Дошкільний вік дитини говорять що це вік гри. І це не випадково. Майже все, чим займаються маленькі діти, надані самим собі, вони називають грою. Для дитини гра - засіб самореалізації і самовираження. Від гри вони одримують позитивні емоції що у навчанні є дуже важливим.
Вправи для проведення ранкових зустрічей
1. Вправа «Привіт»
Учасники сідають по колу і виконують завдання «Привіт» . Кожний з учасників повинен вимовити декілька приємних слів людині, яка сидить поряд. «Це мій тобі привіт, тому що ти …»
2. Вправа «Фантазер»
Учасникам пропонується пофантазувати та уявити, що вони мають можливість полетіти на Марс, узявши з собою тільки одну істоту, одну неістоту пам’ятну річ.
3.Вправа «Гра з м’ячем»
Учасники повинні передавати одне одному м’яч, висловлюючи тільки слова побажання.
4.Вправа «Що мені подобається і не подобається»
Учасникам групи пропонують продовжити фрази: «Я не люблю, коли…» і « Я люблю, коли…»
5. Вправа «Дзеркало»
Діти об’єнуються у пари і по черзі демонструють за допомогою міміки емоції.
6. Вправа « Переспівування»
Діти діляться на групи і виконують пісні до першої поразки.
7. Вправа «Промінець доброти»
Кожний з учасників повинен намалювати сонце з променями і визначити, кому він хотів би подарувати по одному промінцю і чому.
8. Вправа «Чаклунство»
Гра проводиться в парах. Один учасник грає роль зачарованого принца або принцеси, а інший – повинен його звільнити від чар. Для цього можна використовувати слова і жести.
9. Вправа «Про що я мрію»
Кожен член групи розповідає, про що він найчастіше мріє, з чим пов’язані його мрії. Розповідь відбувається по колу.
10. Вправа «Радість – смуток»
Учні мають продовжити фрази: «Мені радісно, коли …», «Мені сумно, коли ..»
11. Вправа «Подарунок на згадку» (Цю гру можна провести в останній день навчального року)
Кожен учень готує будь-якому учасникові подарунок (малюнок, вірш , пісня ).
12. Вправа «З особистої скриньки»
Учасникам пропонують пригадати найщасливіші події життя, назвати їх.