Ранкові зустрічі, ігри, розваги

Про матеріал
Ранкові зустрічі сприяють створенню взаємин між дітьми і дорослими в класі, формуванню цілісного колективу. Розвиваються навички спілкування, створюється позитивний настрій та позитивна поведінка.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч  «Сонячні промінчики»

  1. Вітання в колі.

Встаньте, діти всі рівненько,

Посміхніться всі  гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться всі до себе.

Посміхніться всім, хто справа,

Посміхніться всім, хто зліва.

Привітайтесь: «Добрий день!»

Нехай гарно розпочнеться новий день!

  1. Вправа «Посміхнулось сонечко».
  • Посміхається лагідно сонечко

І дивиться в наше віконечко…

  • Я передаю сонячну посмішку і його тепло… (…називаю ім’я дитини по колу і долонями доторкуюсь до його долоньок.  Діти долоньками передають тепло своїх рук сусідові по колу і посміхаються, говорячи слова «Я передаю свою посмішку…( ім’я сусіда)»).
  1. Робота з календарем.
  • Діти, подивіться у віконечко, яка зараз пора року? (Відповіді дітей). А як ви здогадалися? (Діти називають прикмети даної пори року).
  • А який сьогодні день?
  • Яка сьогодні погода? (Відповіді дітей). По чому видно, що за вікном вітер?
  • Тепер давайте проспіваємо назви трьох весняних (осінніх) місяців.
  • А який зараз місяць?
  1. Авторське крісло.
  • Сьогодні до авторського крісла запрошується дитина з довгим білявим волоссям і голубими очима. Хто це?
  • Вона розповість  історії свого імені: на честь кого її назвали, хто назвав, що її ім’я означає, звідки походить.
  1. Щоденні новини.

Учитель повідомляє тему дня:

  • Тема сьогоднішнього дня «Я спостерігаю». Нас чекає цікава історія «Пригоди крапельки», а ще ви дізнаєтесь, яку роль в цій історії  відіграє сонце.
  1. Гра «Я - сонце».
  • Діти, давайте на хвилинку перетворімося на маленькі сонечка. (Діти присідають і виконують рухи)
  • Я – маленьке сонечко… Я прокидаюсь… Я розчісую свої промінчики та піднімаюся повільно й урочисто (встають). Я – велика куля. У мене є багато тепла і світла… Я – велике сонце. Я дарую своє тепло всім: небу, хмаркам, річці, полям, тваринам, людям. Я посміхаюся від щастя дарувати тепло.
  1. Підсумок.
  • Діти, яким став ваш настрій? (Відповіді дітей). Пропоную з таким настроєм провести цей шкільний день та отримати задоволення від власних успіхів.

 

Ранкова зустріч «У дружньому колі»

  1. Ранкове вітання в дружньому колі.

Діти викликають в коло свого друга:

  • Мій друг,(ім’я). Доброго ранку,( …)! (Піднімають долоньки, потім плескають об долоньку друга).

Гра продовжується , поки всі діти не будуть у колі. Якщо когось не визвали, його своїм другом викликає вчитель.

Вчитель:

  • Станьмо разом в дружнє коло!

Привітай нас, рідна школо!

Дзвоник кличе: дзень-дзелень!

Разом:

  • Добрий день!
  1. Робота з календарем.

Сьогодні:____________

Число: ______________

Місяць: _____________

Погода: _____________

Настрій:  ____________

  1. Повідомлення щодо плану на день.
  • Сьогодні на вас чекає:

1.                                      (Цікаві події, уроки, теми розмов)

2.

3.                                                                                                                                       

4. Групова гра «Доторкнись до синього»

Ведучий розпочинає гру словами: «Доторкнись до синього!». Учні мають торкнутися синього кольору на своєму одязі або на одязі інших. Вони можуть торкатися пальцем, рукою, ліктем, коліном, головою тощо. Потім ведучий називає інший колір, наприклад: «Доторкнись до жовтого!». Діти, продовжуючи триматися за предмет синього кольору, мають водночас зуміти торкнутися жовтого кольору. Протягом гри треба спонукати дітей допомагати один одному торкатися відповідних кольорів. У цій грі немає тих, які програли або вибули з гри. Якщо хтось втрачає рівновагу або падає, гра починається спочатку.                                 

 

5. Авторське крісло.                                                                                      

Дитина розповідає про когось з товаришів (не називаючи його). Всі пробують здогадатися, про кого йде мова.                                                         

      6. Підсумок «Коло дружби».

Діти в колі, беруться за руки. Ведучий (вчитель) посилає сигнал,  діти передають один одному по колу.

 

Ранкова зустріч «Фантазери»

1. Вітання учнів між собою і побажання.                                                                   Діти в колі. Починає вчитель:                                                                                           -- - Я вітаю тебе (ім’я сусіда по колу)… Бажаю тобі доброго дня! ( Передаючи іграшку, діти вітають один одного, можливо хтось захоче і вибачитись перед кимось).

2. Гра «Я почну, а ти продовжуй…».                                                                                            - Взимку холодно, а влітку… (тепло)                                                                                   - Слон важкий, а горобець… (легкий)                                                                                  - Онук молодий, а дідусь… (старий)                                                                                   - Змія повзе, а пташка… (летить)                                                                                        - Жираф високий, а кущ… (низький)                                                                                       - Пароплав пливе, а літак… (летить)                                                                                   - У зайця хвіст короткий, а у лисиці… (довгий)                                                                                 

3. Робота з календарем.                                                                                                     На допомогу дітям з’являється чарівна паличка, яка показує зображення пори року, місяць,  день тижня, час доби, явища природи, який одяг.

4. Авторське крісло.                                                                                                                      – Давайте пофантазуємо «Як подружилися вітер і хмаринка?» .                                                                                                        Виступ юного фантазера.

5. Щоденні новини.                                                                                                                      – «Вузлик напам’ять» (Повторення « Наших правил»).                                                                      -  Ознайомлення з планом на день за допомогою малюнків.

6. Вправа «Журавель та жабки».                                                                                       Після слів вчителя: «Станьте, хто де хоче», діти вільно розміщуються по кімнаті. Учитель – «журавель», діти – «жабки». Поки «журавель» походжає, «жабки» стрибають і кумкають. Коли він зупиниться, взявши руки в боки, «жабки» завмирають, а потім по черзі виконують його завдання:

  • Сказати навпаки: веселий (сумний),чорний(…), холодний(…), добрий(…), молодий(…), високий(…) тощо;
  • Відповісти на питання: «Чим їдять? (ложкою) Копають? (…) Шиють? (…) Рубають? Підмітають? Ріжуть? Косять? Пишуть? Малюють?  тощо.

6. Рефлексія. Вправа «Уяви собі».                                                                                       Діти уявляють себе на місці якоїсь істоти. В образі доповнюють речення:

  • Мені цікаво, коли…
  • Мені весело, коли…
  • Мені сумно, коли…
  • Сьогодні я хочу…
  • Сьогодні я намагатимусь…

 

 

Ранкова зустріч «Загадкова»

 

  1. Вітання у колі «Побажання».
  • Станем дружно всі у коло.         (Діти утворюють велике коло.)
  • Тихо ходимо навколо.                (Рухаються по колу.)
  • Вгору тягнемось усі.                    (Встають навшпиньки.)
  • Мов трава в дрібній росі.           (Нагинаються до підлоги.)
  • Потім легко всі присіли.              (Присідають.)
  • Наче ноги заболіли.                      
  • Потім встали, руки в боки.         (Встають рівно, руки в боки.)
  • І зробили два підскоки.             (Два стрибки.)

Діти зупиняються, взявшись за руки. Далі бажають один одному по колу:  - Я бажаю тобі, (ім’я),  хорошого дня!

                       -  Я бажаю тобі, (ім’я),  гарного настрою!

                       - Я бажаю тобі, (ім’я), …

  1. Робота з календарем.
  • За віршиком назвати пору року;
  • За загадкою – місяць;
  • За кольором – день тижня;
  • Дату – за допомогою математичного виразу;
  • Розказати за змінами погоди, природи (відповідно до пори року).
  1. Крісло автора.

Діти загадують загадки (або слова-асоціації), які придумали самі.

  1. Гра «Загадкова скринька»

У коробочці (скриньці) предмет (листівка). За допомогою питань, на які можна відповісти тільки «так» або «ні», діти відгадують що це.

  1. Поділ на групи.

Роздати розрізані листівки. Діти складають із частин цілу листівку. Листівок стільки, скільки потрібно груп; частин стільки, скільки потрібно членів груп.

  1. Групова вправа «Відгадай казку за словами-асоціаціями»

Кожна група отримує слова або малюнки, за якими повинна відгадати назву казки.

Наприклад: 

  • Дід, баба, заєць, вовк, лисичка.
  • Дід, баба, курочка, мишка.
  • Півник, мишенята.
  • Дід, баба, внучка, собачка, кішка, мишка. Тощо.
  1. Щоденні новини.
  2. Рефлексія.
  • Діти, чи сподобалася вам наша ранкова зустріч?
  • А тепер, давайте згадаємо, з яким настроєм ви починали працювати. (Діти стають в коло)
  • Дітки, а може у кого змінився настрій? Чому?

 

Ранкова зустріч «Як живеш?»

  1. Вітання у колі.

Привіт усім, привіт!          (Діти плещуть у долоні.)

Будемо знайомі!               (Утворюють коло, беруться за руки.)

Привіт, усім привіт!           (Підходять до середини кола з витягнутими                    руками.)

Життя таке чудове!

Діти передають вітання один одному по колу, супроводжуючи його своєю презентацією. Наприклад: «Привіт, ім’я, ти дуже гарно малюєш.»

  1. Руханка «Як живеш?»
  • Як живеш? – Ось так!          (Показують великий палець правої руки.)
  • Як ідеш? – Ось так!              (Ходьба на місці.)
  • Як біжиш?  – Ось так!          (Біг на місці.)
  • Як танцюєш?  – Ось так!     (Танцювальні рухи.)
  • Як даєш? – Ось так!             (Витягують руки вперед.)
  • Як береш? – Ось так!           (Притискають руки до грудей.)
  • Як ти спиш? – Ось так!         (Кладуть голову на складені долоні.)
  • Як сидиш? – Ось так!            (Сідають на килимок.)
  1. Робота з календарем.

В центр кола виходить «синоптик», задає питання дітям у колі:

  • Яка зараз пора року?
  • Який місяць?
  • День тижня?
  •  Число?
  • Стан неба? Чи є вітер? Температура повітря? Чи є опади?
  • Які зміни відбуваються у живій та неживій природі?
  1. Щоденні новини.

Підвести учнів до самостійного визначення теми дня, над чим сьогодні будемо працювати:

  • Зверніть увагу на те, що нас оточує сьогодні? (книги, малюнки, предмети…) Ці речі підкажуть назву теми, над якою ми будемо працювати. (Відповіді дітей.)                                                                          - Далі вчитель підсумовує відповіді учнів і повідомляє, що цікавого їх ще чекає сьогодні.

  5. Гра «Пересідалка»                                                                                                          Діти стоять у колі. Ведучий у грі - вчитель, а потім дитина. Передаючи м'яч, діти пересідають зі свого місця на місце ведучого.

  • На моє місце сідає найменша дівчинка нашого класу…
  • Я хочу дружити з дівчинкою, ім'я якої починається на…
  • Мого друга звуть…
  • Мені подобається хлопчик, який гарно веде себе на перерві…
  • Я хочу товаришувати з…

 6. Підсумок.

- Діти, яким був ваш настрій на початку нашої ранкової зустрічі?

- Яким став ваш настрій? (Відповіді дітей).

- Пропоную з таким настроєм провести нинішній день та отримати радість від своїх  успіхів.

 

   

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василівна Тетяна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 лютого 2021
Переглядів
24219
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку