День 5. ЧОГО МИ МОЖЕМО ДОСЯГНУТИ СПІЛЬНО?
I.Вітання. Гра «Добери словечко»
Вітання.
Доброго ранку – сонце привітне!
Доброго ранку – небо блакитне!
Доброго ранку – в небі пташки!
Доброго ранку – зелені дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю щоб усмішки квітли!
Гра «Добери словечко», ігри на творення слів – назв предметів.
Гру проведіть у колі. Ведучий, що стоїть у центрі кола, кидає м’яч учневі й називає слово, наприклад, «парта», а у відповідь має отримати м’яч із дібраною римою: наприклад, «карта» (діти можуть нафантазувати свої слова, напр., «сарта», щоби посміятися).
ІІ. Обговорення проблем класу та варіантів їх розв’язання (робота у групах)
Учні разом з учителькою обговорюють проблеми класу, які їх турбують (можна записати їх на великому аркуші паперу). Деякі з цих проблем діти могли назвати, аналізуючи проведення концерту (див. попередній вид діяльності).
Діти об’єднуються у групи залежно від бажання вирішувати ту чи іншу проблему та обговорюють свої варіанти вирішення окресленої проблеми. Презентують результати свого обговорення аудиторії.
Учителька разом з учнями підбиває підсумок учнівського обговорення.
ІІІ. Підведення підсумків тижня.
Учителька роздає кожній групі учнів аркуш формату А-3 і просить зобразити / написати на ньому те, що їм запам’яталося за цей навчальний тиждень.