Ранкові зустрічі у НУШ.Тиждень"Наш клас". "ЧОГО МИ МОЖЕМО ДОСЯГНУТИ СПІЛЬНО? "

Про матеріал





















Перегляд файлу

День 5. ЧОГО МИ МОЖЕМО ДОСЯГНУТИ СПІЛЬНО?

I.Вітання. Гра «Добери словечко»

Вітання.

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю щоб усмішки квітли!

Гра «Добери словечко», ігри на творення слів – назв предметів.

Гру проведіть у колі. Ведучий, що стоїть у центрі кола, кидає м’яч учневі й називає слово, наприклад, «парта», а у відповідь має отримати м’яч із дібраною римою: наприклад, «карта» (діти можуть нафантазувати свої слова, напр., «сарта», щоби посміятися).

ІІ. Обговорення проблем класу та варіантів їх розв’язання (робота у групах)

Учні разом з учителькою обговорюють проблеми класу, які їх турбують (можна записати їх на великому аркуші паперу). Деякі з цих проблем діти могли назвати, аналізуючи проведення концерту (див. попередній вид діяльності).

Діти об’єднуються у групи залежно від бажання вирішувати ту чи іншу проблему та обговорюють свої варіанти вирішення окресленої проблеми. Презентують результати свого обговорення аудиторії.

 Учителька разом з учнями підбиває підсумок учнівського обговорення.

 

ІІІ. Підведення підсумків тижня.

Учителька роздає кожній групі учнів аркуш формату А-3 і просить зобразити / написати на ньому те, що їм запам’яталося за цей навчальний тиждень.

 

doc
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
8193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку