Ранкові зустрічі.Тиждень 5. Осінь. День 2. Осіннє листячко

Про матеріал
Ранкові зустрічі. Тиждень 5. Осінь День 2. Осіннє листячко Мета: Поглибити знання учнів про осінні явища та зміни які відбуваються в природі з приходом осені. Розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас. Виховувати прагнення більше знати про навколишній світ.
Перегляд файлу

Тиждень 5.  Осінь

 

День 2. Осіннє листячко

(цю ранкову зустріч краще провести у парку)

 

Мета: Поглибити знання учнів про осінні явища та зміни які відбуваються в природі з приходом осені.

Розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас. 

Виховувати прагнення більше знати про навколишній світ.

 

  1.   Вітання

Діти утворюють коло

Другу руку простягни,

Посмішку усім пошли.

Добрий ранок!

Добрий день!

Нашу зустріч розпочнем!

По колу учні передають кленовий осінній листочок з побажаннями один-одному.

 

  1.   Обмін інформацією

 Обговорення правил безпеки під час екскурсії

1. Під час екскурсії необхідно дотримуватися правил безпечної поведінки.

2. Без дозволу вчителя не залишати місця перебування.

3. У разі поганого самопочуття негайно повідомити вчителеві.

4. Не пробувати жодної із зібраних рослин на смак: пам’ятати, що це може призвести до отруєння.

Казка «Як листочки Осінь будили»

– Послухайте казочку

Красне Літечко попрощалось з усіма деревами. Без сонячних промінчиків Небо посіріло. А Осінь ніяк за роботу не береться. Не золотить листочки. Дерево неподалік ставка зовсім зажурилося. Чує холод пронизує коріння. Вода по стовбурі тече не ніжно, мов пазурами дере його. 

   Загомоніли листочки між собою:

— Ще зелений зовсім я.

— І я.

— Водиці хочу, та вода від холоду не та.

— Десь забарилась осінь золота.  

— Чи бува не застудилась? 

— Чи бува не заблудилась?

— Як любе дерево захистити від Морозу, що вже на нашому порозі?

— Скоріш гукаємо за порою золотою.

  Розповіли брати-листочки іншим листочкам у лісі про біду, що може трапитись з усіма деревами. Вирішили листяні дерева покликати Вітер на допомогу. Зашуміли, заспівали, пританцьовуючи на гіллі, зелені листочки. Наробили шуму-галасу на весь ліс. Розбудили осінь, що міцно спала у своєму замку. І хутко вона до роботи взялась. Золотава палітра перед нею, верткий пензлик у руці. Жовтогаряча фарба зігріває один за одним кожний листочок. Лічить осінь золоте листя. Не може залишити зеленим жодного, не може бути байдужою до їхньої просьби. 

   А потім кожен листочок у осінньому таночку станцює, дякуючи Осені. Їхні улюблені дерева заснуть зимовим сном. Так вони чекатимуть до тих пір, поки не повернеться чарівна Весна.

  • Пригадайте у якому місяці осені опадає листячко з дерев?
  • Підберіть слова, які влучно передають шум листя під ногами (шумлять, шелестять, шарудять, шерехтять, шепочуть, тріщать та інші).
  • Придивіться до осіннього листопаду, якого настрою надає він пейзажу?

(сумного, журливого, задумливого, замріяного, сонного)

Мовна гра «Подаруй листочку комплімент»

  • Щоб підняти настрій осіннім листочкам давайте їм «подаруєм» компліменти.

(Діти стають у коло передають листочок, промовляючи комплімент)

Гра «Раз – два – три! Листочок бери»

Діти стають навколо вчителя. По команді «Вперед!» вони починають бігати навколо нього. Потім учитель вимовляє: «Раз-два-три! Жовтий лист бери!». Діти розбігаються і шукають жовтий лист. Учитель кожен раз називає різні кольори листя — червоний, зелений, оранжевий, коричневий. Гру можна ускладнити назвами листя — кленовий, дубовий і т. д.

  1.   Групове заняття

Гра «Добре − погано»

Учні об’єднуються  в 2 групи, витягуючи з букету осіннього листя, листочок.

Одна група доводить, чому добре, що опадає листя, а інша навпаки, що це погано.

  1.   Щоденні новини

Заповнення календаря природи

Знайомство з планом на день

Золотокоса осінь пропонує вам дізнатися про значення і необхідність листопаду для дерев.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел

 

1.   Про затвердження Державного стандарту початкової освіти: постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87.

2.   Савченко Н.О. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 2018. – 114 с.

3. Бібік Н.М. Нова українська школа: порадник для вчителя / Під. аг. ред. Бібік Н.М. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди»», 2017. – 206 с.

4.  Бутрім В. Інтерактивні дидактичні ігри в початковій школі. – К.: «Шкільний світ», 2007.

5. Гайова Л. Буду я навчатись мови золотої… Українська мова. Післябукварний період // Початкова школа. – 2008. №1. – С. 17-18.

6. Коршунова О.В., Гущина Н.І. Я досліджую світ: підручник інтегрованого курсу для 1 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах). Ч.1 – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 112 с.

7. Красоткіна Н. «Ми діти твої, Україно»: Посібник для вчителів початкової школи. – К.: Початкова школа, 2001. – 160 с.

8. Савченко О.Я.Сучасний урок в початкових класах :посібник для вчителя. – К.: Магістр – S, 1997.

9. Сухомлинський В.О. Квітка сонця. Притчі, казки,оповідання. – К.: Видавничий дім «Школа», 2011. – 160 с.

10. Фопель К. Як навчити дітей співпрацювати? Психологічні ігри і вправи: Практичний посібник. – М.: Генезис, 2003. – 160с.

 

 

docx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку