Ранкова зустріч "Літо - літечко"

Про матеріал

сприяти створенню спільноти в класі, розвивати навички спілкування, розвивати довіру між дітьми, уміння слухати один одного, створювати позитивний настрій на початку робочого дня.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч для 1 класу

Тема: Літо – літечко.

Мета: сприяти створенню  спільноти в класі, розвивати навички спілкування, розвивати довіру між дітьми, уміння слухати один одного, створювати позитивний настрій на початку робочого дня.

Хід  заняття:

1. Привітання

– Любі діти! Я пропоную стати всім в коло і взяти одне одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів».

(Діти разом з вчителем промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи)

Промінчик ласкавий заглянув у клас

І в коло велике зібрав, друзі, нас.

Давайте з`єднаєм долоньки свої

І радо всміхнемось –

Я – вам, ви – мені.

Як приємно бачити, що ви посміхаєтесь один одному.

 

2. Робота над загадкою

 Діти, я пропоную вам відгадати загадку:

- Теплий довгий – довгий день,

Повна миска черешень,

Достигає жовтий колос,

Демонструє коник голос.

І суничка дозріває,

То ж коли це все буває?

 

3. Бесіда

- Які відчуття, спогади викликає у вас літо?

- Як ви вважаєте, чому літо називають «смачним»?

- Які літні дарунки вам подобаються?

- За що ви любите літо?

 

4. Вправа з лего

- Діти, а за що ви любите літо?

- Візміть цеглинку ЛЕГО жовтого кольору. Це буде промінчик сонечка, Доторкніться один до одного цеглинкою, передайте частинку тепла друг другу.

- А тепер візміть червону цеглинку ті діти. Хто разом зі мною радий вітати усіх нас сьогодні. Помахайте цеглинкою та скажіть «Привіт!»

- Підніміть помаранчеву цеглинку ті, у кого гарний настрій.

- Підніміть зелену цеглинку ті діти, хто прийшов сьогодні до школи. А синю – ті, хто приїхав.

- Підніміть блакитну цеглинку ті, у кого є друзі.

- Підніміть башточку з усіх ШЕСТИ цеглинок ті, кому подобаються походи та цікаві подорожі.

 

5. Гра «Буває – не буває»

- А зараз давайте пограємо у гру, яка називається « Буває – не буває». Цеглинки нам в цьому допоможуть, обораєм цеглинки кольорів літа (червоні та жовті). Червону показуйте, якщо «БУВАЄ», а жовту, якщо « Не буває»:

- Улітку діти катаються на санчатах.

- У літку на деревах розпускаються бруньки.

- Улітку діти засмагають та купаються.

- Улітку діти ліплять сніговика.

- Улітку діти їдять багато фруктів та овочів.

- Улітку діти майструють шпаківні.

- Улітку на полях збирають урожай.

- Улітку діти надягають легкий одяг.

- Улітку діти пускають у струмках кораблики.

- Улітку з дерев опадає листя.

 

Молодці, ви дуже добре впоралися.

 

6. Руханка

 

Ми цеглиночки візьмемо, руханочку дружно проведемо.

Синя в ручках _ покружляєм,

З жовтою – поприсідаєм.

Голубенька у руках –

Політаєм, як той птах.

Червоненька – плескаємо,

Помаранчеву взяли – тупаємо.

Вже зелену брати час,

Бо робота є у нас.

 

7. Практична робота. Створення колажу «Наше літо».

На фліпчарті аркуш паперу , на ньому назва « Наше літо». Діти обирають лише ті картки, які стосуються літа (сонце, райдуга, море, полуниці, морозиво…) і приклеюють їх.

 

8. Рефлексія.

 

Оберіть, будь ласка, смайлики в залежності від того, який у вас був настрій під час виконання вправ: веселі ÐŸÐ¾Ñ…Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение  чи сумні ÐšÐ°Ñ€Ñ‚Ð¸Ð½ÐºÐ¸ по запросу смайлики.

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 липня 2019
Переглядів
179
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку