Ранкове коло "В ранкове коло ставай – тіло й душу на тиждень початкових класів заряджай"

Про матеріал
Розробка створена для відкриття тижня початкових класів, який розпочався з ранкового кола.
Перегляд файлу

День 1. Ранкова зустріч «В ранкове коло ставай – тіло й душу на тиждень початкових класів заряджай»

1.Запрошення до ранкового кола

Вітання. «Побажання»

       Діти утворюють коло і висловлюють одне одному побажання так, щоб воно починалося на перші букви слів «Доброго ранку»

       Умова: побажання не повторювати, якщо не можемо придумати побажання на цю букву – переходь до іншої.

Д

Добра, довіри…

О

Оптимізму, оригінальних ідей…

Б

Бадьорості, благополуччя…

Р

Радості, рішучості….

О

Організованості, об’єктивності…

Г

Гордості, гнучкості….

О

Окриленості…

Р

Розуму…

А

Активності…

Н

Натхнення, настрою…

К

Креативності, кмітливості…

У

Удачі, успіхів, усмішок..

  • Усміхніться одне одному – і з гарним настроєм почнімо навчальний день.

2. Обмін інформацією. Тема тижня «Тиждень початкових класів». Тема дня «В ранкове коло ставай – Тіло й душу на тиждень початкових класів заряджай».

- Давайте пригадаємо тижні початкових класів минулих років. Що саме вам запам’яталося? Що найбільше сподобалося? Що ви очікуєте від цього тижня?

3. Групове заняття.

Вправа «Створення шкільного оповідання». Покладіть у сумку набір різних предметів, які щодня діти використовують у школі. Передавайте сумку по колу, запропонувавши дітям по черзі витягувати з неї один предмет. Учні мають вигадувати історії про предмет, який витягли. Таким чином, створюється групова історія про шкільні предмети – кожен учень додає одне-два речення про свій предмет. Ви можете запропонувати учням писати, малювати або переказувати ці історії впродовж дня.

4.Теми для щоденника вражень..

*Мій найкращий день у школі.

*Щоб я хотів змінити у класі(школі).

*Якби завтра я став вчителем або вчителькою, чого б я навчав/ла дітей.

 

docx
Додано
12 жовтня 2022
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку