Філософія освіти в новій українській школі орієнтована на особистість учня у навчанні і вихованні, на врахування індивідуальних особливостей кожної дитини, забезпечення її розвитку в міру можливостей і потреб.
Тема: «Реалізація принципу індивідуалізації та диференціації в новій українській школі»Підготувала: Корнійчук Л. В.
Номер слайду 2
Індивідуалізація та диференціація - ефективний спосіб навчальної діяльності школярів. Актуальність : філософія освіти в новій українській школі орієнтована на особистість учня у навчанні і вихованні, на врахування індивідуальних особливостей кожної дитини, забезпечення її розвитку в міру можливостей і потреб.
Номер слайду 3
Індивідуальний підхід забезпечує: усунення труднощів у навчанні окремих школярів; можливість розвитку всіх сил і здібностей учнів. Диференціація -навчальна діяльність різнорівневих групце засіб досягнення всіма учнями спільної мети, але різними шляхами, з урахуванням рівнів навчально-пізнавальних можливостей кожного школяра. Диференціація не виключає індивідуальної роботи з дітьми, а навпаки, ґрунтується на ній.
Номер слайду 4
Індивідуалізація та диференціація передбачають: врахування вікових особливостей школярів,організацію їх пізнавальної діяльності на різному рівні оволодіння єдиним програмовим матеріалом залежно від рівня підготовленості учнівінтерес до предмета, ставлення до нього,мотивації навчання
Номер слайду 5
Способи використання диференційованих завдань :поєднання індивідуальної та групової форм роботи на уроці, багаторазове пояснення, робота дворівневих груп, зменшення ступеня допомоги слабшим і ускладнення завдань сильнішим, варіативна робота, додаткові завдання до основного, вільний вибір варіантів, групова робота.
Номер слайду 6
Позитивний вплив індивідуалізації та диференціації:наявність стійкого інтересу в учнів до цього предмету, емоційної схильності до нього. зростання оригінальності мислення школярів, швидкість протікання розумових процесів, підвищення мотивації до знань