Раннє читання за методикою О.Декролі

Про матеріал
Оволодіння навиками читання це і засіб, і одна з умов загального розвитку дітей. Процес читання дуже складний, оскільки в ньому беруть участь мислення, мовлення,сприйняття, пам'ять, уява, слухові та звукові аналізатори.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Раннє читання за методикою О. Декролі

Номер слайду 2

Періоди навчання читанню I період: інтуїтивне читання слів – назв предметів навколишнього світу. II період: аналіз знайомих слів та виділення букв. III період: подальше ознайомлення з буквами, конструювання невеликих слів (спочатку – за аналогією, потім – самостійно) та свідоме читання цих слів. IV період: подальше конструювання коротеньких слів (іменників, прикметників, дієслів) зі знайомих букв, свідоме читання й аудіювання слів, конструювання та читання невеликих речень. 

Номер слайду 3

"Гра – це радість коли, маленька дитина грається, їй весело" О. Декролі Д / гра "Прочитай слово“ Мета: Ознайомлення із словом та розвиток пам'яті. Д / гра « Звідки слово прийшло» Мета: Залучати дітей до тлумачення слів, дотримуючись послідовності роботи з новим словом: - називання ; - використання наочності ; - тлумачення.

Номер слайду 4

Тут навчають нас читати, оці кубики малі їх придумав для маляток вчений Овід Декролі

Номер слайду 5

" Вчимося легко, коли вчитися цікаво"«Зберемо урожай», «Що ми покладемо в кошик?» Мета: Навчати читати назви овочів, фруктів, назви кольорів. Закріпити поняття, де що росте, їх класифікацію. Розвивати увагу, зв’язне мовлення. Виховувати інтерес до читання і бажання працювати із пoсiбникoм. Матеріал: Слова для читання, кошик, набір овочів і фруктів. Інструкція: За вказівкою вихователя діти збирають окремо урожай овочів та фруктів, читають їх назви на посібнику-плакаті. Слова: фрукти – яблуко, груша, виноград, вишня; овочі – помідор, огірок, капуста, картопля ,гриб. «У зоопарку» Мета: Закріпити з дітьми назви диких тварин, навчати читати їх назви, пізнавати їх серед свійських тварин, уточнити їх спосіб життя. Розвивати увагу. Виховувати турботливе ставлення до тварин. Матеріал: Силуетне зображення арени цирку, набір зображень диких тварин, слова для читання. Інструкція: Діти читають слова, уточнюють спосіб життя диких тварин. Пригощання тварин улюбленою їжею. Дикі тварини : ВОВК, ТИГР ,ВЕДМІДЬ , ЛИС , ЗАЄЦЬ.

Номер слайду 6

Періоди навчання читанню Інтуїтивне читання слів – назв предметів навколишнього світу Аналіз знайомих слів Подальше користування коротких та виділення букв. слів зі знайомих букв,свідоме читання слів. Конструювання та читання невеликих речень. Подальше ознайомлення з буквами, конструювання невеликих слів та свідоме читання цих слів

Номер слайду 7

Засоби реалізації навчання читання у системі навчально – виховної роботи Сюжетно - рольова гра Спостереження, екскурсії Художньо-театральна Навчання читання діяльність Дидактичні ігри та Пошуково-дослідницька вправи діяльність Ігри - заняття

Номер слайду 8

Напрямки роботи Впровадження інноваційних методів Навчання та виховання Розвиток творчих здібностей дитини Здійснення диференційованого Створення умов для підходу всебічного розвитку дитини

Номер слайду 9

- читаючи, дитина розвиває свою мову, оскільки читання - це одна з різновидів мовлення (письмова); - читаючи і запам'ятовуючи нові слова, дитина розвиває мислення, збільшує словниковий запас; - читання допомагає малюкові запам'ятати еталони побудови речень, і він сам починає будувати свою промову правильно; - багаторазово прочитуючи одне і те ж слово, дитина візуально запам'ятовує його накреслення, то допоможе йому в майбутньому правильно писати; - читання - це новий вид отримання інформації, тепер малюк може самостійно дізнаватися, про різні відомості. Значення читання для розвитку дитини

Номер слайду 10

Навчання читання дітей на основі методики О. Декролі1. Навчання читання дітей цілими словами. 2. Проведення занять в ігровій формі. 3. Застосування диференційного підходу. 4. Пізнавальність.

Номер слайду 11

1234

Номер слайду 12

Низький рівень знань. Середній рівень знань. Високий рівень знань. Результат роботи

Номер слайду 13

Навчання дітей ранньому читанню спирається НА: сприйняття (зір, слух, тактильні відчуття, інтуїцію) мислення активну практичну діяльність дитини пізнавальні здібності дитини

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Дидактичні ігри«Допоможемо діду вирвати ріпку» Мета: Вчити дітей правильно називати персонажі казки, вміти їх читати на плакаті-посібнику. Закріпити вміння передавати діалог героїв. Розвивати зв’язне мовлення, активізувати словник дітей власними іменами. Виховувати почуття колективізму. Матеріал: Герої-персонажі казки «Ріпка», слова для читання, фланелеграф. Інструкція: Драматизація казки, читання слів на плакатах, закріплення власних назв героїв з демонстрацією на фланелеграфі. «Моя родина» М е т а : розвивати мовлення дітей, увагу, пам’ять. Виховувати любов до рідних. Вчити читати слова-назви членів сім’ї. Інструкція : діти читають слова-назви членів родини і показують їх на картинці.

Номер слайду 16

Завдання раннього читання1. Удосконалення навичок правильного, свідомого, виразного і швидкого читання. 2. Виховання вдумчивого читача, який любить книгу і вміння працювати з нею. 3. Розширення, поглиблення знань про навколишній світ. 4. Здійснення морального, духовного, естетичного виховання дошкільника. 5. Розвиток мовлення і мислення.

Номер слайду 17

Перспективне планування{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№місяць тема1 Вересень. Мій садочок – рідний дім(мама, дім)Осінь в гості завітала (гриб,лист,жук )2 Жовтень1. У бабусі на подвір'ї ( гуси, Петя, Бім, коза, кіт )3 Листопад. Моя родина ( тато , баба, дід ,Маша)Я люблю свою родину4 Грудень1. В гостях у лісових звірят (вовк, лис, їжак, заєць ) 5 Січень1. Ой, до нас прийшла зима ( сніг, мороз, ялинка) 6 Лютий1. Транспорт ( машина, автобус, потяг )7 Березень. Весна – красна ( трава, квітка, небо, сонце )В гостях у казки ( рукавичка, ріпка, {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}8 Квітень1. Професії ( вихователь, водій, кухар, двірник)9 Травень1. Дивовижний світ комах (муха, джміль, бабка)

Номер слайду 18

Тема : “Жили – були звірята “М е т а : розвивати увагу, зосередженість, пам’ять. Виховувати інтерес до читання. Продовжувати вчити дітей читати назви диких тварин та свійських, комах. М а т е р і а л : картки для читання. І н с т р у к ц і я : за вказівкою вихователя діти знахрдять відповідні слова, читають вірші, читають їх назви на посібниках-картках . С л о в а : кіт, Петя, гуси, Бім, вовк, лис, заєць, їжак, коза, жук.

pptx
Додано
25 листопада 2019
Переглядів
1756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку