Комунальний заклад « Дошкільний навчальний заклад
(ясла-садок) №176 комбінованого типу»
Криворізької міської ради
Безпека життєдіяльності в побуті
Ранкові зустрічі
Вчитель-дефектолог
Гавура Тетяна Анатоліївна
Кривий Ріг
Безпека життєдіяльності в побуті.
1.Привітання.
Дефектолог дзвонить у дзвоник і збирає всіх дітей в коло.
-Доброго ранку, дівчатка та хлоп’ята. Вітаю вас у групі. До речі, як вона називається? Давайте привітаємося.
Вправа « Привітання»
Доброго ранку, ліси і поля,
Доброго ранку, країно моя!
Доброго ранку, рідний садочку,
Доброго ранку, земле моя!
Доброго ранку, всім миру й тепла!
2.Обмін інформацією.
Дефектолог: Я пропоную вам обговорити до якої служби можна звернутися в разі певної небезпеки.
Гра « 101,102,103,104»
Дефектолог: роздивіться картки з різними небезпечними ситуаціями; кожен з вас підійде до телефону та зателефонує в відповідну службу. Давайте всі разом повторимо важливі номера телефонів, які всі повинні знати.
101 — рятувальна служба (також пожежна охорона). Дзвони при пожежі та коли потрапив у будь-яку складну ситуацію.
102 — міліція. Дзвони, коли тобі загрожує небезпека від незнайомців, якщо побачив злочин чи дорожньо- транспортну пригоду.
103 — швидка медична допомога. Дзвони, коли отримав серйозну травму, погано почуваєшся або побачив, що комусь стало зле.
104 — газова служба. Дзвони, коли відчуваєш запах газ
Дефектолог: діти давайте станемо в коло і виконаємо вправи.
Вправи «Руханкоа абетка безпеки здоров’я»
Вправа «Пішоходи»
Незалежно від погоди
Ми з тобою пішоходи.
А тому, нам у дорозі
Знаки будуть в допомозі.
Різних знаків є багато:
Обереги,
Застороги,
Малюкам потрібно знати
Мудру азбуку дороги.
Руки вгору
марширують
прямі руки вперед
поставити долоні перед собою
руки в сторонни
обняти себе руками
махаютъ вказівним пальцем
долоні на груди
долонями показують книгу
Вправа «Лісові звірята»
Лісові звірята:
Заєць з зайченям,
Лисиця з лисеням,
Вовк з вовченям,
Ведмідь з ведмежам
Дружно на зелене світло
Через дорогу йдуть.
Батьки своїx діток
До школи ведуть.
Наклони вліво, вправо, руки підняті вгорі
стрибки як зайці
імітація рухів лисиці
згинання й розгинання кулачків «кігтики»
імітація рухів ведмедя
марширують
беруться за руки
сходяться і розходяться в коло
Вправа «Сірники»
Дерев’яні хлопці
У малій коробці
Полягали спати
Не треба чепати!
Бо вони, як граються,
То вогнем займаються.
Піднімають вгору вказівні пальці двох долонь
Двома пальцями імітують коробку з сірниками і слухають
З’єднали долоні під щоку
Пальцем пожурити
З’єднуємо долоні пальці рухаються
Імітують вогонь
Вправа «Ніж»
Нам на кухні помічник.
Різати усе він звик.
Два кружечки, два ножі
Прошу: пальчик бережи!
Долоні до грудей, розвести руки в сторони
Імітація рухів різання ножем
Роблять пальцями кружечки, імітують ножі
Зжати кулаки, заховати руки за спину
3.Групова діяльність.
Вправа « Інтонування» ( скажи голосно, тихо, пошепки, стверджувально)
«Ми знаємо правила безпечної поведінки вдома»
Вправа « Струм біжить по дротам».
Діти стоять в колі, передають м’яч один одному та промовляють слова. Дитина на якій закінчився вірш називає електроприлад.
Струм біжить по дротам,
Світло несе в житло нам.
Щоб працювали всі прибори,
Холодильник, монітори.
Вправа « Промовляння чистомовок»
Ин -ин-ин- при пожежі набираємо 101.
Аз-аз-аз- не можна дітям вмикати газ
Ва-ва-ва- якщо трапилась біда набирай 102.
Ри-ри-ри-якщо потрібна швидка допомога дзвони 103.
4.Щоденні новини.
Робота з календарем: пора року, назва місяця, день тижня, число, визначення погоди в цей день.
Дефектолог: сьогодні ми на протязі всього дня будемо обговорювати різні ситуації, які можуть трапитися з вами дома. Ми розглянемо ілюстрації з електроприладами. Складемо правила з безпечної поведінки вдома.
5.Обмін інформацією.
Дитина сідає в авторське крісло і розповідає про те, як вона поводиться, залишаючись сама вдома.