Сценарій "Використання штучного інтелекту для розвитку учнів"

Про матеріал
Використання штучного інтелекту для розвитку учнів, огляд ресурсів для використання вчителем.
Перегляд файлу

Тема: Новий Вимір Освіти: Використання Штучного Інтелекту для Розвитку Учнів

 

Психологічний настрій. Прийом «Яскрава пляма»

(Звучить музика)

Погляньте на екран, що спільного в цих людей на вашу думку?

А можете догадатися, що спільного мають ці коти ?

Давайте ще глянемо відео..

Насправді між людьми і котами є теж спільні речі, їх ніколи не існувало, вони створенні штучним інтелектом, як і відео про еволюцію людини.

Сьогодні ми працюємо над темою : «Штучний інтелект: ….»

Що взагалі включає в себе поняття інтелекту?

Інтелект (лат. intellectus – відчуття, сприйняття, розуміння, розум) – здатність до пізнання і вирішення труднощів, яка об’єднує всі пізнавальні здібності людини: відчуття, сприйняття, пам’ять, уявлення, мислення

Улітку 1956 року в Університеті Дартмута у США пройшла перша робоча конференція науковців з проблематики штучного інтелекту. Саме тоді і з’явився сам термін «штучний інтелект».

Уважається, що штучний інтелект буде здатний проявляти поведінку, яка не відрізняється від людської. Так, один з основоположників теорії штучного інтелекту Алан Тьюрінг у своїй книзі «Чи може машина думати?» вважав, що машина стане розумною тоді, коли буде здатна підтримувати листування зі звичайною людиною, і та не зможе зрозуміти, що спілкується з машиною (так званий тест Тьюрінга). Тест уважається пройденим, якщо 30 % експертів не розпізнають штучний інтелект.

Уперше тест Тьюрінга було пройдено у 2014 році комп’ютерною програмою «Євген Гусман», яка імітувала розмову з 13-річним хлопчиком (розробники В. Веселов та Є. Демченко — вихідці з Росії та України відповідно)

Що ж таке штучний інтелект ? Давайте запитаємо у нього...

Але чи треба його застосовувати для освіти?

Результати опитування

Огляд ресурсів

Чат джіпіті https://chat.openai.com/auth/login

Канва

На урок

Гугл https://bard.google.com/chat/8d1c9a240e07822d

MagicSchool (https://app.magicschool.ai/tools)

  QuestionWell ( https://www.questionwell.org/ )

 https://wepik.com/ai-presentations

Розповідь про верстати

«Трикутник Уолта Діснея». «Місце штучного інтелекту в закладі освіти»

Мрійник

Критик

Реаліст

Перегляд відео

Щодо критичного мислення - 99% користувачів ФБ вважають, що на відео справжнє змагання з пінг-понгу між людиною і роботом.

Переваги та недоліки ШІ

А що про це думає сам ШІ?

Займіть позицію відповідно до думки Ші

Ведучий: Притча «Насіння» . Одного разу жінці наснився сон, що вона потрапила до магазину, де продавалися чарівні товари. -Добрий день. Який чудовий магазин! ‒ вигукнула вона з радістю. -І вам доброго дня. ‒ відповів продавець. -А що у вас можна купити? ‒ запитала жінка. -У мене можна купити все. ‒ прозвучала відповідь. -У такому випадку дайте мені, будь-ласка, здоров'я, щастя, любові, успіхів і багато грошей. Чоловік доброзичливо посміхнувся і пішов у комірчину по товар. Через деякий час він повернувся з маленькою паперовою коробочкою. - І це все?! ‒ вигукнула здивована і розчарована жінка. - Так, це все. ‒ відповів продавець. І додав: - Хіба ви не знали, що в моєму магазині продається тільки насіння?

Ведучий:  Готових «рецептів» по роботі з учнями не існує, оскільки не існує як двох однакових дітей та життєвих ситуацій, так і однакових вчителів чи просто дорослих людей які працюють з дітьми. Кожен вчитель повинен виробити свій власний «рецепт» ефективної співпраці з дитиною керуючись певними правилами по роботі з ними.

Прийом «Потяг»

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
17 березня
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку