Ранкові зустрічі "Сім*я.Історія роду"

Про матеріал
Ранок дитини – це своєрідний початок, від якого залежить загальна картина дня. Від того, як дорослі зрозуміють емоційний стан дошкільника вранці, залежить рівень його творчості, настрій протягом дня і щасливе дитинство взагалом.
Перегляд файлу

день-Понедiлок

 «Сім'я. Історія роду»

Тема: «Сім'я. Родинні традиції»  

Мета: формувати у дітей уявлення про сім'ю, позитивне ставлення до сімейних традицій, розширювати знання про близькому оточенні, вчити розбиратися в родинних зв'язках. Розвивати творчі здібності дітей, креативність. Виховувати у дітей любов і повагу до членів родини, показати цінність сім'ї для кожної людини і виявляти турботу про рідних людей.

Хід ранкової зустрічі:

І. Вітання.

    На світі білому єдине, як і Дніпрова течія,

    Домашнє вогнище родинне, оселя наша і сім’я.

    В щасливі і тяжкі години –

    Куди б нам стежки не стелився шлях –

    Не гасне вогнище родинне

    В людських  запалених серцях.

Психогімнастика  «Ми – одна сім’я»

У цій групі – ми сім’я

1,2,3 (оплески в долоньки)

Ми і ви, ти і я (показують на себе, вихователя, друзів)

1,2,3 (оплески)

Усміхнись тому, хто поряд

1,2,3 (посміхаються один одному)

Ми і ви, ти і ми –одна сім’я.

ІІ. Обмін інформацією. Інтерв'ю (з мікрофоном).

Мета: вчити вести діалог з дорослими, висловлювати свою думку, враження, припущення, розвивати вміння складати невеличкі розповіді про свою родину, формувати вміння уважно слухати.

- Сім’я – це сім «Я». А що це означає? (діти висловлюють свої думки)

- А від кого залежить у сім’ї лад і спокій?

- Що треба робити, щоб у сім’ї всі були здорові та щасливі?

ІІІ. Групова діяльність.

Рухлива-хороводна гра: "Сімейка"

Мета: Закріплення лічби; узгодження слів та рухів.

Хід гри: Діти стоять у колі. Обирається Омелько. Йому одягають бриль. Розподіляють ролі між іншими дітьми, які по черзі заходять у коло до Омелька. Усі разом промовляють слова:

У нашого Омелечка

Невеличка сімеєчка:

Тільки він та вона,

Та старий, та стара.

Та Іван, та Степан,

Та Василь, та Панас.

Та той хлопець, що в нас.

Та дві дівки косатих,

Та два парубки вусатих,

Та дві Христі в намисті,

Та дві ляльки в колисці.

ІV. Щоденні новини.

Сюжетно-рольова гра: "Сім'я"

Мета: сприяти збагаченню соціально - ігрового досвіду на основі об'єднання окремих дій в єдину сюжетну лінію; розвивати уміння вибирати роль, виконувати в грі кілька взаємопов'язаних дій (мама-дитина, лікар-пацієнт, фармацевт - клієнт); заохочувати спроби дітей самостійно підбирати атрибути для тієї чи іншої ролі; виховувати доброзичливі стосунки між однолітками, інтерес до загальному задуму і узгодженню дій.

Обладнання: ігровий куточок «Родина» лялька-пупс, машина "Швидкої допомоги" іграшкові мед. інструменти, білий халат для лікаря і фармацевта, іграшковий телефон.

Ігрові ролі: мама, тато, бабуся, старша дочка, лікар "Швидкої допомоги" чергова мед. сестра, фармацевт, шофери, будівельники.

Оформлення фото-виставки:"Традиції моєї родини"

Мета:  формувати у дітей уявлення про сім'ю, позитивне ставлення до сімейних традицій, розвивати поняття про родинні стосунки та сімейне тепло, виховувати любов та повагу до рідних.

 Мовна гра: «Склади речення»

Мета:  спонукати до самостійних розповідей, розвивати вміння висловлювати свою любов та ніжність. Збагачувати словник словами-прикметниками, та уточнювати вміння будувати граматично правильні речення.

 

docx
Додано
9 листопада 2023
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку