Ранкова зустріч "Літо - літечко"

Про матеріал

сприяти створенню спільноти в класі, розвивати навички спілкування, розвивати довіру між дітьми, уміння слухати один одного, створювати позитивний настрій на початку робочого дня.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч для 1 класу

Тема: Літо – літечко.

Мета: сприяти створенню  спільноти в класі, розвивати навички спілкування, розвивати довіру між дітьми, уміння слухати один одного, створювати позитивний настрій на початку робочого дня.

Хід  заняття:

1. Привітання

– Любі діти! Я пропоную стати всім в коло і взяти одне одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів».

(Діти разом з вчителем промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи)

Промінчик ласкавий заглянув у клас

І в коло велике зібрав, друзі, нас.

Давайте з`єднаєм долоньки свої

І радо всміхнемось –

Я – вам, ви – мені.

Як приємно бачити, що ви посміхаєтесь один одному.

 

2. Робота над загадкою

 Діти, я пропоную вам відгадати загадку:

- Теплий довгий – довгий день,

Повна миска черешень,

Достигає жовтий колос,

Демонструє коник голос.

І суничка дозріває,

То ж коли це все буває?

 

3. Бесіда

- Які відчуття, спогади викликає у вас літо?

- Як ви вважаєте, чому літо називають «смачним»?

- Які літні дарунки вам подобаються?

- За що ви любите літо?

 

4. Вправа з лего

- Діти, а за що ви любите літо?

- Візміть цеглинку ЛЕГО жовтого кольору. Це буде промінчик сонечка, Доторкніться один до одного цеглинкою, передайте частинку тепла друг другу.

- А тепер візміть червону цеглинку ті діти. Хто разом зі мною радий вітати усіх нас сьогодні. Помахайте цеглинкою та скажіть «Привіт!»

- Підніміть помаранчеву цеглинку ті, у кого гарний настрій.

- Підніміть зелену цеглинку ті діти, хто прийшов сьогодні до школи. А синю – ті, хто приїхав.

- Підніміть блакитну цеглинку ті, у кого є друзі.

- Підніміть башточку з усіх ШЕСТИ цеглинок ті, кому подобаються походи та цікаві подорожі.

 

5. Гра «Буває – не буває»

- А зараз давайте пограємо у гру, яка називається « Буває – не буває». Цеглинки нам в цьому допоможуть, обораєм цеглинки кольорів літа (червоні та жовті). Червону показуйте, якщо «БУВАЄ», а жовту, якщо « Не буває»:

- Улітку діти катаються на санчатах.

- У літку на деревах розпускаються бруньки.

- Улітку діти засмагають та купаються.

- Улітку діти ліплять сніговика.

- Улітку діти їдять багато фруктів та овочів.

- Улітку діти майструють шпаківні.

- Улітку на полях збирають урожай.

- Улітку діти надягають легкий одяг.

- Улітку діти пускають у струмках кораблики.

- Улітку з дерев опадає листя.

 

Молодці, ви дуже добре впоралися.

 

6. Руханка

 

Ми цеглиночки візьмемо, руханочку дружно проведемо.

Синя в ручках _ покружляєм,

З жовтою – поприсідаєм.

Голубенька у руках –

Політаєм, як той птах.

Червоненька – плескаємо,

Помаранчеву взяли – тупаємо.

Вже зелену брати час,

Бо робота є у нас.

 

7. Практична робота. Створення колажу «Наше літо».

На фліпчарті аркуш паперу , на ньому назва « Наше літо». Діти обирають лише ті картки, які стосуються літа (сонце, райдуга, море, полуниці, морозиво…) і приклеюють їх.

 

8. Рефлексія.

 

Оберіть, будь ласка, смайлики в залежності від того, який у вас був настрій під час виконання вправ: веселі ÐŸÐ¾Ñ…Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение  чи сумні ÐšÐ°Ñ€Ñ‚Ð¸Ð½ÐºÐ¸ по запросу смайлики.

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 липня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку