Ранкові зустрічі як засіб соціалізації молодших підлітків. Про організацію ранкових зустрічей в 5-6 класах.

Про матеріал
В матеріалі описано організацію ранкових зустрічей та їхні особливості. Приклади коротких ігор та вправ, які сприяють співпраці та формуванню позитивного емоційного клімату в класі.
Перегляд файлу

                                                      Виступ на педраду

                                                                          Вчителя зарубіжної літератури

                                                                           К. С. Могурської

 

Ранкові зустрічі як засіб соціалізації молодших підлітків. Про організацію ранкових зустрічей в 5-6 класах.

             Добрий день, шановні колеги! Дозвольте поділитися з вами своїми думками щодо теми, яка стосується нашої щоденної роботи з молодшими підлітками. Сьогодні я хочу поговорити про ранкові зустрічі як ефективний засіб соціалізації здобувачів освіти 5-6 класів. Перш за все, важливо визначити, що ранкові зустрічі можуть стати надзвичайно цінним інструментом для формування  позитивних звичок та встановлення контактів між здобувачами освіти. Враховуючи той факт, що наші здобувача освіти знаходяться  на перетині важливого етапу свого розвитку, розпочинати день зі спільних ранкових заходів може сприяти покращенню їх соціальних навичок.

             Організація ранкових зустрічей в 5-6 класах має свої особливості. Перш за все, це може бути короткими інтерактивними сесіями, які включають у себе елементи комунікації та розвитку взаєморозуміння. Наприклад, можна введенням коротких ігор чи вправ, які сприяють співпраці та формуванню позитивного емоційного клімату в класі.

  1. «Ланцюжок імен»: учні стають в коло,  перший  називає своє ім'я та додає якусь позитивну рису або захоплення, яке починається на ту саму літеру, що і його ім'я (наприклад, "Марія - милосердна"). Наступний учень повторює ім'я та рису першого та додає свою власну. Так створюється "ланцюжок" імен та якостей.
  2. «Обличчя емоцій»: на картках, або папері учні малюють свої обличчя, виражаючи п'ять різних емоцій. Потім вони обмінюються малюнками і висловлюють думки чи питання щодо того, як це може відображати їхні почуття.
  3. «Інтерв'ю за 2 хвилини»: учні розділяються на пари. Кожен учень має дві хвилини, щоб інтерв'ювати свого партнера та дізнатися якнайбільше цікавого про нього. Потім пари діляться з класом найцікавішим, що вони дізналися.
  4. «Груповий мозаїчний портрет»: клас ділиться на невеликі групи, і кожна група отримує аркуш паперу та фарби. Учасники групи роблять малюнок або написи, що представляють їхню групу. Потім всі групи об'єднуються, щоб створити "мозаїчний портрет" класу.
  5. «Спільна задача»: задайте групі учнів конкретну задачу, яку вони повинні вирішити разом. Наприклад, побудувати вежу з будівельних блоків чи розгадати загадку. Це сприяє співпраці, комунікації та взаємодопомозі.

             Дуже важливо також  враховувати  індивідуальні особливості здобувачів освіти  при організації ранкових зустрічей. Забезпечити можливість висловити кожному свої думки, враховувати їхні інтереси, створювати атмосферу взаємоповаги та взаємодопомоги - це ключові аспекти успішного проведення таких заходів.

             Також  необхідно взяти до уваги можливість використання сучасних технологій для покращення ранкових зустрічей. Наприклад, можна використовувати електронні дошки, мобільні додатки або онлайн-ресурси для інтерактивних ігор чи опитувань, що дозволить зробити цей процес цікавішим та залучити більше учнів. Наприклад:

  1. Онлайн-квізи та ігри: використовуйте онлайн-платформи для створення квізів чи гіперпосилань на ігри, які можна розглядати разом як клас. Це може бути коротке опитування на тему дня чи тижня, веселий квіз з загадками або навіть інтерактивна гра, яка сприяє обговоренню важливих питань.
  2. Використання електронних дошок для брейнштормінгу: запропонуйте учням долучитися до електронної дошки для спільного брейнштормінгу ідей, які вони хочуть обговорити на ранковій зустрічі. Це може бути список цікавих тем чи пропозиції для подальшого обговорення.
  3. Віртуальні анкети і стінгери: використовуйте мобільні додатки для створення анкет або "стінгерів" (коротких відомостей) про кожного учня. Це може бути веселою інтерактивною частиною ранкової зустрічі, коли учні можуть дізнатися нове про своїх товаришів.
  4. Онлайн-ігри на розвиток командної роботи: залучіть учнів до онлайн-ігор, які сприяють розвитку командної роботи. Наприклад, гра, де потрібно вирішити головоломки чи завдання разом, може стимулювати співпрацю та комунікацію.
  5. Створення інтерактивної "стіни побажань": використовуйте онлайн-ресурси для створення віртуальної "стіни побажань", де учні можуть залишати короткі повідомлення, побажання чи подяки один одному. Це сприятиме позитивній атмосфері в класі.

        У висновку хочу підкреслити, що ранкові зустрічі, організовані з урахуванням потреб та особливостей молодших підлітків у 5-6 класах, є надзвичайно важливим елементом соціалізації та створенням позитивного емоційного клімату в класі.

        Цей час спільного ранку може слугувати не лише можливістю розпочати день позитивно та енергійно, але й ефективним інструментом для формування командної роботи, розвитку соціальних навичок, та взаєморозуміння між  учнями. Завдяки іграм,  вправам та онлайн-ресурсам, ранкові зустрічі можуть стати цікавим та важливим елементом у навчанні та вихованні.

       Важливо враховувати індивідуальні особливості учнів та надавати можливість кожному висловити себе. Нехай ранкові зустрічі стануть не лише початком навчального дня, але й можливістю для дітей вчитися, розвиватися та взаємодіяти в дружелюбній  атмосфері. Це важливий крок  у формуванні сильного та об'єднаного колективу, який сприяє повноцінному розвитку кожної особистості. Дякую за увагу та спільний розгляд цієї важливої теми. Бажаю всім нам успішного впровадження ідей ранкових зустрічей у нашому ліцеї!

 

docx
Додано
3 березня
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку