День 1. Ранкова зустріч «В ранкове коло ставай – тіло й душу на тиждень початкових класів заряджай»
1.Запрошення до ранкового кола
Вітання. «Побажання»
Діти утворюють коло і висловлюють одне одному побажання так, щоб воно починалося на перші букви слів «Доброго ранку»
Умова: побажання не повторювати, якщо не можемо придумати побажання на цю букву – переходь до іншої.
Д |
Добра, довіри… |
О |
Оптимізму, оригінальних ідей… |
Б |
Бадьорості, благополуччя… |
Р |
Радості, рішучості…. |
О |
Організованості, об’єктивності… |
Г |
Гордості, гнучкості…. |
О |
Окриленості… |
Р |
Розуму… |
А |
Активності… |
Н |
Натхнення, настрою… |
К |
Креативності, кмітливості… |
У |
Удачі, успіхів, усмішок.. |
2. Обмін інформацією. Тема тижня «Тиждень початкових класів». Тема дня «В ранкове коло ставай – Тіло й душу на тиждень початкових класів заряджай».
- Давайте пригадаємо тижні початкових класів минулих років. Що саме вам запам’яталося? Що найбільше сподобалося? Що ви очікуєте від цього тижня?
3. Групове заняття.
Вправа «Створення шкільного оповідання». Покладіть у сумку набір різних предметів, які щодня діти використовують у школі. Передавайте сумку по колу, запропонувавши дітям по черзі витягувати з неї один предмет. Учні мають вигадувати історії про предмет, який витягли. Таким чином, створюється групова історія про шкільні предмети – кожен учень додає одне-два речення про свій предмет. Ви можете запропонувати учням писати, малювати або переказувати ці історії впродовж дня.
4.Теми для щоденника вражень..
*Мій найкращий день у школі.
*Щоб я хотів змінити у класі(школі).
*Якби завтра я став вчителем або вчителькою, чого б я навчав/ла дітей.