Ранкові зустрічі "Весна в природі"

Про матеріал

Психологічне налаштування учнів перед навчальним процесом є досить важливим етапом освітнього процесу. Діти мають розпочати свій робочий день з позитивного налаштування. Тому проводячи на початку дня ранкову зустріч вчитель націлює дітей на конкретну тему частково перевіряє знання з даної теми та разам з учнями вирішує як буде проходити робота протягом дня.

Перегляд файлу

Ранкові зустрічі

 

«Весна в природі"

 

 

1.Вітання

  Ви сьогодні вже проснулись?

  Мамі зранку  посміхнулись?

  Школа радо вас вітає!

  Настрій гарний кожен має?

  Станьмо разом в дружнє коло!

  Й привітаймо всіх довкола.

  Привіт, Марійко! (Діти вітаються по колу рукостисканням називаючи ім’я     учня)

2.Групове заняття.

Діти грають у гру «Музичний стілець» під пісню Наталії  Бучинської «Дівчина-весна»

3.Обмін інформацією.

-Розучування скоромовки.

Сів шпак на шпаківню,

Заспівав шпак півню,

Ти не вмієш так, як я,

Так як ти, не вмію я.

- Діти розкажіть будь-ласка які зміни ви помітили в природі.

Діти розповідають, що відбувається на весні у природі.

Перегляд відео «Пробудження весни» http://www.youtube.com/watch?v= VrFIPGt3dDQ

4.Щоденні новини

- Повторення весняних місяців.

- Заповнення календаря погоди.

- Знайомство з планом роботи на день.

Виконання вправи «Олівці чудові різнокольорові». ( Робота в парі – зображення деталей весни)

 

 

 

 

Первоцвіти

1.Вітання

Діти разом з учителем розміщуються колом . В центрі кола лежать квіти.Вітання розпочинає вчитель, звертаючись до когось персонально.

- Я, Наталка, я люблю подарунки, тому що … ( І так по колу до останнього учня).

- Сьогодні вашим подарунком буде квітка, що лежить у центрі кола. Виберіть одну квітку і намалюйте настрій, який ви маєте зранку.

2.Групове заняття

  «Загадку загадаю та швидко відгадаю:

  • Де галявина й струмочок,

Задзвенів до нас… (дзвіночок).

  • Серед квітів справжня баба.

В жовтій хусточці …(кульбаба).

  • Червоніють там де злаки,

Квіти в полі дикі … (маки).

  • Біле плаття, тонка талія.

Травень і цвіте … (конвалія).

  • Знає навіть птаха галка

Синя в лісі – це … (фіалка).

3.Обмін інформацією.

   Розповіді дітей про перелічені квіти – відгадки (Де їх можна побачити ? Що  ви про них хочете дізнатись?Опишіть ці квіти. Перегляд відео «Первоцвіти» https://www.youtube.com/watch?v=4TVLoQenZOA.

4. Щоденні новини.

-  Заповнення календаря.

-  Народні прикмети.

-  Знайомство з планом роботи на день.

Підсумок «Розмалюй первоцвітку».

 

 

 

 

 «Захисти рослину рідного краю».

1.Вітання.

- Дорогі мої дітки!

  Уміння правильно говорити - це мистецтво.

Словом можна поранити або вилікувати, вбити чи оживити. У народі кажуть : «Слово не горобець, вилетить не спіймаєш», «Гостре словечко, ранить сердечко», «Від теплого слова і лід тане», «Подумай, а потім говори.» Завжди пам’ятайте про це!

 Вправа «Комплімент»

 (Учні, називаючи ім’я сусіда по черзі говорять комплімент  один одному).

2.Групове заняття.

  Руханка «Доторкнись до червоного». Учні під музику шукають на комусь або чомусь червоний колір і торкаються до нього будь- якою частиною тіла.

3.Обмін інформацією.

   Інтерактивна вправа «Крісло автора».

 (Діти розповідають чи потрібно охороняти рослини? Чому? Як ми можемо це робити?)

Проблемна ситуація. Міркування учнів «Добре чи погано, що існує Червона книга України?». Перегляд відео «Рослини Червоної книги» https://www.youtube.com/watch?v=iKgPZ4gGytY

4.Щоденні новини                                                                                                                              - Знайомство з прогнозом погоди.

- Назва пори року, місяця, день тижня, яка погода за вікном (температура, оподи, вітер)

-Знайомство з планом роботи на день.

 

docx
Додано
11 серпня 2018
Переглядів
818
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку