Ранкові зустрічі. Розробила вчитель початкових класів м. Кривого Рогу, Криворізької загальнроосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 126 – Корнієнко Аліна Станіславівна
І. Тиждень «Театр»
1. Вітання.
«Принцеси й принци» реверансом (для дівчат) й поклоном (для хлопців)
2. Групові заняття.
Учні об’єднуються в групи за принципом – до, ре, мі… (від 3-х до 7-ми груп). Групам роздається картинка із ілюстрацією до знайомої пісні. Кожна група співає пісню (1 куплет). На рахунок 1, 2, 3 – починає співати друга група, і так далі. Після того, як проспівають всі групи, вчитель демонструє свою картку-ілюстрацію і діти співають всі разом.
3. Обмін інформацією.
Вчитель пропонує в кріслі автора потримати книгу – яскраву збірку казок й висловитись, чи любить він казки? Які герої казок найбільше подобаються? чому? Запропонувати почати розповідь словами
- Я хотів би бути схожим на героя казки - … , тому що…
4. Щоденні новини
Доброго ранку, 1 – В
Сьогодні за Міжнародним календарем ООН ________(10.11 – Всесвітній день науки)
День _________(дата, день тижня)
Гарна новина _______ (ми сьогодні здійснюємо культпохід до театру)
Серйозні справи___________(тема тижня, оголошення очікувальних результатів)
Ранкові зустрічі. Розробила вчитель початкових класів м. Кривого Рогу, Криворізької загальнроосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 126 – Корнієнко Аліна Станіславівна
ІІ. Тиждень «Світ захоплень»
1. Вітання з вираженням почуттів (« - Привіт, Валерію! Дуже радий тебе бачити»).
2. Групові заняття
Учні об’єднуються в групи за принципом - малювання, плавання ліплення, читання. Кожна група обирає своє захоплення і демонструють його діями і жестами без предметів і слів. Інші групи мають відгадати, що це за захоплення
3. Обмін інформацією
Вчитель пропонує передати повітряне іграшкове сердечко , запрошує дітей висловитись
- Чим би ви хотіли сьогодні поділитись, що б розповісти такого, що вас хвилює, турбує?
4. Щоденні новини
Заповнення календаря,
перегляд розкладу виконання робіт,
створення графіка погоди.
Ранкові зустрічі. Розробила вчитель початкових класів м. Кривого Рогу, Криворізької загальнроосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 126 – Корнієнко Аліна Станіславівна
ІІІ. Тиждень «Спорт»
1. Вітання. Всі стоять в колі, тримаючи витягнуті руки перед собою. Вчитель, починаючи гру, кидає м'яч через центр кола якомусь учню, вітається, звертаючись по імені («Привіт, Сергію!»). Після кидка він опускає руки. Після того, як м'яч обійде всіх, і всі опустять руки, гра закінчується.
2. Групові заняття
Вправа-розминка «Австралійський дощ»
Мета: забезпечити психологічне розвантаження учасників тренінгу
Хід вправи:
Учасники стають у коло. Ведучий запитує: «Чи знаєте ви , що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо який він.Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Коли вони повернуться до мене, я передам наступні. Будьте уважні».
Підводячи підсумки, звертаємо увагу на дзеркальність відображення рухів.
Варіант 2. Діти передають по колу даний вчителем предмет і називають кожен по одному слову – прикметнику для опису цього предмету. Наприклад, м’яч – круглий, гумовий, великий, яскравий, стрибучий, гарний, м’який, або твердий, тощо. Якщо слів не вистачає, заміняють предмет і продовжують його описувати. Цей варіант – як підготовка до вивчення слів – ознак предметів.
3. Обмін інформацією.
Якщо хтось з учнів відвідує спортивну секцію, ділиться інформацією
- Чому він захоплюється спортом? Хто запропонував обрати саме цей вид спорту?
4. Щоденні новини
Доброго ранку, привітні обличка!
Сьогодні (дні тижня, і дитина має вибрати)
Сьогодні __________________.
Погода (поставити картинки із запропонованих).
Сьогодні ми будемо вивчати нову пісню.
Ранкові зустрічі. Розробила вчитель початкових класів м. Кривого Рогу, Криворізької загальнроосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 126 – Корнієнко Аліна Станіславівна
ІV. Тиждень «Мої друзі»
1. Вітання з оплеском о долоню «Дай п’ять!»
2. Групові заняття
Гра «Праворуч – ліворуч» (учні займають відповідну зону кімнати за командою вчителя. В деяких випадках учням немає потреби змінювати зону і залишаються на місці)
3. Обмін інформацією
Вчитель пропонує розповісти про свого друга , починаючи словами «В мене є друг/подруга». Учень отримує підказку від вчителя, що можна розповісти про цікаву пригоду або випадок, який трапився з другом. Другий варіант – діти діляться проблемами у стосунках із друзями
Сьогодні понеділок.
Погода сонячна
На нас сьогодні чекає ……. (Сьогодні ми будемо ... )
Ранкові зустрічі. Розробила вчитель початкових класів м. Кривого Рогу, Криворізької загальнроосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 126 – Корнієнко Аліна Станіславівна
V. Тиждень «Довкілля»
1. Вітання з компліментом
( - Привіт, Кіро! Чудово виглядаєш.
- Дякую. )
2. Групові заняття
Учням в колі пропонується декілька простих предметів, які різняться за якоюсь від однієї до п’яти ознак (яблуко, груша, зошит, книга, ручка, олівець, гумка, пенал, тощо). Предмети складені в коробку.
Ведучий загадує якийсь предмет, (вчитель допомагає йому вибрати конкретний предмет) і пропонує іншим відгадати, який предмет загадали. Можна задавати питання, не називаючи сам предмет, на які можна відповісти тільки «Так», чи «Ні» .
3. Обмін інформацією «Три слова про себе»
Кожному учаснику пропонується описати себе трьома словами. Ім'я за слово не вважається. А потім в кріслі автора учні розповідають про свою родину. Які відносини між членами родини?
Як варіант – розповісти, як провели вихідні
4. Щоденні новини
Доброго ранку!
Я рада, що ви тут
Оголошення
Сьогодні день народження у ____. Вітаємо!!!
Учні, ім’я яких починається з літери «А», будуть брати участь в обміні інформацією.