День 1. "Як знайти свою класну кімнату".
День 1. "Як знайти свою класну кімнату"
І. Привітання
Діти стають у коло і разом з учителькою промовляють вітання, супроводжуючи слава рухами рук.
Доброго ранку, доброго дня,
Бажаєте ви, і бажаю вам я.
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки,
Кивають голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку, доброго дня,
Усмішки даруєм і добрі слова.
Попросіть побажати доброго ранку тому, хто стоїть зліва від учня, при цьому нехай діти звернуться одне до одного на ім’я.
2. Вправа «Моя рука і мої пальчики»:
Діти показують праву руку і за вказівкою вчительки загинають пальчики.
- Загніть, будь ласка, свій мізинчик, хто сьогодні гарно виспався?
- Кого зранку збудила рідна і люба вам людина?
- Хто зранку бачив чиюсь посмішку?
- Хто зустрів хоча б одного друга?
- Що у нас вийшло? («люкс»/ «лайк»)
ІІ. Екскурсія школою / квест (з допомогою працівників школи – бібліотекаря, психолога, соціального-педагога, медсестри, запрошених батьків).
1. Запропонуйте дітям розгадати загадки про школу:
Як минає тепле літо,
То спішать до неї діти.
Сміх і гам дзвенить довкола -
Відчиняє двері …….
Організуйте учнів на екскурсію школою. Зверніть увагу на те, що діти мають дорогою до своєї класної кімнати поводитися так, щоб не нашкодити собі та іншим. А ще потрібно полічити приміщення, коло яких вони будуть зупинятися, запам’ятати розташування «важливих дверей» (наприклад, бібліотека зліва від кабінету директора, їдальня поверхом нижче нашої від класної кімнати і т.д.) та дорогу до класу, бути уважними і спостережливими.
Покажіть учням маршрутний лист, за яким вони будуть рухатися школою.
Після кожного відвіданого приміщення наклейте на «маршрутний лист» наліпку з відповідним малюнком, який символізує те місце(кабінет, приміщення), яке ви щойно відвідали.
Під час екскурсії поставте дітям такі запитання:
- Що б ви хотіли побачити у школі?
- Як називається це приміщення?
- Для чого воно призначене?
- Коли б ви хотіли тут побувати?
- Що б ви хотіли тут робити?
- Як називаються люди, які працюють у цьому приміщенні?
- Що, на вашу думку, ви можете тут робити?
2. Після екскурсії школою запросіть дітей до класу.
Опишіть якесь приміщення, що його відвідали діти на екскурсії, і попросіть дітей відгадати його назву.
- У якому приміщенні можна грати у м’яча, займатися гімнастикою?
У …
- У якому приміщенні можна смачненько поїсти? У ….
- Коли ви захочете почитати чи переглянути малюночки у книжечці, ви підете до.. ?
- Якщо болить животик або голівка, треба звернутися до …
ІV. Розроблення емблеми (смайлика…) для класної кімнати
Зверніться до дітей із пропозицією вирізнити клас з-поміж інших:
- Діти, ви бачили як багато приміщень у нашій школі, а двері до класних кімнат такі схожі одна на одну. Пропоную вам придумати емблему нашої класної кімнати. Який символ ви можете запропонувати для нашої емблеми? Запропонуйте власний ескіз смайлика, який усміхатиметься нам із дверей нашої класної кімнати.
Цей етап роботи діти можуть виконувати індивідуально, в парах або групах.
Допоможіть дітям дійти згоди щодо створення спільного ескізу емблеми, який група презентуватиме спільно.
Підготуйте матеріали для виготовлення емблеми класної кімнати ˗ папір, нитки, стрічки, палетки, бісер тощо.