28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Ранкова зустріч для 1 класу НУШ "Моя майбутня професія"

Про матеріал

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

Тема: «Моя майбутня професія».

Мета: формувати ключові компетентності; розширити і закріпити знання учнів про різні види професій, про важливість і значення кожної професії та результатів праці людей; розвивати вміння висловлювати свою думку, кругозір учнів, творчу фантазію; виховувати шанобливе ставлення до людей будь-якої професії;

Перегляд файлу

КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №84

 

 

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ

 

«Моя майбутня професія»

 

 

ПІДГОТУВАЛА

ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

РЯБУШКІНА ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА

 

 

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

 

Тема: «Моя майбутня професія».

Мета: формувати ключові компетентності; розширити і закріпити знання учнів про різні види професій, про важливість і значення кожної професії та результатів праці людей; розвивати вміння висловлювати свою думку, кругозір учнів, творчу фантазію; виховувати шанобливе ставлення до людей будь-якої професії;

 

Хід зустрічі:

 

І. Привітання.

1. «Аплодисменти в подарунок».

Діти встають навколо килимка, аплодують сусіду праворуч, ліворуч, вчителю, дівчинки хлопчикам, хлопчики дівчаткам, всім усі разом.

2. Ранкове привітання в колі друзів. "Торбинка сміху"

Вчитель читає вірша, діти виконують дії, про які йдеться у вірші   О.Пархоменко 

                                                                                        

За смішинкою смішинку

Знов складаю я в торбинку.

До торбинки поспішіть –

Хай торбинка посмішіть!

 

Сміх – здоров’я, сміх – для всіх,

Посміятися не гріх.

Регочіть собі, нівроку,

Тільки, цур, не в час уроку! ...

 

4. «Дитина дня» (обрати дитину за днем народження, за поведінкою, за сором’язливістю, щоб додати впевненості, тощо).

5. Руханка «Повторюй за мною». Першою починає «Дитина дня», потім на кожен рух обирає іншого учня. Діти імітують рухи, пов’язані з професійними діями, промовляючи ці дії:

- Шофер водить машину (промовляючи крутять руль).

- Пекар пече хліб (місять тісто, ліплять).

- Льотчик управляє літаком (руки простягають в сторони та планують).

- Лікар лікує людей (слухає фонендоскопом).

- Вчитель надає знання (імітувати вчителя біля дошки).

- Машиніст управляє потягом (лікті зігнані з боків рухаються вперед і назад).

- Перукар підстригає, робить зачіски (рухи-ножиці, рухи-розчісування).

6. Активність в парах.

Діти об’єднуються в пари, становяться один проти одного обличчям. Рахують 1,2,3 – плескають в долоні, далі рахують 2,3 – плескають в долоні і танцюють, рахують 3 – плескають в долоні, танцюють, говорять один одному «Молодець!».

7.

Щиросердно привітаєм в цьому класі нас усіх.

В парах гарно покружляєм,

Не шкодуєм ніг своїх.

Три плескання, три притопи,

Присідання і підскок.

Посміхнулись, привітались

І почнемо наш урок.

 

ІІ. Групове заняття.

  1. Гра «Загадкова скринька». Діти передають її по колу не забуваючи про правила передачі:
  • Скриньку не можна відкривати.
  • Її можна трусити.
  • Кожен може поставити одне запитання про об’єкт у середині.

Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить (предмет з будь-якої професії або маленька лялька,яка визначає професії).

  1. «Стіна слів». Слово П Р О Ф Е С І Я.

 

  1. – Візьміть  прищіпочку з вашим ім’ям та повісьте її на картинку з тією професією, яка вам подобається. Якщо ви не знайшли такої, повісьте прищіпку на білий аркуш.

 

  1. Аналіз та обговорення обраної позиції.

 

ІІІ. Обмін інформацією.

 

  1. Діти рухаються під жваву музику по колу, передаючи один одному «Капелюх мрій». Коли музика закінчується – дитина в цьому капелюсі називає професію, яка йому подобається, чому вона подобається. Інші діти можуть задавати питання дитині в шляпі.

 

  1. - Геологом, дизайнером чи програмістом — а ким Ти мрієш стати в майбутньому? Відгадуй серйозні та жартівливі загадки про професії та черпай натхнення для здобуття спеціальності до душі (загадує «Дитина дня» та обрані нею помічники).

***

Він з комп’ютером на ТИ,

Розумніших не знайти,

Віртуальний творить міст

Диво-майстер… ПРОГРАМІСТ.

 

***

Літаком керує вправно

Коли навіть в небі хмарно,

Посміхається з висот

Найхоробріший… ПІЛОТ.

 

***

Професії (це кожен знає)

Важливішої немає!

Він — наставник і навчитель,

Мудрий, приязний… УЧИТЕЛЬ

 

***

Він, як лікар Айболить,

Знає що і де болить,

Кличуть фермер і свинар,

— Порятуй… ВЕТЕРИНАР!

 

***

Хто людей з біди рятує

І хвороби всі лікує -

Призначає процедури

І таблетки, і мікстури? ЛІКАР

          ***

У кафе чи ресторані

Допоможе пану й пані,

Страв обрати варіант

Пособить… ОФІЦІАНТ.

 

***

Він закони добре знає,

Помилку відраз впізнає,

Будь-який важливий лист

Враз напише вам… ЮРИСТ.

 

***

Золоті у нього руки:

Робить зачіски й перуки,

Підстриже і пофарбує,

Гарний настрій подарує. ПЕРУКАР

 

***

Хоче знати дітвора

Звідки виросла гора,

Таємниці зніме полог

Мандрівник-герой… ГЕОЛОГ.

 

ІV. Підсумок. Колективна робота.

 

  1. Діти об’єднуються у групи по 3-4 учні і на аркушах малюють емблеми професій, потім демонструють із поясненням.
  2. Діти стають у коло беруться за руки. Вчитель (або підготовлені учні) читають вірш, а інші, рухаючись по колу повторюють рядки.

               Якими б ти не йшов в житті шляхами,

Яку б ти стежку чи доріжку не обрав,

Завжди лишайся з чистими руками,

Й сумління щоб свого не плямував.

Роботу  обрану виконуй чесно,

Працюй натхненно, творчо кожен день.

Адже усі професії почесні,

Коли  ти трудишся  для себе і людей!

docx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
2475
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку