Ранкова зустріч «Сонячні промінчики»
Встаньте, діти всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться всі до себе.
Посміхніться всім, хто справа,
Посміхніться всім, хто зліва.
Привітайтесь: «Добрий день!»
Нехай гарно розпочнеться новий день!
І дивиться в наше віконечко…
Учитель повідомляє тему дня:
Ранкова зустріч «У дружньому колі»
Діти викликають в коло свого друга:
Гра продовжується , поки всі діти не будуть у колі. Якщо когось не визвали, його своїм другом викликає вчитель.
Вчитель:
Привітай нас, рідна школо!
Дзвоник кличе: дзень-дзелень!
Разом:
Сьогодні:____________
Число: ______________
Місяць: _____________
Погода: _____________
Настрій: ____________
1. (Цікаві події, уроки, теми розмов)
2.
3.
4. Групова гра «Доторкнись до синього»
Ведучий розпочинає гру словами: «Доторкнись до синього!». Учні мають торкнутися синього кольору на своєму одязі або на одязі інших. Вони можуть торкатися пальцем, рукою, ліктем, коліном, головою тощо. Потім ведучий називає інший колір, наприклад: «Доторкнись до жовтого!». Діти, продовжуючи триматися за предмет синього кольору, мають водночас зуміти торкнутися жовтого кольору. Протягом гри треба спонукати дітей допомагати один одному торкатися відповідних кольорів. У цій грі немає тих, які програли або вибули з гри. Якщо хтось втрачає рівновагу або падає, гра починається спочатку.
5. Авторське крісло.
Дитина розповідає про когось з товаришів (не називаючи його). Всі пробують здогадатися, про кого йде мова.
6. Підсумок «Коло дружби».
Діти в колі, беруться за руки. Ведучий (вчитель) посилає сигнал, діти передають один одному по колу.
Ранкова зустріч «Фантазери»
1. Вітання учнів між собою і побажання. Діти в колі. Починає вчитель: -- - Я вітаю тебе (ім’я сусіда по колу)… Бажаю тобі доброго дня! ( Передаючи іграшку, діти вітають один одного, можливо хтось захоче і вибачитись перед кимось).
2. Гра «Я почну, а ти продовжуй…». - Взимку холодно, а влітку… (тепло) - Слон важкий, а горобець… (легкий) - Онук молодий, а дідусь… (старий) - Змія повзе, а пташка… (летить) - Жираф високий, а кущ… (низький) - Пароплав пливе, а літак… (летить) - У зайця хвіст короткий, а у лисиці… (довгий)
3. Робота з календарем. На допомогу дітям з’являється чарівна паличка, яка показує зображення пори року, місяць, день тижня, час доби, явища природи, який одяг.
4. Авторське крісло. – Давайте пофантазуємо «Як подружилися вітер і хмаринка?» . Виступ юного фантазера.
5. Щоденні новини. – «Вузлик напам’ять» (Повторення « Наших правил»). - Ознайомлення з планом на день за допомогою малюнків.
6. Вправа «Журавель та жабки». Після слів вчителя: «Станьте, хто де хоче», діти вільно розміщуються по кімнаті. Учитель – «журавель», діти – «жабки». Поки «журавель» походжає, «жабки» стрибають і кумкають. Коли він зупиниться, взявши руки в боки, «жабки» завмирають, а потім по черзі виконують його завдання:
6. Рефлексія. Вправа «Уяви собі». Діти уявляють себе на місці якоїсь істоти. В образі доповнюють речення:
Ранкова зустріч «Загадкова»
Діти зупиняються, взявшись за руки. Далі бажають один одному по колу: - Я бажаю тобі, (ім’я), хорошого дня!
- Я бажаю тобі, (ім’я), гарного настрою!
- Я бажаю тобі, (ім’я), …
Діти загадують загадки (або слова-асоціації), які придумали самі.
У коробочці (скриньці) предмет (листівка). За допомогою питань, на які можна відповісти тільки «так» або «ні», діти відгадують що це.
Роздати розрізані листівки. Діти складають із частин цілу листівку. Листівок стільки, скільки потрібно груп; частин стільки, скільки потрібно членів груп.
Кожна група отримує слова або малюнки, за якими повинна відгадати назву казки.
Наприклад:
Ранкова зустріч «Як живеш?»
Привіт усім, привіт! (Діти плещуть у долоні.)
Будемо знайомі! (Утворюють коло, беруться за руки.)
Привіт, усім привіт! (Підходять до середини кола з витягнутими руками.)
Життя таке чудове!
Діти передають вітання один одному по колу, супроводжуючи його своєю презентацією. Наприклад: «Привіт, ім’я, ти дуже гарно малюєш.»
В центр кола виходить «синоптик», задає питання дітям у колі:
Підвести учнів до самостійного визначення теми дня, над чим сьогодні будемо працювати:
5. Гра «Пересідалка» Діти стоять у колі. Ведучий у грі - вчитель, а потім дитина. Передаючи м'яч, діти пересідають зі свого місця на місце ведучого.
6. Підсумок.
- Діти, яким був ваш настрій на початку нашої ранкової зустрічі?
- Яким став ваш настрій? (Відповіді дітей).
- Пропоную з таким настроєм провести нинішній день та отримати радість від своїх успіхів.