17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Ранкові зустрічі для 1 класу

Про матеріал

Ранкові зустрічі розроблені до нового Державного стандарту початкової школи.Допоможуть вчителеві при плануванні тематичніх тижнів та днів. Розгадування загадок, групова робота активізує пізнавальну діяльність учня та допоможе в успішній соціалізації .

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ

РОЗРОБИЛА : ВЧИТЕЛЬ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

І – ІІІ СТУПЕНІВ №1  м.СИНЕЛЬНИКОВОГО

СУХОРУКОВА АЛЛА ФЕДОРІВНА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Синельникове

2018 рік

РАНКОВА   ЗУСТРІЧ №1

ТЕМА:  ВЕСЕЛКА

МЕТА: формувати в учнів доброзичливе ставлення один до одного, вчити

бачити хороше  ,  у  буденному - красиве, неповторне; розширити знання  з обраної теми, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи.

Обладнання : екран, маркери , фломастери , папір

І.ЗАПРОШЕННЯ НА РАНКОВЕ КОЛО

Звучить мелодія . На екрані  зображення картин природи..

Діти і вчитель стають на ранкове коло.

ІІ.ВІТАННЯ

  • Діти повторюють за вчителем поетичні рядки:

Доброго ранку !- деревам і птахам,

Доброго ранку ! - маленьким комахам.

Доброго ранку ! - тобі і мені,

Доброго ранку !-  ЛІТУ Й ВЕСНІ!

Доброго ранку ! Доброго  дня !

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

  • ІГРОВИЙ ТРЕНІНГ « Я ОБИРАЮ НАСТРІЙ»

*ВПРАВА «Вітання – комплімент»

- Доброго  ранку , Алінко, ти сьогодні  маєш гарну зачіску.

- Привіт , Дмитрику, у тебе дуже красиві очі.

ІІІ. Обмін інформацією

  • Слово вчителя

Сьогодні сонечко завітало у наше віконечко і на промінчику принесло вірш-загадку. Закрийте свої  оченята і уявляйте  таку картину:

  Теплий довгий-довгий день, 
   Повна миска черешень, 
   Достигає жовтий колос, 
   Демонструє коник голос,
   І суничка дозріває. 
   Тож коли це все буває?

ПИТАННЯ:  Діти , про яку пору року йдеться у цій загадці?

Так, це літо.

  • Діти , а чим же гарне літо? Чому ця пора року так подобається людям?( Діти висловлюють власні думки)

Вірш

 Після дощика грибного  
Небо прояснилось.
Проти сонця золотого
Райдуга з’явилась.

Посміхнулася привітно
Райдуга з місточка.
А на ній, дивіться, квітне
Вишита сорочка!

Вийшла сонечко вітати, 
Кажуть у народі.
Запросила й нас на свято,
Дивина, та й годі! 

 ПИТАННЯ: Отже, з чого саме ми бачимо , що  райдуга це дивина?

Відповіді  дітей .

Діти , які кольори притаманні  веселці?

ІV. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ 

  1.  ЗАГАДКИ ПРО КОЛЬОРИ

Є цей колір у яйці,
Є у кислому лимоні,
У кожнім стиглім колоску,
В сонці, в сирі і в піску.
( Жовтий колір )

Він із жабою скакає,
З крокодилом плаче,
Із травою він росте,
Але тільки не цвіте.
(Зелений колір )


Всіх биків зазвичай злить,
Їхать далі не велить,
Разом з кров’ю в нас тече,
Щоки брехунам пече.
( Червоний колір )

Кожен апельсин такий,
Схожий також мандарин,
Він наявний на лисиці
І на білці в колесі.
( Помаранчевий )

Він на небі в день погожий
І на васильках також
( Блакитний колір )

 Побачивши його під оком ,

Забіяки шкодують відразу.

 А ось баклажан і слива

 Носять його щасливо.

 ( Фіолетовий колір )

 Цей колір морської глибини

  (Синій колір)

2. ОБ’ЄДНАННЯ ДІТЕЙ  В ГРУПИ ЗА  КОЛЬОРАМИ  ВЕСЕЛКИ.

3. ВПРАВА « ПАВУТИНКА»

Підберіть  слова- іменники , які асоціюються у вас зі словом  - кольором.

(Діти працюють на ватманах)

4.РОЗУЧУВАННЯ  ГРИ «ЧЕРВОНИЙ, ЖОВТИЙ, ЗЕЛЕНИЙ»  

Мета: закріпити вміння розрізняти та називати кольори та їх відтінки.

Матеріал: іграшки, різнокольорові олівці, стрічки, муляжі овочів та фруктів та інші кольорові предмети.

Хід гри

Запропонувати дітям стати в коло витягнути руки вперед розтуливши долоні. На долоні розкласти окремим дітям кольорові предмети чи іграшки. Діти говорять хором: червоний, жовтий, синій вибираємо колір милий.

Ті у кого в руках кольорові предмети, вибігають на середину кола і показують свої кольори, називають їх по черзі. А інші діти, що стоять в колі називають предмети чи явища цього кольору. Діти, що не змогли назвати предмет певного кольору, залишаються в колі, але з гри вибувають.

Перемагає той, хто залишиться останнім. Той чи інший колір повинен пройти один – два круга, перш, ніж діти будуть розігрувати наступний колір. Після гри запропонувати дітям намалювати, як веселка розфарбовує землю в різні кольори.

       V. ЩОДЕННІ  НОВИНИ

1.РОБОТА   З ЩОДЕННИКОМ   НОВИН

             День тижня-

             Число-

             Місяць-

    2. ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ

ТЕМА ДЛЯ ЩОДЕННИКА ВРАЖЕНЬ:

  • Люди чекають літо  , бо …
  • Як можна дізнатися про те , що літо прийшло ?

НОВИНА ДНЯ : Створення лепбука « Веселка» ( трудове навчання)

VІ . ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКУ.

Заохочення  найактивніших.

 

 

 

 

 

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ    2

ТЕМА :   «ПРОФЕСІЇ»

Мета : створити в класі  дружнє середовище  - простір , де панує доброзичливе ставлення і повага  один до одного ;поглибити знання про  професії ; розвивати  креативність, критичне мислення; виховувати любов  до праці;

Обладнання : екран , папір , фломастери, ілюстрації весняних місяців.

І. ЗАПРОШЕННЯ НА РАНКОВЕ КОЛО.

Звучить музика . Діти стають на ранкове коло.

ІІ.ВІТАННЯ

Ми раді вітати

(діти відповідають хором , називаючи імена однокласників)

Рому і Сашу,

Ангеліну і Наташу.

Доброго  ранку  усім!

Давайте усмішки всім дарувати!

Хай радість злітає у небо , як птах,

І добрі слова у нас на вустах!

* ВІТАННЯ З РЕКОМЕНДАЦІЯМИ

-Я вітаю тебе, Назаре.  Друзі, це мій однокласник  Назар. Йому  7 років .  Назар  любить гратися  м’ячем  і  співати.

*ТРЕНІНГ « Я ОБИРАЮ НАСТРІЙ»

*РАНКОВІ  ПОВІДОМЛЕННЯ

(Запис веде визначений  учень)

  • Діти , який сьогодні день тижня?
  • Число?   З яких чисел  воно може складатися ?
  • Яке число буде через 13 днів?
  • Яка пора року сьогодні на планеті Земля?;  в Україні? ; в нашому  місті Синельникове?
  • Який місяць?

ІІ.ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

  • Діти, а ким би ви хотіли стати, коли  виростите?
  • Чому саме ця професія вам подобається ?

*РОБОТА  З  ЗАГАДКАМИ

Майстер він дуже хороший,

Зробив шафа для передпокою.

Він не тесля, не маляр.

Меблі робить... (столяр)

 

Правила руху

Знає без сумніву.

Вмить він заводить мотор,

На машині мчить... (шофер)

 

Темної ночі, ясним днем

Він бореться з вогнем.

В касці, ніби воїн славний,

На пожежу поспішає... (пожежний)

 

Цеглу він кладе в ряд,

Будує садок для хлопців

Не шахтар і не водій,

Будинок нам збудує... (будівельник)

 

Хто пливе на кораблі

До незвіданій землі?

Веселун він і добряк.

Як звуть його? (Моряк)

 

Наяву, а не уві сні

Він літає в небесах.

Водить в небі літак.

Хто ж він, скажи? (Пілот)

 

З ним, напевно, ви знайомі.

Знає він про всі закони.

Не суддя, не журналіст.

Всім пораду дає... (юрист)

 

Цвяхи, сокири, пила,

Стружок ціла гора.

Це трудиться працівник -

Робить нам стільці... (тесляр)

 

Стук летить з-під коліс,

Мчить у далечінь електровоз.

Поїзд водить не таксист,

Не пілот, а... (машиніст)

 

Хто пропише вітаміни?

Хто вилікує від ангіни?

На щеплення ти не плач -

Як лікуватися, знає... (лікар)

 

Голосно пролунав дзвінок,

У класі почався урок.

Школяр знає і батько -

Проведе урок... (вчитель)

 

ІІІ. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ (обєднання в групи    за назвами  весняних  місяців)

А) ВПРАВА «НАВЧАЮЧИСЬ –УЧУ»

(У кожній групі опрацьовується текст з інформацією. Потім від кожної групи обирається представник, який  розповідає отриману інформацію іншій групі. Наприклад: «Березень»- «квітню», «травню». «Квітень»-«березню», «травню». «Травень»-« березню», «квітню».)

І група  «Березень»

ТЕСЛЯР

Багато хто вважає, що тесля — це те ж, що і столяр, однак це дві  різні професії. Єдине, що їх об’єднує, так це те, що вони працюють з деревом. Столяр виготовляє меблі та інші вироби з дерев’яних дощок і інших матеріалів, а також прикрашає їх різьбленням по дереву. А звідки він бере всі ці матеріали — дерев’яні дошки, панелі і? Всі ці речі виготовляє тесля. Матеріалом для них служить   деревина хвойних порід, з якої, після її обробки, тесля робить колоди, бруси, дошки, фанерні листи, дерев’яні плити , з яких потім столяр і буде робити різні вироби, наприклад, меблі. Обробкою деревини теж займається тесля.  Щоб стати теслею, потрібно отримати спеціальну освіту і бути відповідальною людиною: адже від якості роботи тесляра залежить стійкість і термін служби будівлі, а отже, життя багатьох людей.

ІІ група «Квітень»

ЛІКАР

 Професія лікаря дуже важка і відповідальна. Лікар повинен багато знати про будову людського тіла і роботу його  органів, вміти розбиратися в симптомах (ознаках хвороби), але ж хвороб на світі дуже багато. Помічниками лікаря є різні прилади, які  дуже складні, і лікар повинен вміти з ними працювати. А головне, справжній лікар повинен бути добрим, співчутливим і дуже-дуже старатися допомагати одужати хворим.

ІІІ група «Травень»

ПІЛОТ

 ПІЛОТ — дуже смілива професія. Є пілоти, які літають на пасажирських літаках, є ті, які літають на вантажних. А є пілоти, які керують маленькими літаками: гасять пожежі, розсипають добрива. Пілот повинен підняти літак в повітря і в кінці польоту плавно посадити його на землю. Керувати йому допомагають прилади. Вони показують, з якою швидкістю летить літак, яка погода за бортом, вони ж попереджають про неполадки. У кабіні з пілотом є штурман, на борту стюардеса, а на землі — авіадиспетчер.

НАЗВИ  професій  ДІТИ  ЗАНОСЯТЬ  ДО ЛЕПБУКУ

Б) ГРА  «Показуха  на  трьох»

В) Робота з ребусами

        Г) Творче завдання  .  Намалювати знаряддя, яке потрібне людям даної професії.

В ) Вправа «Крісло  автора»

Кожна група  презентує  свій малюнок

ІV.ЩОДЕННІ НОВИНИ

*ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ . ЩОДЕННИК ВРАЖЕНЬ.

-  Мені подобається професія … , тому що…..

- Щоб  стати…, треба…   Професій на світі багато , але…

НОВИНА ДНЯ

Рольова  гра «У магазині»

  V. ПІДСУМКИ  ЗАНЯТТЯ.

 ЗАОХОЧЕННЯ  ДІТЕЙ.

 

 

                   

 

 

 

 

 

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ №3

  Тема: «ДОБРО, ЯК СОНЦЕ ГРІЄ»

 Мета : формувати в класі дружнє середовище  – простір  , де панує взаємна повага , доброзичливе  ставлення одне до одного , розвивати   вміння  обмінюватися  думками  ;формувати уявлення  про покликання  людини  у світі; виховувати  бажання  робити  добрі  справи.

Обладнання : екран, маркери , фломастери , олівці, папір.

І . ЗАПРОШЕННЯ НА РАНКОВЕ КОЛО

Звучить музика

Діти і вчитель стають на ранкове коло.

ІІ. ВІТАННЯ

-Любі діти, я пропоную нам стати у коло , взятися за руки , і промовити разом  ці поетичні рядки :

Доброго ранку, ліси і поля!

Доброго ранку ,Вкраїно моя !

Доброго ранку , рідная  школо ,

Доброго ранку , земле моя,

Доброго ранку , друзі шановні,

Доброго ранку ! Всім миру й тепла !

Привітання дітей один з одним

- Доброго  ранку , Ангеліно , я  радий тебе бачити !

- Доброго  тобі  ранку , Ромо,  я  рада , що ти прийшов.

Вчитель: Я також рада бачити всіх вас!

  • ТРЕНІНГ « Я ОБИРАЮ НАСТРІЙ»

Діти, прислухайтеся  до своїх власних відчуттів і оберіть той смайлик , що відповідає вашому настрою. У куточку настрою діти фішками обирають свій настрій.

Отже, починаємо нашу ранкову зустріч з гарним настроєм.

 

ІІІ.ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

1.-Діти , послухайте, будь ласка, «Легенду про сонце»

Сонце дає світло всім,

Хто його шукає.

І зігріває усіх, кому потрібне тепло.

А коли сонячні промінці

У серце попадуть,

Таку людину «сонячною»  звуть.

- Хто скаже ,  яку людину можна назвати так? (Відповіді дітей)

Вчитель :

Доброта, як промінь сонця,

Що з’явився у імлі .

Пригорнувся до віконця

І розлився по Землі.

2.ЛИСТ  ВІД ЛІСОВИЧКА 

« Добрий день , мої маленькі друзі! От і настала весна , і я вас завжди з нетерпінням чекаю  у своїх володіннях. Але вчора сталася біда: хтось поламав гілки дерев, потоптав проліски і ряст , налякав птахів і звірів. Тепер рослини і тварини можуть зовсім зникнути. І все тому , що хтось не знає як потрібно себе поводити в лісі, а ви , діти ,знаєте , як треба поводитись в лісі?»

  • Діти, тож пригадаймо правила поведінки в лісі. В цьому нам допоможуть знаки- малюнки.

А щоб Лісовичок знав , що ми знаємо правила, ми  відправимо йому через Інтернет  відеолист .

  • Не ламати гілок на деревах.
  • Не топтати і не зривати квіти.
  • Не кричати.
  • Не руйнувати гнізда птахів.
  • Не руйнувати мурашники.
  • Не розпалювати вогнища.
  • Не  смітити в лісі.

3. РУХАНКА

Раз,два , три- з нами до лісу йди.

Раз, два, три, чотири, п’ять –

Будем в лісі крокувать .

Там пташок ми пострічаєм,

Разом з ними політаєм,

Разом з зайцем пострибаєм,

А від вовка- повтікаєм,

Як лисичка, до зайчат підкрадемось,

Перші проліски у лісі знайдемо.

Як ведмедик клишоногий , потанцюєм,

Ледве чутно тихим лісом помандруєм.

 

4.ГРА «МОЖНА – НЕ МОЖНА»

Вчитель називає правило , якщо це можна робити - сигналимо зеленою смужкою паперу , не можна – червоною.

* милуватися природою

* розпалювати вогнище

* підгодовувати птахів

* рвати квіти

* руйнувати гнізда

* прибирати  місця відпочинку від сміття

* берегти рослини

 

ІV. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ

1.ОБЄДНАННЯ  В  ГРУПИ ЗА НАЗВАМИ   осінніх місяців (3 групи)

 2.ВПРАВА  «Дерево добра та зла »

 Учням пропонується Дерево Зла перетворити на Дерево Добра, підібравши слова, протилежні за змістом.

І група

Брехливість –              Грубість -

Заздрість –                   Лінь –

ІІ група

Байдужість –                 Ненависть -

Нахабство -                   Злість –

ІІІ група

Жадібність –            Недбалість –

Байдужість -            Легковажність -

 

3.МАЛЮВАННЯ .

 Намалюйте квітку , яка у вас асоціюється із словом  доброта.

 

V.ЩОДЕННІ НОВИНИ

1. РОБОТА З ЩОДЕННИКОМ НОВИН

  • Сьогодні  з  щоденником  новин  нас познайомить  Саша.

День тижня-

Число-

Місяць

2.ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ.ЩОДЕННИК ВРАЖЕНЬ

Я люблю  робити добрі справи :……. ,тому що……….

Потрібно  дарити доброту усім  , бо ………….

НОВИНА ДНЯ  -  Інсценізація «Новий учень»

VІ. ПІДВЕДЕННЯ  ПІДСУМКУ.

Вчитель: Бажаю вам ,діти, сьогодні цікавого і результативного дня, хай промінчики добра зігрівають вас завжди,  гарного всім настрою!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ №4

Тема:    ЩО ТАКЕ БАТЬКІВЩИНА?

 МЕТА: створити в класі дружнє середовище – простір , де доброзичливо і толерантно  ставляться один до одного , формувати вміння говорити щиро компліменти ; уточнити й розширити поняття «Батьківщина» ; викликати бажання  дізнатися нову інформацію про Україну; розвивати  креативність; виховувати  любов до рідного краю.

Обладнання: екран , ілюстрації , фломастери, папір

І.ЗАПРОШЕННЯ НА РАНКОВЕ КОЛО.

Звучить музика. Діти стають на ранкове коло.

ІІ.ВІТАННЯ

Вчитель:

Добрий ранок, любі діти!

Рада вас вітати!

Щастя та добра  хочу

Вам сьогодні побажати.

 

ВПРАВА- ПРИВІТАННЯ «КОМПЛІМЕНТ»

(Учні вітаються один з одним і при цьому говорять комплімент один

одному)

ВПРАВА « Я ОБИРАЮ НАСТРІЙ»

ІІІ.ОБМІН  ІНФОРМАЦІЄЮ

*РОБОТА З ДОШКОЮ НОВИН

Вибраний вчителем учень  проговорює вголос  і веде запис на дошці новин :

День тижня-

Число-

Місяць-

ПИТАННЯ: Якими б ви новинами хотіли б поділитися? Що ви сьогодні бачили ідучи до школи?

Так. В небі летіли ключі птахів.

-А що це за птахи? Так. Це перелітні птахи.

-Чому  вони відлітали восени до теплих країв, а тепер повернулися?

Отже, з приходом тепла  птахи повертаються з теплих країв на свою батьківщину. Саме тому в народі і говорять , що птахи на крилах весну приносять.  А ще птахи приносять користь людям , адже у садах, у лісах і на полях знищують шкідливих комах та гризунів, розносять  насіння  рослин . Створюють гарний настрій своїми піснями. Так і люди, де б їх не заносила доля, вони все рівно повертаються на свою рідну землю, бо нема нічого милішого, ніж Батьківщина.

ІV.ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ

А)Обєднання  дітей  в групи за назвами   держав.

РОБОТА В ГРУПАХ ( груп-3)

І група -  готує розповідь про Україну.

ІІ група – про Державні символи.

ІІІ група – про народні символи. (Даються опорні слова)

Б) Вправа «віднови слова»

Слова на демонстраційних картках . Вставити пропущені голосні звуки у назви міст.

 І група:     ДНПР     СНЛНКВ 

 ІІ група:    Лвв       ЗПРЖЖ     

ІІІ група :    Хркв   Пвлгрд

В)Руханка «Австралійський дощ»

Г) Робота над прислів’ями  «Розсипанки»

       Людина без  пісні без  Вітчизни, як соловей.

У ворона  чужому рідному краю сокіл.

Д) Дослідження

Як називають людей, які живуть у :

Канада –                                 Польща -

Японія –                                  Грузія –

Китай -                                    Молдова -

Грузія –                                   Румунія -

Угорщина -                             Чехія -

V.НОВИНИ ДНЯ

ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ.ЩОДЕННИК ВРАЖЕНЬ.

- Моя Батьківщина – це ………

- Для людини Батьківщина є …………………………….

НОВИНА:  Створення колажів на тему «Батьківщина».

VІ . ПІДСУМОК ЗУСТРІЧІ. Заохочення  найактивніших.

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч № 5

Тема:  «ВЕСНЯНІ СВЯТА»

МЕТА: розширити знання учнів з обраної теми; виховувати повагу і доброту один до одного, формувати  вміння працювати в колективі, вчити обмінюватися думками;

ОБЛАДНАННЯ: екран, папір , фломастери,  ілюстрації.

І.ЗАПРОШЕННЯ НА РАНКОВЕ КОЛО.

Звучить музика . Учні і вчитель стають на ранкове коло.

ІІ. ВІТАННЯ

ДІТИ ПРОГОВОРЮЮТЬ ХОРОМ

Добрий день, ліси і міста!

Добрий день, планета Земля!

Щастя й здоров’я всім людям бажаємо,

І до заняття приступаємо.

ВІТАННЯ «ОПИС СЕБЕ»

-Доброго ранку , Юро! Я   - розумний Богдан.

Доброго ранку , Богдане! Я – старанний  Єгор!

*ТРЕНІНГ « Я ОБИРАЮ НАСТРІЙ»

РАНКОВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

Сьогодні:

День тижня-

Число - 

З яких чисел воно складається?

-Через  7 днів , яке буде число?

- Яка погода сьогодні у нас?

ІІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

ВЧИТЕЛЬ : Отже на календарі у нас….. березня. По Україні впевнено крокує весна.

 Діти ,  а чи  знаєте ви , що є календар весняних свят? Які ви знаєте весняні свята? (Відповіді дітей)

Тож складемо колективно календар весняних свят 2019 року

*Складання календаря весняних свят

(Запис на аркуші веде визначений вчителем учень. Вчитель в процесі запису коротко коментує кожне свято. )

8 Березня- Міжнародний  жіночий день

7 квітня -  Благовіщення

8 квітня- Великдень (Пасха)

1 травня-Всесвітній день праці

Друга неділя травня – Всесвітній День МАТЕРІ

8 травня- День памяті та примирення

9 травня- День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

ІV. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ (3 групи)

  • Діти ,  які ви знаєте  весняні явища природи?

ОБЄДНАННЯ В ГРУПИ  ЗА  ВЕСНЯНИМИ  ЯВИЩАМИ  ПРИРОДИ

А) ВПРАВА «ПАВУТИНКА»

І група:  8 березня(весна, котики, мама, подарунок, листівка, тюльпани,  свято, родина)

ІІ група: Великдень –(весна, крашанки, паски , цукерки, верба, церква, Ісус Христос, свято , родина)

ІІІ група : 9 травня – ( свято ,перемога, ветерани, тюльпани, маки, обеліски, герої, визволителі )

Б) ВПРАВА « Крісло автора»

Декламація віршів

І група

Зима пропала ,люта, зла,-

Весна воскресла над полями.

Луги змережала квітками

І нам Великдень принесла.

Встаєм удосвіта .За мить

Побожно в церкву поспішаєм,

«Христос воскрес!»-гуртом співаєм,

І серце радісно тремтить,

У нас Великдень – милий гість!

Йог гаївками вітаєм,

Його стрічаєм писанками-

Он на тарілці їх аж шість .

ІІ група

Ось і травень, ясний травень

Празникові землю вбрав,

В одяг свіжий і яскравий

Із рясних зелених трав.

Перше травня славим здавна-

Свято праці і весни!

А за ним – 9 травня ,

Перемоги день ясний.

В кожнім селищі та місті

Стоголосий спів луна.

В травах , в квітах , свіжім місті

Переможно йде весна!

ІІІ група

Є у кожної дитини

Матінка єдина,

Та , що любить нас і дбає,

Розуму навчає.

Є у кожної дитини

Навіть сиротини,

наша мати солов’їна-

Рідна Україна.

І у кожному серденьку

Є і буде жити

Божа Мати – наша ненька,

Мати всього світу.

РОЛЬОВА ПІСНЯ- ГРА «ПОДОЛЯНОЧКА»

ВПРАВА «ДЕШИФРУВАЛЬНИК»

Розшифруйте слова

 І група :

Я8БРЕНЕЗ

ІІ група

ВЛЕКИЕДЬН

ІІІ група:

ЕНЬДМТАЕІР

ІV.ЩОДЕННІ НОВИНИ

-Що нового ви дізналися для себе?

ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ. ЩОДЕННИК ВРАЖЕНЬ.

У моїй родині  відзначаються такі весняні свята…………

Я люблю святкувати  свято……………., тому що……………..

НОВИНИ: Створення  вітальної  листівки до Дня МАТЕРІ

V.  ПІДСУМКИ ЗАНЯТТЯ.

Відзначення учнів

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 червня 2018
Переглядів
7630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку