « Країна мультляндія»

 

 

Картинки по запросу картинки маша и медведь            Картинки по запросу картинка две мыши а кот леопольд

 

 

Картинки по запросу картинки з казаок пара чіп і дейлКартинки по запросу картинки з казаок пара чіп і дейлКартинки по запросу картинки з казаок пара чіп і дейл                              Картинки по запросу картинки з казаок пара чіп і дейл

 

 

 

 

Картинки по запросу картинка гена и чебурашка

 

 

Чи можуть існувати ці друзі одне без одного?

Діти роблять висновок.

 

  1.   Вправа « Буває – не буває»

 Діти, спробуйте закрити одне вухо.  Як вам чути?

 

Діти почергово закривають: одне око, намагаються ходити на одній нозі тощо..

Діти роблять висновок.

 

 Уявіть літак з однім крилом, пташку; людину з однією рукою, ногою, однім оком….Уявіть  що зникла цифра 2 у людей, які народилися другого числа, або зник будинок під номером  2…..

Діти роблять висновок.

 

  1.   Творче завдання

    Розвиток дрібної моторики

 

Робота в групах з використанням « лего»

  Сконструювати літак, пташку.

 

  1.   Робота з медіа.

 

« Несподівані асоціації»

1.

Картинки по запросу картинки сережа и электроник

 

 

 

 

 

2.

Картинки по запросу картинки близнецов взрослых

 

3.

https://www.youtube.com/watch?v=R9dctkUvMYE

 або https://www.youtube.com/watch?v=sGnAE_jVTJU&t=159s

 

 

VІ. Групове заняття

 

1.Ейдетика

 

 Зліпити цифру 2 з пластиліну.

 

   2. Вправа « Чарівні окуляри»

 

 Діти дивлячись через чарівні  окуляри, бажають: щоб цифра 2 ніколи  не губилась,  щоб всі люди мали дві руки, щоб у пташок було два крила …..., щоб не губилися казкові герої…тощо.

 

 

Картинки по запросу картинка цифра 2 из пластилину

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу картинка бажаю успіхів

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Патенко Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
7 червня 2018
Переглядів
2457
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку