Ранкові зустрічі « Дикі тварини на весні»

Про матеріал
Закріпити знання дітей про прикмети пори року Весна та умови проживання диких тварин
Перегляд файлу

КЗ «Краснопавлівський заклад дошкільної освіти

(ясла-садок) комбінованого типу «Оленка»

Лозівської міської ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РАНКОВІ ЗУСТРІ

 

                        «День народження їжачка»

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала і провела:

вихователь

КЗ «Краснопавлівський ЗДО (ясла-садок)  комбінованого типу

«Оленка»

Лозівської міської ради

Харківської області»

Бондаренко О.М.

 

 

 

 

 

 

Квітень, 2021 рік

Мета: уточнити та розширити уявлення дітей про пору року – весна, про зовнішній вигляд і спосіб життя лісових звірів весною (їжак, ведмідь, лисиця, заєць, вовк); продовжувати знайомити зі змінами в житті диких тварин навесні. Закріпити знання про дні тижня; сформувати уявлення про додавання і віднімання в межах 10; закріпити знання про геометричні фігури (об’ємні та площинні); вправляти в умінні викладати геометричні фігури з цеглинок ЛЕГО на площині; розвивати логічне мислення, уяву, фантазію; виховувати любов до природи, інтерес до життя диких тварин.

 

Матеріал: ілюстрації за темою дня «Умови існування диких тварин», м’які іграшки диких тварин (їжак, ведмідь, лисиця, заєць, вовк), таблиці «Дні тижня», «Геометричні фігури» (об’ємних та площинних), конструктор  LEGO, дзвіночок.

 

                                              Хід зустрічі:

 

             Звучить мелодія дзвіночка, діти збираються  у коло.

 

Вихователь: Діти, давайте привітаємося  один до одного:

                               Доброго ранку, доброго дня!

                               Бажаєте ви і бажаю вам я  (діти показують на себе)

                               Нам сонечко в небі яскраво сміється

                               Хмаринка ніжно вклоняється

                              Доброго ранку, доброго дня!!

                               Бажаєте ви і бажаю вам я!

 

Вихователь:  Для гарного настрою давайте скажемо один одному гарне привітання, комплімент.

   (Діти передають по колу квіточку і говорять один одному компліменти).

Вихователь: А зараз надається слово нашому черговому синоптику.

(Виходить дитина з мікрофоном до куточка природи і розповідає)

Щоденні новини: про пору року, назву місяця, день тижня, число.

Повідомляє про стан погоди. Обмін інформацією.

Вихователь: Діти, відгадайте будь ласка, загадку:

                        І в полях дзвенить струмок

                       Якщо сонце яскравіше світить

                       Якщо став тепліше вітер

                       Значить до нас прийшла       (Весна)

Вихователь: Назвіть прикмети, за якими ми визначаємо, що настала весна?

                         Відповіді дітей:

  • На вулиці стало тепліше.
  • Сонце світить яскравіше.
  • Сніг розтанув.
  • З’явилися бруньки на деревах.
  • З’явилася перша травичка.
  • Птахи прилетіли.
  • Звірі прокидаються зі сплячки.
  • Після дощу з’явилися калюжі.

Вихователь: Скажіть, діти, що нас сьогодні об’єднує? Який у нас сьогодні колір групи?

Діти: Ми одягли шарфи жовтого кольору.

Вихователь: Що буває навесні жовтого кольору?

Діти: Сонечко, квіти кульбабки, тюльпани, курчатка.

Вихователь: Давайте пригадаємо, яка в нас тема тижня?

 

Діти звертають увагу на стенд  «Ранкові зустрічі»,  де знаходяться ілюстрації  на тему тижня «Дикі тварини навесні», тему дня «Умови існування диких тварин».

 

Вихователь: Сьогодні ми з вами відправляємося у царство диких тварин.

У цьому царстві проживають різні тварини. Для того, щоб дізнатися, хто живе в цьому царстві, відгадайте загадки:

     Господар лісовий прокидається навесні

      Влітку ходить без дороги

      Біля сосен і березень

      А взимку він спить у берліозі

      Від морозу ховаючи ніс.  (Ведмідь)

 

                                               З гілки на гілку, як руда стрілка

                                                Мчить і скаче пухнаста….(Білка)

 

       Взимку білий, влітку сірий

       Характером не сміливий  (Заєць)

 

                                                Хвіст пухнастий

                                                Хутро золотисте

                                                У лісі живе

                                                Кур в селі краде … (Лисиця)

 

      Дружбу воде лише з лисицею

      Цей звір сердитий, злий

      Він зубами клац та клац

      Дуже страшний сірий (Вовк)

 

                                             Сірий він весь в голках

                                              Немов він не звір, а ялинка

                                              Хоч колючий мовчун лісовий

                                              Все ж добрий, а не злий    (Їжак)

 

Вихователь: А зараз я пропоную переглянути вам відео «Звірі навесні».

Відео «Звірі навесні» ( 4 хв.)

Вихователь: Що нового ми дізналися про тварин? Які зміни відбуваються з ними навесні? (відповідь дітей). А що ще ми побачили в лісі?

Діти:  Навесні прокидається багато квітів.

Вихователь:  А що можна зробити з квітів?

Діти: Віночок.

Вихователь:  А чи можна в лісі рвати квіти?

Діти: Ні, бо квіти загинуть.

Вихователь:   А давайте ми сплетемо свій віночок, пограємо в гру «Віночок».

Руханка «Віночок»

Вихователь:  Сьогодні я отримала конверт від Їжачка, він вирішив покликати своїх друзів на День народження, але вони не зможуть знайти дорогу до його будинку без нашої допомоги. Допоможемо їм?

Діти: Так.

Вихователь: Ось подивіться, кого ми першого зустріли?

Діти: Зайчика.

Вихователь: Він не знає дні тижня і переживає, що пропустить день народження їжачка. Його Їжачок запросив на третій день цього тижня.

Назвіть, будь ласка, який третій день тижня? ( Відповіді дітей)

Вихователь: Давайте пригадаємо, скільки всього днів тижня? Назвіть вихідні дні.

  • Який був учора?
  • Який сьогодні?

Вихователь: Який він за рахунком? Так, це ж сьогодні у нашого Їжачка День народження.

Вихователь: Тепер зайчик обов’язково потрапить в гості до Їжачка.

Дітки, подивіться, хто це йде до нас на зустріч?

Діти: Лисичка.

Вихователь: Діти, лисичка мені сказала, що теж поспішає на день народження до Їжачка. Але вона не знає, яку форму має  нірка Їжачка.

Давайте їй допоможемо. Назвемо геометричні фігури і визначимо, на яку фігуру схожий вхід в  нірку  Їжачка. 

(Вихователь показує таблицю з  зображенням площинних та об’ємних  геометричних фігур, діти їх називають, порівнюють, визначають що є спільним і чим вони різняться, класифікують на об’ємні та площинні,обирають геометричну фігуру круг.)

Вихователь: Іди, лисичка, тепер ти знайдеш як знайти будиночок Їжачка.

Вихователь: Ой, хто це нам на зустріч біжить?

Діти: Вовк.

Вихователь: Вовк теж біжить на день народження, але забув який номер будинку у Їжачка. Давайте допоможемо Вовчику. Нам потрібно перейти через цей місточок і порахувати навпаки від 10 до 1 і тоді ми дізнаємося, який номер будинку  Їжачка.

Ігра «Рахуй навпаки»

(Переступаючи з колоди на колоду діти рахують у зворотньому напрямку від 10 до 1. На останній колоді знаходять цифру 1.)

 

Вихователь: Діти, який номер будиночку у Їжачка? (відповідь дітей №1).

Тепер Вовчик знає що номер будинку Їжачка №1.

Вихователь: Дітки, хто це нас зустрічає?

Діти: Білочка.

Вихователь: Вона теж поспішає на день народження і хоче назбирати горішків, щоб подарувати Їжачку. Білочка просить допомогти їй вирішити приклади і розікласти горішки по кошиках.

         (Діти вирішують приклади і розкладають горішки по кошиках

                

                   з цифрами 6 та 7)

 

 

Вихователь: А ось і Ведмедик теж поспішає на гостину до Їжачка. І хоче збудувати гарний будинок, щоб подарувати Їжачку. Нам потрібно спочатку потренуватися і показати Ведмедику, які геометричні фігури ми вміємо з вами викладати на столі.

Діти сідають за столи на яких лежать цеглинки ЛЕГО.

Завдання №1

Вихователь: Побудуйте фігуру яка має чотири сторони: дві сторони довгі і дві короткі.

                            

   

  

 

Вихователь: Яку фігуру ви побудували?

Діти: Прямокутник.

Завдання №2

Вихователь: Зробіть фігуру яка має три однакових сторони.

Вихователь: Яку фігуру ви побудували?

Діти: Трикутник.

Завдання №3

Вихователь: А тепер до трикутника додайте ще 3цеглинки так, щоб під трикутником стояв квадрат.

                        

 

                                  

                               

       

Вихователь: Діти, що ми збудували?

Діти: Будинок.

Вихователь: Діти, Ведмедик дуже вдячний, що ви йому показали, як  правильно збудувати будинок, тепер він зробив гарний подарунок Їжачкові.

Вихователь:  Діти, подивіться, яку фігуру мені подарував Їжачок. Він дуже вдячний, що  ми допомогли його друзям і вони всі прийшли до нього в гості.

Вихователь: Як називається ця фігура?

Діти: Куб.

Вихователь: Це яка фігура? Що ми можемо про неї сказати?

Діти: Куб – об’ємна фігура.

Вихователь: А ви на площині столу які викладали  фігури?

Діти: Площинні.

Вихователь: Ой, я бачу, що тут ця фігура не проста, що Їжачок для вас щось приготував.

 

Вихователь знімає верхні цеглинки з куба і показує дітям що знаходиться у кубі. Вихователь показує сюрприз для дітей.

Вихователь підводить підсумок зустрічі.

docx
Додано
17 травня 2021
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку